Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne
Strani: 1
sporočil: 8.684
Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko
bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
sporočil: 35
Zadnja sprememba: anon-278377 30.11.2018 16:57
Zaradi tega zmazka za 1.5 milijona €, ki ga naredi en študent
frišno s faksa v enem mesecu, bi morala odstopiti direktor železnic
in direktor Margenta. Baje so celo zamudili pogodbeni rok in
državna firma noče iztožiti pogodbene kazni.Nabolj očitne pomanjkljivosti:
1. Ni registracije - ne zapomni si uporabnika, za vsako karto je potrebno znova vpisovati kreditno kartico in svoje ime.
2. Za branje 2D kode uporabljajo posebno napravo s tiskalnikom. Ne vem zakaj, če so že do zdaj slovenski sprevodniki preverjali avstrijske 2D kode s svojimi mobilnimi telefoni? Smo spet bolj papeški od papeža?
3. Spletna aplikacija predlaga vlake, ki so že odpeljali
4. V 21. stoletju NI MOŽNOSTI NAKUPA MEDNARODNIH VOZOVNIC. Le kako to uspe Avstrijcem???
5. Ni integracije v obstoječo spletno stran
Stvar je torej narejena povsem po meri sindikatov, da jo bo uporabljalo čim manj ljudi in da bo čim več ljudi še naprej čakalo pred šalterji.
sporočil: 35
Zadnja sprememba: anon-278377 30.11.2018 16:52
To sporočilo je izbrisal avtor (30.11.2018 16:57)
sporočil: 414
podaljšati mesečne ali tedenske vozovnice pa še vedno ne moreš. ali
res niso morali narediti sistema brez sprevodnikov po sistemu v
Londonu ali ps nemških železnic za neverjetnih 1.5mil €?!?! Totalno
nesposobno IT vodstvo in vodstvo "digitalnih" projektov ter
celotnega projekta. Protikorupcijska kaj čakate?
sporočil: 4.493
Tudi v drugih drzavah so obnove to ni izgovor, ker bodo trajale se
kar nekaj casa. Ko se bodo zaceli ukvarjat z voznim redom namesto
sami s sabo, sindikati in politiko se bodo potniki vrnili. Dokler
pa zanalasc ustavljajo digitalizacijo, modernizacijo bo pa potnik
raje sel z avtom. Kdo bo od Maribora do Kopra menjal parkrat
prevozna sredstva?
Samo poglejte kaj so naredili iz top produkta ICS Slovenija med najvecjima mestoma v drzavi. Sramota.
Samo poglejte kaj so naredili iz top produkta ICS Slovenija med najvecjima mestoma v drzavi. Sramota.
sporočil: 4.493
[leonx]Produkt iz tistega casa odlicno gre se danes, bozickove voznje s parno lokomotivo. V tem casu so zaspali.
Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 30.11.2018 19:37
A celo konzorcij treh firm je tole izdeloval? Hja, dober posel ...
za konzorcij. Ne morem niti sprobati, ker ne pridem dlje od prvega
koraka.
sporočil: 5.775
KAJ šele če NE bi bili!
Parizarji (staro ime za velike vozove s konjsko vprego) pa gajžla in čez Trojane do presvitlega Dunaja kot blisk v enem tednu.
Parizarji (staro ime za velike vozove s konjsko vprego) pa gajžla in čez Trojane do presvitlega Dunaja kot blisk v enem tednu.
sporočil: 771
čas vnosa: 30.11.18 19:29
[Inside]Prejšnji gospodar ni dovolil...
> [leonx]
> Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
Produkt iz tistega casa odlicno gre se danes, bozickove voznje s parno lokomotivo. V tem casu so zaspali.
sporočil: 771
čas vnosa: 30.11.18 19:27
[mlamat]"u tunelu usred mraka sija zvijezda petokraka..." press
Zaradi tega zmazka za 1.5 milijona €, ki ga naredi en študent frišno s faksa v enem mesecu, bi morala odstopiti direktor železnic in direktor Margenta. Baje so celo zamudili pogodbeni rok in državna firma noče iztožiti pogodbene kazni.
Nabolj očitne pomanjkljivosti:
1. Ni registracije - ne zapomni si uporabnika, za vsako karto je potrebno znova vpisovati kreditno kartico in svoje ime.
2. Za branje 2D kode uporabljajo posebno napravo s tiskalnikom. Ne vem zakaj, če so že do zdaj slovenski sprevodniki preverjali avstrijske 2D kode s svojimi mobilnimi telefoni? Smo spet bolj papeški od papeža?
3. Spletna aplikacija predlaga vlake, ki so že odpeljali
4. V 21. stoletju NI MOŽNOSTI NAKUPA MEDNARODNIH VOZOVNIC. Le kako to uspe Avstrijcem???
5. Ni integracije v obstoječo spletno stran
Stvar je torej narejena povsem po meri sindikatov, da jo bo uporabljalo čim manj ljudi in da bo čim več ljudi še naprej čakalo pred šalterji.
sporočil: 771
čas vnosa: 30.11.18 19:24
[leonx]Mene prime groza, ko pomislim, da sodobnega sveta nikoli ne bomo dohiteli. Ne moreš laufat with a ball and chain (s komunističnim balastom, op.a)...
Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
sporočil: 252
Tukaj menim, da ni to podjetje krivo za to ampak sistem dela na SŽ,
kjer so v vodstvu ljudje, kateri mislijo, da je 1+1= 3.
Prav zaradi takšnih dobimo takšno sliko, kot jo opisuje članek. Žal je to posledica kadrovanja po politični plati in sliko vidimo vsak dan. Za zmanjševanje potnikov se ne čudim, saj so zavozili celotni sistem do konca. Rešujejo jih samo še subvencije in nič drugo.
Prav zaradi takšnih dobimo takšno sliko, kot jo opisuje članek. Žal je to posledica kadrovanja po politični plati in sliko vidimo vsak dan. Za zmanjševanje potnikov se ne čudim, saj so zavozili celotni sistem do konca. Rešujejo jih samo še subvencije in nič drugo.
sporočil: 14.456
Imovation d.o.o. (60% lastnik v Dubaju, 40% lastnik DZS!) je v 3
letih samo od SŽ namolzel debelih 5,3 MEUR, od sektorja država pa
12,7 MEUR - to je po 4 MEUR na leto!
erar.si/placnik/8939...ransakcije
Margento R&D d.o.o. z lastniki skritimi na Nizozemskem od SŽ očitno ni dobil še nič.
erar.si/prejemnik/52...ransakcije
Supra informatika d.o.o. je taka svetska IT mikro firma, da še spletne strani ne rabi! Najbrž imajo lastnici Ljiljana Kovačić in Silvija Zlatar ter direktor Joško Zlatar poslovne zveze v črnih beležnicah, reference te mikro firme pa v gostilnah ali kolodvorskih bifejih.
erar.si/placnik/8939...ransakcije
Margento R&D d.o.o. z lastniki skritimi na Nizozemskem od SŽ očitno ni dobil še nič.
erar.si/prejemnik/52...ransakcije
Supra informatika d.o.o. je taka svetska IT mikro firma, da še spletne strani ne rabi! Najbrž imajo lastnici Ljiljana Kovačić in Silvija Zlatar ter direktor Joško Zlatar poslovne zveze v črnih beležnicah, reference te mikro firme pa v gostilnah ali kolodvorskih bifejih.
Strani: 1