Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako so milijoni iz Gorenja potovali v ruski nogomet. In ali je F. Bobinac to prikrival nadzornikom?
Strani: 1
Noben privatnik tega s svojim denarjem ne bi počel (vprašajte npr. Olaja, Duol, ali Škrabca), če ne bi vedel, koliko mu v kratkem pade nazaj v podjetniško malho.
Tako da bo moral Bobinac krepko pojasniti, kaj je delal. Sem delničar Gorenja in podjetnik ter me take novice pogrejejo do te mere, da zahtvema pregled in polaganje računov. TAKOJ!
(Jebote Vlada, ki držiš štango tem rabotam za privat žep! Vsaj 20% je šlo privat, ne me jeb...)
Nikjer pa ni bilo omenjeno sponzorstvo moskovskega TorpedaPranja se pa menda ja ne obeša na veliki zvon.
[bc123a]... čuj, ne spomnim se njegovega imena, je pa en ameriški guru marketinga dolgo nazaj rekel, da on zelo dobro ve, da je polovica denarja za reklamo stran vržen denar, ampak da nikoli ne ve, katera polovica ... aja, pa zdaj ne zagovarjam Bobinca, da ne bo pomote, ker o tej konkretni zadevi nimam pojma ...
To je bistveno vecji skandal kot odlaganje priznanja stroskov razvoja, po moje. (tisto bo skandal, ce se bo izkazalo, da se pricakovani dobicki v prihodnosti ne bodo materializirali).
P.S.: za tote asset.indosport.com/...=750&h=423 izbrane svetovne velikane je Gorenje res prešvoh, ni pa niti Rusija tako mala in švoh, da se ne bi splačalo probat ... no, da pa Financarji že nekaj cajta serjejo po Bobincu in Gorenju, kjer in kolikor le morejo, pa je s senzacionalističnimi naslovi o izkopanih arhivskih podatkih jasno, kot je tudi jasen rezultat nedavnih - ne bom jih našteval, ker jih je preveč - podobnih "reklamnih" akcij na Financah ...
[rename]Rezultati takega sponzorstva niso vedno tako enostavno merljivi. Če gre za marketinško sponzorstvo, gre še en kup denarja za promoviranje tega sponzorstva, da ima kaj učinka. Če gre za lobistično/klientelistično sponzorstvo, pa samo odločujoči res vedo, da brez njega npr. ne bi imeli/dobili prodajnih mest v trgovinah X ali mestu Y.
Koliko znasa izvoz v Rusijo?
Kaksna je stopnja dobickonosnosti? (Jebes 100 milijonov izvoza, ce si s tem ustvaril en milijon profita in zagonil 3 za promocijo)
Ti dve stevilki dajeta jasen odgovor o upravicenosti ‘marketinskih vlaganj’.
Ce se je to dogsjalo v 2014, morajo biti rezultati ze zdavnaj vidni in merljivi.
Zato se mi zdi bolj na mestu vprašanje, zakaj tega ni plačala ruska podružnica Gorenja. Saj gre za njihov marketing in zaradi tega sponzoriranja Gorenje ni nič pridobilo izven Rusije. Če pa že je, mora biti tudi to razvidno iz promocijskih aktivnosti in komunikacij. In en arhivski tekst na spletni strani kluba ni dokaz korporativnega komuniciranja, ki se ga naredi za eno sponzorstvo v višini treh milijonov. Je, pri poslovnih običajih, kakršni so bili v rabi med Interevropo, Rikom in pajdaši.
Strani: 1