5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

lencep sporočil: 609
[#2698936] 24.02.18 08:58
Odgovori   +    2
Nabavijo naj raje kar spalnike, ki bodo povezovali relacijo KP - MS in podobne!
anon-394991 sporočil: 252
[#2701642] 11.03.18 10:11
Odgovori   +    0
Dvonastropni vlaki po moji oceni nikoli nebodo vozili na vseh relacijah, saj že sami tuneli tega ne omogočajo. Mogoče bodo šli do Kranja Borovnice in do Kresnic.
Ali pa iz Maribora do Poljčan.

Bolj pametno bi bilo, da se naroči več garnitur, katere bi služileza odvijanje pormeta med Sežano in MAriborom oziroma Mursko Soboto tako, da bi lahko potnik prišel v najkrajšem možnem času do končne točke. Prestopanja pa naj bi bila v okviru 10 minut med enim vlakom in drugim na različnih relacijah.

Strani: 1