20 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
36 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
50 min
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-234941]
> > [FIN-311684]
> > Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.
>
> Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.

Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.
Moti me ta slovenska počasnost pri investicijah, pri izvedbi investicij, pri gradnji. Poglej drugo cev karavanškega predora, ki smo jo načrtovali z Avstrijci, ki svoj del že gradijo mi pa še vedno niti izvajalca nimamo, občutek pa je da se neizbrani izvajalci že pred izbiro pripravljajo na nove pritožbe. Misliš, da bo pri Drugem tiru drugače? Neizbrani ponudniki se bodo pritoževali na vse živo, kot sosedje Plečnikovega stadiona. Bodimo pametni, Vlada še nima zaprte finančne konstrukcije za gradnjo pa za celo milijardo gre kar ni hec. Vse kaj ima je plenjenje avtoprevoznikov. Zakaj ni jasno povedala, da bomo za Drugi tir prodali za milijardo državnih obveznic in ga zgradili?

Drugi tir je še vedno ni tič ni miš, le velike stroške dela. Zaradi tega vsaka informacija o tem kaj se gradi v Trstu oz. kaj se bo gradilo v Trstu in kako se bo razvijalo pristanišče vzbuja nekaj jeze pri nas, ki vemo, da je čas denar. Zdi se, da so vsi hitrejši od nas. Okrog Drugega tira vse poteka v stilu Bratuškinega vpitja "Le čas potrebujemo, več časa potrebujemo", ki kot političarka nikoli ni razumela da je čas denar oz. da je denar čas. Povej, zakaj že ne gradimo drugega tira in hkrati z izkopanim kamnom in zemljo ne gradimo umetni turistični otok med Koprom in Izolo? Takšne poceni priložnosti nikoli več ne bo.