4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718557] 14.06.18 12:00
Odgovori   +    2
Se bodo lahko po novi uredbi npr. v Ljubljani po noči popravljale ulice tako, kot se npr. v Zagrebu popravljajo tramvajske proge?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718603] 14.06.18 15:52
Odgovori   +    3
Poglejmo razkopani Glavni trg v Novem mestu, ki celo leto ne bo v funkciji. Približno dvajset delavcev začne z delom zjutraj in zaključi pozno popoldan, če pa bi se delalo tudi po noči pod reflektorji, bi prenova trga bila končana v pol leta ali še manj.
Svensk sporočil: 16
[#2718621] 14.06.18 17:54 · odgovor na: anon-317028 (#2718603)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 14.06.18 17:39
[FIN-311684]
Poglejmo razkopani Glavni trg v Novem mestu, ki celo leto ne bo v funkciji. Približno dvajset delavcev začne z delom zjutraj in zaključi pozno popoldan, če pa bi se delalo tudi po noči pod reflektorji, bi prenova trga bila končana v pol leta ali še manj.
Delam na švedski univerzi. Februarja smo dobili obvestilo da bo čez 14 dni neki torek od 8-14 prekinjena dobava elektrike in da si naj delo organiziramo od doma ali kako drugače, ker elektrike pač ne bo. In seveda sem previdno vprašal, kako to, da ne bodo popravljali ponoči ali pa vsaj zvečer. Veš kaj so mi Švedi, presenečeni da sprašujem takšne neumnosti, odgovorili. "Zakaj pa bi? Električarji so tudi ljudje s svojim življenjem, zakaj bi morali delati ponoči?"

Veliko veliko se še morate naučiti v Sloveniji. Predvsem razni kvazipodjetniki.
robi2107 sporočil: 4.272
[#2718628] 14.06.18 19:09
Odgovori   +    0
Kje pa se da dobiti kakšno protihrupno ograjo za zaščito pred nabijanjem cerkvenih zvoncev?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2718653] 15.06.18 08:16 · odgovor na: Svensk (#2718621)
Odgovori   +    0
[Svensk]
> [FIN-311684]
> Poglejmo razkopani Glavni trg v Novem mestu, ki celo leto ne bo v funkciji. Približno dvajset delavcev začne z delom zjutraj in zaključi pozno popoldan, če pa bi se delalo tudi po noči pod reflektorji, bi prenova trga bila končana v pol leta ali še manj.

Delam na švedski univerzi. Februarja smo dobili obvestilo da bo čez 14 dni neki torek od 8-14 prekinjena dobava elektrike in da si naj delo organiziramo od doma ali kako drugače, ker elektrike pač ne bo. In seveda sem previdno vprašal, kako to, da ne bodo popravljali ponoči ali pa vsaj zvečer. Veš kaj so mi Švedi, presenečeni da sprašujem takšne neumnosti, odgovorili. "Zakaj pa bi? Električarji so tudi ljudje s svojim življenjem, zakaj bi morali delati ponoči?"

Veliko veliko se še morate naučiti v Sloveniji. Predvsem razni kvazipodjetniki.

Želiš povedati, da nikjer v Evropski uniji zaradi delavcev, ki ponoči počivajo, nimajo ponoči odprtih gradbišč? No ja...»V Nemčiji in Avstriji, na primer, so gradbišča na avtocestah odprta vse noči, na različne Darsove izgovore o težavah s kakovostjo, varnostjo, osvetlitvijo, hrupom pri delu ponoči ne pristajamo,« je dejal Robert Sever, direktor Združenja za promet pri GZS.

Strani: 1