Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Siol.net: Tuš Holding toži Mirka Tuša

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2704904] 29.03.18 10:49
Odgovori   +    7
Še en čudežni deček, ki ga je skotila naša najlepša tranzicija na svetu. Ta je zlasti s krizo naplavila oz. razgalila cele horde kleptomanskih "après moi, le déluge" deželnih polit-biznisantskih šampionov.
vrac sporočil: 11.068
[#2704909] 29.03.18 11:14
Odgovori   +    5
Vse bo vrnil, do zadnjega EUR-a. Japajade.

Če seveda ne bo šel v osebni stečaj, LOL.
pobalin sporočil: 14.456
[#2704917] 29.03.18 11:49 · odgovor na: (#2704908)
Odgovori   +    7
[republican]
Posel je pač rizičen in veliko podjetnikov propade. Tvoj komentar pa smrdi po slovenski škodoželjnosti. Večina Slovencev se očitno ne zaveda, da ne bi imela služb, če ne bi bilo podjetnikov.
Morda bi brez slabih podjetnikov imeli kakšno službo manj pa bi bile druge bolj varne in spodobne, pa banke bolj zdrave, pa politika manj podkupljena, pa davčna bremena manjša, ker javne finance ne bi bile tako prenašponane.

Pa mi razloži, v čem je razlika med kao javnim janković-debeljakovanjem v Mercatorju in tuš-svetelškovanjem v Tušu, oziroma ali tvoja obramba, da brez podjetnikov ne bi bilo služb potem velja tudi za Jankovića. Ne pozabi, da sta bili obe firmi v ključnih letih privatni, obe prezadolženi še za mirnodobno poslovanje kaj šele za krizo, obe pretegnjeni izključno po karađorđe-titovini, obe imata kroničen problem s konkurenčnostjo itn. A vendar je Mercator non-stop državni problem par excellence, tale "privatni" Tuš s skoraj pol milijarde globokim breznom pa samo občasno priplava na površje.
pobalin sporočil: 14.456
[#2704923] 29.03.18 12:08 · odgovor na: (#2704920)
Odgovori   +    7
[republican]
Trgovina je vse bolj jeben posel. Navade potrošnikov se spreminjajo, konkurenca je ubijalska, diskontarji (vsem) nižajo marže in zaslužke... Bi rad tebe videl, kako uspešno bi v takšnih pogojih vodil trgovsko podjetje.
Domišljam si, da ne tako, da bi se s tujim denarjem šopiril, kot da je cel svet moj ali pa bo vsak hip. En Ikar v antični mitologiji je poučna osebna tragedija, cel kup tušev in binčkov v navezi s kramarčki & co. ter butalsko politokracijo je pa nacionalna gospodarska in posledično tudi politična katastrofa.
0730ULtra3 sporočil: 1.455
[#2704924] 29.03.18 12:26
Odgovori   +    1
Torej bi se lahko reklo, da je Mirko doživel hladen tuš?
anon-202165 sporočil: 970
[#2704931] 29.03.18 12:48 · odgovor na: (#2704925)
Odgovori   +    4
Da iz pol miljarde posojil ustvariš 200 mio premoženja ne rabiš biti ravno dober podjetnik. Pa pustimo to, da je zraven tega še ves čas nategoval dobavitelje.
anon-148028 sporočil: 167
[#2704932] 29.03.18 12:49 · odgovor na: (#2704925)
Odgovori   +    5
Ni problem v tem, da se greš podjetnika in ne uspeš, ampak v tem, da se greš podjetništvo na nepošten način, kar črpanje denarja iz podjetja do te mere, da ogroziš poslovanje podjetja sigurno je.
pobalin sporočil: 14.456
[#2704938] 29.03.18 13:19 · odgovor na: (#2704935)
Odgovori   +    3
[republican]
Pa res misliš, da je Mirko Tuš namerno izčrpaval svoje podjetje, da bi ogrozil njegovo poslovanje in ga s tem uničil?
Ne, on je poštenjakarsko ambiciozno hotel samo še malo više in samo še malo više vse dok mu više nije išlo. Zanimivo, kako lepo ignoriraš moje vprašanje, v čem je bistvena kvalitativna razlika med Jankovićem v Mercatorju in Tušem v Tušu. Oba sta ustvarjala imperij in delovna mesta in finančna brezna. Pa ne da imaš problem s tem, da je eden "naš" drugi pa "njihov"? :-P
pobalin sporočil: 14.456
[#2704960] 29.03.18 14:13 · odgovor na: (#2704944)
Odgovori   +    3
[republican]
Nimam nobenega problema. Hočem ti povedat, da podjetniki in podjetja pač propadajo... zasebna in državna, naša in nenaša.
Za podjetnike je značilno, da so ambiciozni in hočejo vedno več. A si predstavljaš neambicioznega podjetnika, ki ne bi hotel vedno več?
Ja, tole je pa res pravo razodetje. Saj potemtakem je pri nas že dolgo vse v redu. Le zakaj nam torej mediji in politika in opinionatorji vseh vrst slikajo tako apokaliptično podobo Moje Dežele?! Podjetja pač propadajo (tudi banke so podjetja in tudi propadajo), državna in zasebna, podjetniki gredo vedno samo naprej in višje, ambicioznost je motor vsega, trupla sicer so, ampak vsi složno stopamo čez njih na poti v lepšo prihodnost. Aleluja, prav res!
pobalin sporočil: 14.456
[#2705102] 30.03.18 13:01 · odgovor na: (#2704966)
Odgovori   +    0
[republican]
> [pobalin]
> Le zakaj nam torej mediji in politika in opinionatorji vseh vrst slikajo tako apokaliptično podobo Moje Dežele?!

Ker pač nabirajo volilne glasove in bralce/gledalce. Politiki in mediji že vedo, kaj morajo govoriti svojim volilcem in bralcem/gledalcem.
In ker desni mediji in politiki že dolga leta prednjačijo v 3D slikanju apokalipse pod Triglavom, je jasno, da oni bolje vedo, kaj morajo govoriti volivcem. Zato samo še kakšno leto manjka, da bodo njihovi plačljivi mediji prešišali vso mejnstrim murgelsko plažo - najprej po dosegu, potem pa še po prihodkih.
Problem Slovenije ni, da podjetniki propadajo (ker podjetniki pač propadajo povsod po svetu), ampak da se jih premalo pobere in začne znova.
Problem Slovenije je, da večina podjetnikov, ki sem jih omenil, očitno ni zmožna drugega kot polit-pajdaškega poslovanja. Brez ravbarske ne znajo splezat niti čez hrvaški plot. Kakor je lepo ubesedil današnjo sliko z lepega dela poligona slovenskih podjetnikov bivši alfa uredniški direktor skorajšnje slovenske podružnice USA-Yutela:
Greh je, če ne tvegaš: Brez velikih zgodb, ker brez ambicioznosti

Nisem si mislil, da nas bodo Hrvati učili, kako upravljati blagovne znamke, ki smo jih razvili v slovenskih podjetjih.
Hrvaška Atlantic Grupa je lani imela okrog 80 milijonov dobička pred obrestmi, davkom in amortizacijo. Svoj dobiček so povečali za 22,7% glede na leto prej. Pač še eno hrvaško podjetje, ki dobro posluje in raste.
Kateri njihovi izdelki pa so bili za takšno rast najbolj zaslužni? Tukaj postane zadeva bolj zanimiva za Slovence. Dvomestno rast so beležile blagovne znamke Argeta, Donat Mg in Barcaffè. Donat Mg je izrazito rasel v Rusiji, Argeta pa je razen v Avstriji postala market leader tudi v Švici.
Pred mesecem dni sem se pogovarjal z nekim slovenskim menedžerjem. Povedal mi je, da iščejo kupca za enega od najbolj priljubljenih hotelov v Sloveniji. In zakaj ga hočejo prodati? Zato, da bi si s prodajo popravili poslovni rezultat, je rekel. Objekt sam pa da je tako ali tako potreben prenove. Hotel sicer posluje zelo dobro. Potrebna bi bila samo investicija v prenovo in hotel bi dolgoročno prinašal velik dobiček. Ampak se oni s tem ne bodo ukvarjali. Raje ga bojo na hitro prodali.
Slovenci ne pišemo več velikih zgodb. Uprave in lastniki slovenskih podjetij — v veliko primerih država in banke — so premalo ambiciozni. Vsi so prestrašeni. Dolga leta so vlagali in kupovali podjetja na Balkanu in za vse to zmetali ogromno denarja.
Zaradi krize so se pozneje seveda opekli, tako da zdaj skoraj nihče več ne tvega. Ker če nič ne tvegam in ničesar ne podpišem, potem tudi ne morem narediti nič narobe. Takšna je mentaliteta ekonomskih analitikov izpred petih let. Se je v tem času kaj spremenilo? Prav nič.
Kadarkoli sem delal za tuje lastnike, so od mene pričakovali rast. Toda kadarkoli sem delal za domače lastnike, je bila moja dolžnost — … ne vem točno kaj. Brez strategije in rasti se ti pri tujcih ne obeta nič dobrega. Napake so del rasti. Napaka ti ne zapečati kariere. Greh je, če ne tvegaš in ne poiskušaš novosti. Normalno je, da so napake del tega procesa.
Res je tudi, da so bili moji tuji lastniki predvsem podjetja z Zahoda. Da pa nas bodo Hrvati učili, kaj je mogoče narediti z blagovnimi znamkami, ki smo jih razvili v slovenskih podjetjih, si pa res nisem mislil.
Ampak tako je danes v Sloveniji. Tistih nekaj uspešnih podjetij, ki temeljijo na inovacijah in razvoju, je zraslo organsko, brez države. Nekje pri razvoju iz majhnih in srednjih podjetij v velika pa se zalomi. No, včasih tudi že pri majhnih projketih. Ker ne znamo izdelati niti makete Drugega tira, kako bi nam ga potem sploh uspelo celega zgraditi?
www.fokuspokus.si/ar...icioznosti
0510HoefL sporočil: 9
[#2705241] 31.03.18 08:32 · odgovor na: pobalin (#2704904)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 31.03.18 05:20
Meni je fascinantno tudi to, da so tovrstni "naše gore listi" tako dolgo uspeli nas*ravati ljudstvo.
V tem (zunanjem) kontekstu je manjša finesa v modelih, kjer je
Tuš prodajal gnilo smrdljivo blago po normalnih cenah,
Jankovič pa malo bolj normalno blago po višjih cenah.

Ljudje pa to požrli, ali še vedno žrejo.
In obema bi skoraj uspelo na ta račun "sprivatizirati" milijardo.

Zdaj pa hitro po "small batch" eko domače naravno.
pobalin sporočil: 14.456
[#2705265] 31.03.18 10:46 · odgovor na: (#2705248)
Odgovori   +    2
[republican]
Dejte že enkrat dojet, da trgovci prodajajo to, kar kupci iščejo. Če je Tuš prodajal gnilo smrdljivo blago, ga je pač zato, ker so kupci kupovali to gnilo smrdljivo blago. Trgovec, ki svoje ponudbe ne prilagaja povpraševanju kupcev, jih bo hitro izgubil. Kupci torej določajo, kaj se prodaja, ne pa trgovci.
ROTFL, zato sta imela Hofer in Lidl take težave, da sta po kapljicah privabila vsaj nekaj slovenskih kupcev. Ker so morali najprej poiskati in na police dati dovolj gnilega pofla za to edinstveno deželno klientelo. In zato je postal kripto propadli imperij Tuš nenadoma najbolj naci-deželni trgovec na svetu (z v Azijo preseljenimi brendi). Ker mali butalski naci-kupci najbolj padajo na naci-propagando za gnilo robo.

Pozicija: V Tušu sem bil malokdaj, ker pač ni v moji bližini in me tudi sicer ni posebno privlačil. Ne bi pa rekel, da so prodajali nekakšno gnilo robo. Prej bi rekel, da so zabluzili, ker niso Mercatorju parirali z diskontarskim modelom, ampak so ga posnemali. Ker takrat je Slovenija pod vodstvom teh mešetarskih genijev vendar postajala druga Švica.

Ti bi za obrambo lika in dela Mirka Tuša, ambicioznega in prodornega privatnega podjetnika nove nove nove dobe, zalitega s stotinami milijonov kreditov iz - ve se - razuzdanih državnih in pajdaških bank, še maršala Tita obudil od mrtvih. Prav zabavni ste, verniki raznobarvnih monokromnih ploščatih svetov.
pobalin sporočil: 14.456
[#2705268] 31.03.18 11:07 · odgovor na: 0510HoefL (#2705241)
Odgovori   +    0
[0510HoefL]
Meni je fascinantno tudi to, da so tovrstni "naše gore listi" tako dolgo uspeli nas*ravati ljudstvo.
Ker je to ljuctvo v veliki meri neko provincialno pleme, nevedno, ignorantsko, lahkoverno, pohlepno, potrošniško, egoistično, ker so ga komunisti trenirali v mitologiji in so to nadaljevali njihovi tranzicijski nasledniki, ki so se - enako kot prej komunisti - borili za oblast, ker je bilo to ljuctvo blaženo, ko so Ponterosso, Lipnico in überloiblske štacune nenadoma dobili na domačem pragu in so uspeli unovčiti šenkane certifikate in potem kakšne delnice...

Vsake toliko se spomnim na že hudo zaprašeno Črtovo kolumno o Sloveniji republjik. Na primer, kadar v podpodju provincialnih kmetsko-rokodelskih novic preberem takle krik iz južnega dela raja belih klobas severno od nas: forum.finance.si/?m=...90#2705190

Potem se spomnim, kaj vse se dogaja po svetu in vedno znova sklenem, da to pleme vseeno ni tako posebno. Je samo majhno in osamljeno, ima proporcionalno majhno "elito", zgodovinsko pogojeno plitvo kapitalsko osnovo in državljansko zavest, zaradi vsega tega pa je precej nebogljeno. Ostalo so samo naravne posledice.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2705316] 31.03.18 16:38 · odgovor na: pobalin (#2705265)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [republican]
> Dejte že enkrat dojet, da trgovci prodajajo to, kar kupci iščejo. Če je Tuš prodajal gnilo smrdljivo blago, ga je pač zato, ker so kupci kupovali to gnilo smrdljivo blago. Trgovec, ki svoje ponudbe ne prilagaja povpraševanju kupcev, jih bo hitro izgubil. Kupci torej določajo, kaj se prodaja, ne pa trgovci.

ROTFL, zato sta imela Hofer in Lidl take težave, da sta po kapljicah privabila vsaj nekaj slovenskih kupcev. Ker so morali najprej poiskati in na police dati dovolj gnilega pofla za to edinstveno deželno klientelo. In zato je postal kripto propadli imperij Tuš nenadoma najbolj naci-deželni trgovec na svetu (z v Azijo preseljenimi brendi). Ker mali butalski naci-kupci najbolj padajo na naci-propagando za gnilo robo.

Pozicija: V Tušu sem bil malokdaj, ker pač ni v moji bližini in me tudi sicer ni posebno privlačil. Ne bi pa rekel, da so prodajali nekakšno gnilo robo. Prej bi rekel, da so zabluzili, ker niso Mercatorju parirali z diskontarskim modelom, ampak so ga posnemali. Ker takrat je Slovenija pod vodstvom teh mešetarskih genijev vendar postajala druga Švica.

Ti bi za obrambo lika in dela Mirka Tuša, ambicioznega in prodornega privatnega podjetnika nove nove nove dobe, zalitega s stotinami milijonov kreditov iz - ve se - razuzdanih državnih in pajdaških bank, še maršala Tita obudil od mrtvih. Prav zabavni ste, verniki raznobarvnih monokromnih ploščatih svetov.
Pobalin my man, si kdaj pomislil na umetne ukuse in barve ??
Z njimi smo smo obarvani.
www.youtube.com/watc...gFKXeN7mjM

Strani: 1