Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

orbita sporočil: 214
[FIN-311684]
Prosim, pomagaj mi razumeti zakaj plače učiteljev v Sloveniji morajo biti dvakrat višje od plač učiteljev na Češkem, ki ima višji BDP na prebivalca in dosega višjo potrošnjo na prebivalca v EU?
Težko, ker ti manjkajo osnove (kar pojasnjuje tvojo zavzetost, da kritiziraš sistem). Za začetek: BDP na prebivalca Češke je nižji od Slovenije (20.000 USD : 24.000 USD). Potem bi se moral vprašati, kaj veš o češkem sistemu plač učiteljev, kaj o češkem družbenem sistemu, gospodarstvu. Pa zakaj meniš, da so nizke plače učiteljev dobre za državo. Na prvi pogled je jasno, da naredijo negativno selekcijo in učijo najmanj sposobni. Sicer pa sploh ne razumem, kaj naj bi po tvoje merila "višja potrošnja prebivalcev"? Saj pravim, kar neko SDSovsko nabijanja cifer brez razumevanja kaj pomenijo...

Najbolj trapasta pa je trditev, kako iz ene miliarde gospodarstvo naredi 3,4... grški scenarij.

o.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2729505

Strani: 1

anon-278466 sporočil: 18
Ne drži, češki BDP per capita je dejansko višji od slovenskega upoštevaje pariteto kupne moči (v letu 2017 Češka 35.512 mednarodnih USD na prebivalca, Slovenija 34.407).
anon-316368 sporočil: 957
Težko, ker ti manjkajo osnove (kar pojasnjuje tvojo zavzetost, da kritiziraš sistem).
Zanimiv način odgovora: Diskusija se začne z "napadom na človeka", a ne odgovori na vljudno vprašanje, ki je bilo zastavljeno:
Prosim, pomagaj mi razumeti zakaj plače učiteljev v Sloveniji morajo biti dvakrat višje od plač učiteljev na Češkem, ki ima višji BDP na prebivalca in dosega višjo potrošnjo na prebivalca v EU?
'Orbita' naklada o vsem mogočem, o pomenu učiteljev, o češkem gospodarstu, o češkem društvenem sistemu, skratka o vsem, samo odgovoru na vprašanje, ki je podano zgoraj, se izogiba kot hudič križa. Tudi, če avtor vprašanja na katerega orbita očitno ne ve, oz. nima odgovora, sploh ne pozna češkega sitema plač in gospodarstva, to ne spremeni dejstva, da o. ni z ničemer odgovoril na postavljeno vprašanje. Tak način argumentiranja je šolski primer na eni strani popolne ignorance sogovornika in nespodobnega načina diakusije in je hkrati značilen za aroganco večine sedanjih kaviar-levičerjev.

Strani: 1