54 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
1 ura
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
3 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
15 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
18 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2748995] 19.12.18 22:59
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-317028 19.12.2018 23:15
Brezplačen javni potniški promet, ki ga morajo plačati davkoplačevalci ni brezplačen. Brezplačno je nekaj brezplačnega, po srbsko "džabe" ali po bosansko "džabaluka". V Sloveniji ni nič brezplačnega, vedno mora nekdo plačati, vedno mora nekdo imeti manj, da bi nekdo drug imel več. Kdaj bi v Sloveniji nekaj, vsaj pogojno, bilo zastonj? Za začetek bi morali vrniti 32 milijard javnega dolga, potem bi morali iz slovenskega javnega sektorja prejeti pobudo o zmanjšanju plač za 30%, ker je zaposlene obsedlo nekakšno nelagodje in občutek, da delajo nekaj kar ni prav, naenkrat so se počutili kot nemoralneži in tatovi, niti spat ne morejo od slabe vesti, da so roparji, ki ropajo zasebno gospodarstvo, in so predlagali vladi naj maso za njihove plače zmanjša za milijardo in ta denar, ki si ga nihče ne more lastiti vlada naj uporabi za financiranje brezplačnega javnega prevoza v državi.

ps. nisem študirani filozof, le rad premlevam o nemogočih stvareh brez velike praktične vrednosti.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2748997] 19.12.18 23:55
Odgovori   +    2
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
vrac sporočil: 11.068
[#2749002] 20.12.18 04:54 · odgovor na: FIN-454644 (#2748997)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Brezplacen javni prevoz je seveda edina smiselna resitev. Edina. Ampak mi bomo najprej narocili nekaj studij, razmisljali o koncesijah in koncesionarjih, o javnozasebnem partnerstvu, ukinitvi vinjet, uvedbi najrazlicnejsih vozovnic, da ne brojim dalje. Potni stroski so brezvezna postavka. Placa jo delodajalec. Potem imamo celo rec korekcijskih faktorjev: subvencionirano to, subvencionrano ono, socialni transfer na socialni transfer in tisoce razdeljevalcev vseh teh subvencij in transferjev. Delavec naj zasluzi za spodobno zivljenje. Ce bo lahko sel v sluzbo zastonj, bo sel na javni prevoz, ce bo ustrezno organiziran. Ni treba, da so ogromni avtobusi, lahko je vec kombijev. Je pa realen problem razprsena poseljenost. In vpeljati bi bilo treba smiselne linije, ki jih lahko organizirajo zgolj lokalne skupnosti, kjer poznajo potrebe prebivalstva. Malo zdrave kmecke pameti.
Očitno "zastonj" javni prevoz ne zmanjšuje uporabe osebnih avtomobilov, zmanjšuje pa, kot v Talinu peš hojo, kar je dodten minus zastonjkarstva v javnem prevozu oseb. Prav tako to ne bi odpravilo nadomestil za prevoz na delo in z dela. Mreža avtobusnih linij tega ne omogoča in zaradi razpršenosti poselitve v Sloveniji tudi nikoli ne bo omogočala.

Strani: 1