4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Znova nas strašijo (s tujci)

Strani: 1

VBMS sporočil: 512
[#2713379] 23.05.18 11:27
Odgovori   +    0
Zadeva je taka - večina tovornjakov s hlodi, ki je namenjena v Avstrijo, prevaža les iz zasebnih gozdov. Država oz. državno podjetje prodaja v tujino večinoma le les, ki ga v Sloveniji ne more prodati (nimamo predelave).

Tisto, kar je problematično pri škotski žagi, je, da je država obljubila, da bo zagotavljala Škotom državni les. Se pravi taisti les, ki je zdaj še ostajal doma domači industriji. Tudi če se bo odprlo 170 delovnih mest, garantiram, da jih bo vsaj toliko tudi ugasnilo, ker slovenske žage za kupovanje lesa zasebnikov niso konkurenčne (zasebniki za les dobijo več v Avstriji, dodatno je tu še davčno ugodni efekt izvoza hlodovine).

Drugače bi bilo, če bi se Škoti potrudili dobiti in plačati les 500.000 zasebnih lastnikov gozda. Tako pa bodo tovornjaki še vedno leteli s hlodi čez mejo, državni les, ki se je doselj žagal na malih žagah, pa se bo odslej na škotski.

Strani: 1