6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Trije izzivi za Elona Muska in njegovo Teslo

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2728694] 16.08.18 16:19
Odgovori   +    1
"Konec leta 2017 je Tesla namesto 200 tisoč avtomobilov izdelala okoli 2.700 modelov 3."
bc123a sporočil: 48.253
[#2728697] 16.08.18 16:32
Odgovori   +    7
Pozabili ste na se eno pomembno zadevo: 455.000 narocil je dobil zato, ker je bila obljubljena cena "osnovnega" modela 3 $35.000. Tega modela ni naredila Tesla se nobenega, dela samo drazje variante modela 3, ki so skoraj dvakrat drazje. To ne bi bil sicer problem, saj je prav da alociras svoje kapacitete tja, kjer imas najvecji profit, a vprasanje je, koliko od teh 455.000 narocil je dejansko pripravljenih sprejeti karkoli vec kot le poceni model.

Glede na to, da dobivajo narocniki svoje avte baje nenavadno hitro, je mozno, da se je teh stotisoc narocil enostavno uplinilo, oziroma ne bodo hoteli avta ce ne bo poceni. Ce bo pa poceni, bo pa to spet udarec za bottom line.

Strani: 1