44 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-234941]
> [FIN-311684]
> Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.

Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.
Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2752297

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-234941]
> > [FIN-311684]
> > Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.
>
> Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.

Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.
Moti me ta slovenska počasnost pri investicijah, pri izvedbi investicij, pri gradnji. Poglej drugo cev karavanškega predora, ki smo jo načrtovali z Avstrijci, ki svoj del že gradijo mi pa še vedno niti izvajalca nimamo, občutek pa je da se neizbrani izvajalci že pred izbiro pripravljajo na nove pritožbe. Misliš, da bo pri Drugem tiru drugače? Neizbrani ponudniki se bodo pritoževali na vse živo, kot sosedje Plečnikovega stadiona. Bodimo pametni, Vlada še nima zaprte finančne konstrukcije za gradnjo pa za celo milijardo gre kar ni hec. Vse kaj ima je plenjenje avtoprevoznikov. Zakaj ni jasno povedala, da bomo za Drugi tir prodali za milijardo državnih obveznic in ga zgradili?

Drugi tir je še vedno ni tič ni miš, le velike stroške dela. Zaradi tega vsaka informacija o tem kaj se gradi v Trstu oz. kaj se bo gradilo v Trstu in kako se bo razvijalo pristanišče vzbuja nekaj jeze pri nas, ki vemo, da je čas denar. Zdi se, da so vsi hitrejši od nas. Okrog Drugega tira vse poteka v stilu Bratuškinega vpitja "Le čas potrebujemo, več časa potrebujemo", ki kot političarka nikoli ni razumela da je čas denar oz. da je denar čas. Povej, zakaj že ne gradimo drugega tira in hkrati z izkopanim kamnom in zemljo ne gradimo umetni turistični otok med Koprom in Izolo? Takšne poceni priložnosti nikoli več ne bo.

Strani: 1