Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2745827] 04.12.18 07:30
Odgovori   +    2
predrago za takega jajcka
bc123a sporočil: 48.253
[#2745843] 04.12.18 08:15
Odgovori   +    14
Modeli d so zelo primerni za souporabo oziroma car sharing v mestni vožnji.
Skratka, gre za avte, ki so primerni za rentacar, hocejo reci?
Uporabniku skupnega avta pa je treba omogočiti, da bo pustil vozilo kjerkoli. Pri tem mora sodelovati mestna občina, razmišlja Femc.
Seveda "mestna obcina sodeluje" tako, da je pred meni najblizjo lekarno od 6 parkirnih prostorov kar 4 namenila za car sharing podjetja AvantGo (plus enega za invalide). Bo pa se kaksna parkirisca za rajo ukinila, da bodo lahko rentacar kompanije parkirale na tujem, a ne?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2745845] 04.12.18 08:29
Odgovori   +    6
Maloprodaja takih kitajskih avtov je problem, ker moraš zaradi stroškov garancije in podobnega zadržati precejšnjo maržo, ki potem avto na maloprodajni strani naredi nekonkurenčen.
Carsharing to na nek način rešuje, je pa tisti del Slovencev, ki je dovolj napreden za carsharing hkrati dovolj občutljiv, da si ne bo želel biti opažen v takšnem jajčku.
Bi bilo bolje v Franciji kupiti 100 rabljenih Zoe, če mene vprašate.
Me sicer niste, ampak vseeno povem :-)
shevchenko sporočil: 21.898
[#2745854] 04.12.18 09:02 · odgovor na: bc123a (#2745843)
Odgovori   +    3
Bo pa se kaksna parkirisca za rajo ukinila, da bodo lahko rentacar kompanije parkirale na tujem, a ne?
vse gre pac po logiki denarja. tudi iz privezov v pristaniscih z dvigi cen mecejo ven lokalno prebivalstvo in tja privezujejo nemske jahte.
bc123a sporočil: 48.253
[#2745857] 04.12.18 09:09 · odgovor na: shevchenko (#2745854)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
> Bo pa se kaksna parkirisca za rajo ukinila, da bodo lahko rentacar kompanije parkirale na tujem, a ne?

vse gre pac po logiki denarja. tudi iz privezov v pristaniscih z dvigi cen mecejo ven lokalno prebivalstvo in tja privezujejo nemske jahte.
Tam vsaj zaracunajo. Kolikor jaz sklepam iz tega teksta, je ideja da prebivalstvo ven vrzes, potem pa das rentacarju zastonj.
anon-479146 sporočil: 49
[#2745886] 04.12.18 10:20 · odgovor na: anon-154083 (#2745845)
Odgovori   +    5
čas vnosa: 04.12.18 08:34
[jani1974]
Maloprodaja takih kitajskih avtov je problem, ker moraš zaradi stroškov garancije in podobnega zadržati precejšnjo maržo, ki potem avto na maloprodajni strani naredi nekonkurenčen.
Carsharing to na nek način rešuje, je pa tisti del Slovencev, ki je dovolj napreden za carsharing hkrati dovolj občutljiv, da si ne bo želel biti opažen v takšnem jajčku.
Bi bilo bolje v Franciji kupiti 100 rabljenih Zoe, če mene vprašate.
Me sicer niste, ampak vseeno povem :-)
z vsemi temi bo večji problem nekoč kasneje, ko bodo ugotovili, koliko strupenih kemikalij so pod pretvezo ekologije navozili iz Kitajske v Slovenijo

Strani: 1