Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2725942] 31.07.18 15:24
Odgovori   +    47
Tole bo še hujše kot pri TEŠ 6, pravzaprav kot TEŠ 6 in Šentviški predor skupaj.
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2725955] 31.07.18 15:46
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: mimoidoci 31.07.2018 15:48
Mi forumaši smo res srečkoti. Namesto mačke na repu, nam odgovore o 9.000 zaposlitvah na drugem tiru, o izginotju 400 EUR v baru na Linhartovi, o 480 tisočakih za storitve tehnične podpore v povezavi z realizacijo razvoja projekta, ..., lahko ekskluzivno priskrbi dr. Marijan Maček. Samo hipec je še potrebno počakati.
mlin987 sporočil: 382
[#2725957] 31.07.18 16:13 · odgovor na: mimoidoci (#2725955)
Odgovori   +    16
Bilo kuda, maček svuda :))
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2725963] 31.07.18 16:50
Odgovori   +    20
Pred dnevi mi je slučajno pred oči prišla statistika izgradnje 88 km dolge proge Brčko-Banovići.
Načrt so naredili v enem mesecu!
Progo so potem zgradili v pol leta, vključno z dvema tuneloma in 22 mostovi.
Cena je bila sitnica, ker so jo gradili prostovoljci.
Ampak hitrost izgradnje pa je presenetljiva, če pomislimo, da je praktično vsa izgradnja ročno delo.
Načrt v 1 mesecu. Znanstvena fantastika!
FIN-366791 sporočil: 1.267
[#2726002] 31.07.18 21:27
Odgovori   +    15
Kdor je začuden je debil.
fverdi sporočil: 422
[#2726021] 31.07.18 23:19
Odgovori   +    28
Pozdravljeni, meni je pri tem drugem tiru najbolj smesno dejstvo da so to plenjenje dvakrat zapored pozegnali slovenski davkoplacevalci na referendumu oziroma se vecini slovencev to vprasanje ni zdelo pomembno za obisk referenduma. Lp M
6jaka6 sporočil: 18
[#2726025] 01.08.18 05:05
Odgovori   +    33
Na vprašanje novinarja Braneta Maslja, ki ga v intervjuju v včerajšnjem Delu imenuje "drugi človek gradbeništva v Frankfurtu, ki je delal po vsem svetu", gradbeni inženir Janez Plemelj na vprašanje novinarja zakaj je odklonil povabilo k projektu drugega tira odgovarja (citat iz časopisa) " Odklonil sem, ker projekt ni strokovno obdelan in ni ekonomičen. Ugotovil sem namreč, da ga je mogoče izpeljati za ceno 600 milijonov evrov, da ni potrebna milijarda in še več. Brez dlake na jeziku lahko povem, da je videti, kot da je projekt tako zamišljen, da omogoča veliko prostora za morebitne kraje. Ne razumem, zakaj bi sicer za samo 35 km tirov ustanavljali novo podjetje, če že imamo Slovenske železnice."
slovenecnb1 sporočil: 5.590
[#2726031] 01.08.18 07:08
Odgovori   +    11
Kaj pa etični Miro pravi na to????

Strani: 1