16 min
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani
33 min
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
4 ure
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
5 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
6 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
7 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
7 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 2
18 ur
Najbolj brani članki danes
19 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
20 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
21 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
22 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
22 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
22 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
22 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
23 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
24 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 dan
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2688080] 11.12.17 15:18
Odgovori   +    7
Prvič po veliko let se bomo zadolžili zaradi investicije oz. javni dolg bo zrasel zaradi gospodarske investicije. So Štrukelj in koordinacija sindikatov javnega sektorja dali soglasje za kredit, ki ga ne bo šel v javnosektorsko jamo?
sopranos sporočil: 11.404
[#2688086] 11.12.17 15:28 · odgovor na: anon-317028 (#2688080)
Odgovori   +    13
[FIN-311684]
Prvič po veliko let se bomo zadolžili zaradi investicije oz. javni dolg bo zrasel zaradi gospodarske investicije. So Štrukelj in koordinacija sindikatov javnega sektorja dali soglasje za kredit, ki ga ne bo šel v javnosektorsko jamo?
Pogojno. Če bodo šle plače gor, napredovanja in če se bo zaposlilo dodatne ljudi. :)

Jaz pa medtem že več kot dva meseca čakam, da mi za tujca podaljšajo dovoljenje za prebivanje in delo. Dva meseca!!!!! Za rutinirano opravilo, ki bi ga morali rešiti v maksimalno 14 dneh!!!
anon-316368 sporočil: 957
[#2688148] 12.12.17 11:09
Odgovori   +    5
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250 km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300 mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno podraži investicijo?)
kzupanc sporočil: 10.519
[#2688149] 12.12.17 11:12 · odgovor na: anon-316368 (#2688148)
Odgovori   +    2
[jure1943]
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250 km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300 mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno podraži investicijo?)
Vs ekar je prav, ampak najbrž ne poteka več kot pol nemške proge po predorih in viaduktih? Popolnoma nesmiselna primerjava. Žalostno, da se kdo sploh oglaša s tako primerjavo. Verjamem, da je 2.tir projektiran neracionalno, ampak takole pa brez veze primerjat.
Korazijan sporočil: 386
[#2688201] 12.12.17 15:16 · odgovor na: kzupanc (#2688149)
Odgovori   +    0
To smo popisali v članku: tl.finance.si/886297...c=XNASLZAD

Munchen - Berlin je res 16 milijonov po kilometru, predor Semmering pa je 122 milijonov po kilometru. S temi številkami lahko svašta dokazuješ. Dejastvo pa je, da je včasih na kilometer proge treba zgraditi par podvozov ali nadvozov, včasih pa nobenega.

Strani: 1