14 min
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
1 ura
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
2 uri
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
15 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
16 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
16 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
17 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
18 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
18 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
19 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
19 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
19 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
20 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
20 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
20 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
21 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-234941 sporočil: 64
[FIN-311684]
Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.
Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2752288

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-234941]
> [FIN-311684]
> Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.

Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.
Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.

Strani: 1