Strani: 1

153 sporočil: 9.333
[#2740250] 01.11.18 13:28
Odgovori   +    1
Se približuje dan, ko bo ta ali neki drugi
zračni prevoznik potnika najprej na bruto
stehtal, mu voznino na gram natančno in
pravično odmeril, se debelinkam sicer zameril,
a zdravo kampanjo za hujšanje sproti preveril ?

Sodražan
bigl sporočil: 18.363
[#2740280] 01.11.18 14:51
Odgovori   +    0
Najraje bi verjetno videli, da potniki stojijo. Čudno politiko imajo. Vsak gram dodatno zaračunanjo. Samo, da ne bo zaradi tega kakšne nesreče. Lep dan.
Gustl sporočil: 13.625
[#2740283] 01.11.18 15:02 · odgovor na: bigl (#2740280)
Odgovori   +    5
[bigl]
Najraje bi verjetno videli, da potniki stojijo. Čudno politiko imajo. Vsak gram dodatno zaračunanjo. Samo, da ne bo zaradi tega kakšne nesreče. Lep dan.

Leta 2009: Ryanair na letalih načrtuje stojišča

www.finance.si/25185...e-stojisca

S stroškovnega vidika je čudno, da tezijo za maso prtljage, a karta za 150 kilskega deca stane pa enako kot za 40 kilskega otroka.

Najbrz PR problem ali celo v neskladju s kaksnimi zakoni glede "enakopravnosti".
code5 sporočil: 664
[#2740287] 01.11.18 15:22 · odgovor na: Gustl (#2740283)
Odgovori   +    6
Saj ni zaradi mase, ampak "because they can".

Potem, ko sešteješ dodatne stroške pri nizkocenovnikih (vožnja z vukojebskih letališč, čudni arrival in departure times, zaradi česar plačuješ late arrival fee pri stanodajalcih in/ali imaš efektivno en dan bivanja manj, bedasti pribitki za plačilo karte s kreditno kartico - s čim naj jo plačam, s poštnim golobom ali kaj?), se velikokrat izkaže, da je polet z "velikimi" firmami (British Airways ali Alitalia) cenovno čisto primerljiv.
Gustl sporočil: 13.625
[#2740290] 01.11.18 15:58 · odgovor na: code5 (#2740287)
Odgovori   +    0
[code5]
Saj ni zaradi mase, ampak "because they can".

Potem, ko sešteješ dodatne stroške pri nizkocenovnikih (vožnja z vukojebskih letališč, čudni arrival in departure times, zaradi česar plačuješ late arrival fee pri stanodajalcih in/ali imaš efektivno en dan bivanja manj, bedasti pribitki za plačilo karte s kreditno kartico - s čim naj jo plačam, s poštnim golobom ali kaj?), se velikokrat izkaže, da je polet z "velikimi" firmami (British Airways ali Alitalia) cenovno čisto primerljiv.
True.

Enkrat so mi pri Ryanair zakasirali (15€?), ker me ni bilo na letalo (zamudil). :)
anon-186196 sporočil: 2.052
[#2740292] 01.11.18 16:02 · odgovor na: code5 (#2740287)
Odgovori   +    2
to kar pravis, plus za po evropi je bus zelo resna alternativa. cenovno ugodneje, sploh pri vecji kolicini prtljage, casovno se ne izgubi pretirano, manj stresno se potuje...
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2740309] 01.11.18 18:28 · odgovor na: anon-186196 (#2740292)
Odgovori   +    1
Vlak. Direktna linija. Prespiš čez noč v kupeju. Prtljage neseš mirno dva kovčka po 15 kg, če lahko neseš... zvečer startaš, zjutraj si blizu želene točke na srednjem severu. Z vlakom prideš neposredno na centralno postajo, od tam pa 15 možnosti za skok do hotela, npr..
anon-186196 sporočil: 2.052
[#2740315] 01.11.18 18:50 · odgovor na: FIN-379669 (#2740309)
Odgovori   +    2
na zahodu ja. sam trenutno operiram na balkanu in tu so zelezniske linije obup, vlaki usrani, nekatere proge laufajo samo poleti (npr. beograd - sofija pozimi sploh ne vozi), cene pa primerljive z busom.... bus s "firmom krstic" direkt iz lj v sofijo preko beograda rabi zelo znosnih 16 ur, povratna karta 67 eur, dodatne prtljage mi se niso ekstra zakasirali, pa sem tovoril +50 kg dol. to je precej ceneje kot z avionom, vkljucno z nizkocenovniki. edini minus: za spat med voznjo ni glih najbolj nobel.
najobj sporočil: 31.870
[#2740316] 01.11.18 19:00 · odgovor na: anon-186196 (#2740315)
Odgovori   +    1
[mrkolice]
na zahodu ja. sam trenutno operiram na balkanu in tu so zelezniske linije obup, vlaki usrani, nekatere proge laufajo samo poleti (npr. beograd - sofija pozimi sploh ne vozi), cene pa primerljive z busom.... bus s "firmom krstic" direkt iz lj v sofijo preko beograda rabi zelo znosnih 16 ur, povratna karta 67 eur, dodatne prtljage mi se niso ekstra zakasirali, pa sem tovoril +50 kg dol. to je precej ceneje kot z avionom, vkljucno z nizkocenovniki. edini minus: za spat med voznjo ni glih najbolj nobel.
... eh, pa ima i plus, jer tamo www.youtube.com/watc...rxD25ZNFs4 ima i koje prasence, a za istu cenu Miško može i vezanih očiju ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2741315] 08.11.18 09:06 · odgovor na: code5 (#2740287)
Odgovori   +    0
[code5]
Saj ni zaradi mase, ampak "because they can".

Potem, ko sešteješ dodatne stroške pri nizkocenovnikih (vožnja z vukojebskih letališč, čudni arrival in departure times, zaradi česar plačuješ late arrival fee pri stanodajalcih in/ali imaš efektivno en dan bivanja manj, bedasti pribitki za plačilo karte s kreditno kartico - s čim naj jo plačam, s poštnim golobom ali kaj?), se velikokrat izkaže, da je polet z "velikimi" firmami (British Airways ali Alitalia) cenovno čisto primerljiv.
Obstaja cel kup "vmesnih" firm, ki niso tako agresivni nizkocenovniki kot Ryanair in so boljsa izbira. Recimo, Easy Jet je precej bolj dostojna firma, in tudi avioni od znotraj ne zgledajo kot Nascar avti... imas neke vrste business ticket z dodatnimi ugodnostmi/garancijami, itd.

Veliko carterjev za turisticne polete je tudi opravljenih s strani prevoznikov, ki so "nekje vmes". Recimo Air Berlin je bil dolga leta taksna firma (dokler ni crknil, pa mislim da je predvsem povezano s tem da je nespametno hotel ven iz te nise).

Jaz ze dolga leta hodim na dopuste z nemskimi agencijami in skoraj vedno smo leteli s taksnimi "nekaj vmes" prevozniki. Recimo, imas na dolgih poletih 2 obroka, eden hladen, eden topel, dobis eno brezalkoholno pijaco zastonj in pol litra vode zastonj. Ostalo se placa.
bc123a sporočil: 48.253
[#2741317] 08.11.18 09:08
Odgovori   +    0
To je razumljivo in se strinjam z njimi. Kolikokrat skrtice, ki kupijo najcenejso karto potem zasedejo za 4 sedeze prtljaznega prostora nad glavami. Se vec tega.

Ce imas kufer placaj prtljago. Ce ga nimas, potuj brez prtljage, ni problema.

Aplavz. Tudi zaradi varnostnih razlogov podpiram to odlocitev.
philips sporočil: 6.715
[#2741322] 08.11.18 09:29 · odgovor na: bc123a (#2741317)
Odgovori   +    0
[bc123a]
To je razumljivo in se strinjam z njimi. Kolikokrat skrtice, ki kupijo najcenejso karto potem zasedejo za 4 sedeze prtljaznega prostora nad glavami. Se vec tega.

Ce imas kufer placaj prtljago. Ce ga nimas, potuj brez prtljage, ni problema.

Aplavz. Tudi zaradi varnostnih razlogov podpiram to odlocitev.
Čakam da začno letališča dodatno zarčunavati Ryanairu manipulativne stroške z prtljeago. Ni isto če jo sam neseš na avion ali pa morajo oni to vozit po letališču in na trakove zalgat...
Gustl sporočil: 13.625
[#2741328] 08.11.18 09:52 · odgovor na: bc123a (#2741317)
Odgovori   +    0
[bc123a]
To je razumljivo in se strinjam z njimi. Kolikokrat skrtice, ki kupijo najcenejso karto potem zasedejo za 4 sedeze prtljaznega prostora nad glavami. Se vec tega.

Ce imas kufer placaj prtljago. Ce ga nimas, potuj brez prtljage, ni problema.

Aplavz. Tudi zaradi varnostnih razlogov podpiram to odlocitev.
Če je polno letalo, je to res anoying. Zmanjka prostora in potem ti rečejo "drugam daj". Ja kam?
Jaz (pa še dva druga potnika) sem jim zadnjič na SAS pustil na sredi, naj sami uredijo. Malo so še težili, potem pa uredili (dali pod sedeže v business class, ki ni bil poln).

Všeč mi je to pri Adrii (pa še kje), kjer pustiš kufer pred letalom in te tam potem čaka (če je let tak, da se krcaš prek avtobusa).
bc123a sporočil: 48.253
[#2741338] 08.11.18 10:17 · odgovor na: philips (#2741322)
Odgovori   +    0
[philips]
> [bc123a]
> To je razumljivo in se strinjam z njimi. Kolikokrat skrtice, ki kupijo najcenejso karto potem zasedejo za 4 sedeze prtljaznega prostora nad glavami. Se vec tega.
>
> Ce imas kufer placaj prtljago. Ce ga nimas, potuj brez prtljage, ni problema.
>
> Aplavz. Tudi zaradi varnostnih razlogov podpiram to odlocitev.

Čakam da začno letališča dodatno zarčunavati Ryanairu manipulativne stroške z prtljeago. Ni isto če jo sam neseš na avion ali pa morajo oni to vozit po letališču in na trakove zalgat...
Ni isto, seveda. Rocna prtljaga povzroca bistveno vecje stroske pregleda oseb, saj morajo pregledovati skupaj z osebami se (zdaj ze) precej velike kovcke, v zelo kratkem casu. Zaradi tega so tudi gnece pred varnostnimi pregledi vcasih prav absurdne.

Veliko ceneje je kovcke pregledati loceno po tem ko jih potniki oddajo kot cekirano prtljago.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2741344] 08.11.18 10:26 · odgovor na: Gustl (#2741328)
Odgovori   +    0
...kar vecina letov v vukoje*ino (iz vecjih eu letalisc) po imenu Slovenija itak je...

:-)

lpA

p.s.: men je pa smesno, da ko mi letimo, placamo 5kart, od tega 3karte predstavljajo isto zivo tezo kot ena moja :-), pol mi pa en zatezen svicarac gre tehtat rocno prtljago, wtf?!? (en kos je bil 7,9kg, ostali niti blizu...)
siap sporočil: 2.195
[#2741369] 08.11.18 11:31 · odgovor na: bc123a (#2741315)
Odgovori   +    0
Khmm, Air Berlin-svabski nateguni.
Direktni let MIA-Berlin so mi prebukirali na Mia NY 14 ur cakanja ter nato NY-Duseldorf. Za Duseldorf- Berlin moral doplacati prtljago na "pilatusu"

ps Tudi dopust moral skrajsati ...

Etihad je zakon
bc123a sporočil: 48.253
[#2741412] 08.11.18 13:25 · odgovor na: siap (#2741369)
Odgovori   +    0
[siap]
Khmm, Air Berlin-svabski nateguni.
Direktni let MIA-Berlin so mi prebukirali na Mia NY 14 ur cakanja ter nato NY-Duseldorf. Za Duseldorf- Berlin moral doplacati prtljago na "pilatusu"

Verjetno je to bilo takrat ko so za crkovali... prej je bil servis brezhiben. pac neke vrste "razumni nizkocenovnik".
siap sporočil: 2.195
[#2741413] 08.11.18 13:27 · odgovor na: bc123a (#2741412)
Odgovori   +    1
Res je . Lani april

Strani: 1