10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

0114ZAVAR sporočil: 28
[#2697415] 12.02.18 14:20
Odgovori   +    8
Morda bi bilo bolj smiselno, da bi prvo vzpostavili vlakovno povezavo, s katerim bi naročniku v 20% krajšem času in za 10% ceneje kot s cestnim prevozom dostavili blago. In bi potem to ponudili trgu... Morda bi bila taka novica zanimiva za strokovno javnost ...
Korazijan sporočil: 386
[#2697422] 12.02.18 14:33 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697415)
Odgovori   +    2
Točno takšna vprašanja smo naslovili na Slovenske železnice. Ko dobimo odgovor, ga objavimo. Včasih traja malo dlje.
anon-343346 sporočil: 396
[#2698020] 16.02.18 18:47
Odgovori   +    0
Ko berem takšne informacije se ne čudim, če gre vse v maloro. Namreč poglejmo politiko, katero se gredo. Vsak hoče čimveč zaslužiti in čim manj delati. Zato pojdimo pogledat samo na Potniški promet in zasedenost vlakov. Pustimo papirje in raje poglejmo v naravi na neki postaji koliko so ti vlaki sploh zasedeni. Dobili bomo odgovor, da so zasedeni samo 3%. Tako so tudi potniški promet uničili popolno. Sedaj pa poglejmo še tovorni promet in bomo videli, da vsak, kateri nabavlja robo raje gre do avtoprevoznika in mu pripelje kontejner nepsoredno na dvorišče skladišča in ga tam razloži. Potem gremo pogledat še na železnice in poglejmo kako so vlagali v razvoj transporta in bom ovideli, da je to obsojeno na propad, saj nihče ne bo vozil na vlak in tam plačeval natovarjanje in potem spet raztovarjanje, če pa sešteje vse stroške skupaj mu pride cenejše če pošlje šleper in mu razno robo pripelje nepsoredno v skladišče. Zato menim, da se ti na železnicah gredo neko politiko, kjer sploh niso ocenili realne slike ampak so šli na varjanto, saj bodo razliko izgube pokrili iz proračuna.
Endimion sporočil: 10.300
[#2698060] 17.02.18 10:33 · odgovor na: anon-343346 (#2698020)
Odgovori   +    0
Vlakovna kompozicija z 80 vagoni je drazja od 80 vlacilcev in 80 soferjev?

Since when?
anon-343346 sporočil: 396
[#2698063] 17.02.18 11:52 · odgovor na: Endimion (#2698060)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Vlakovna kompozicija z 80 vagoni je drazja od 80 vlacilcev in 80 soferjev?

Since when?
Če ne šteješ vseh pripetih stroškov, katere še dodatno zaračunavajo železniške uprave na en vagon. Potem pride dražje, kot je en šleper in en voznik.

Poglej kako se obračunavajo stroški pa boš videl o čem govorim.

Strani: 1