6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684036] 15.11.17 08:37
Odgovori   +    2
Gorivne celice na vodik res ne proizvajajo drugih izpuhov kot vodno paro. Je pa en hakeljc, novinarjem sicer nedostopen, vodik se namreč pridobiva iz ogljikovodikov, recimo metana po metodi "steam reforming", en.wikipedia.org/wik..._reforming Seveda je končni stranski produkt ravno CO2. Pa še obilno je treba "kurit" med mešanjem pare in metana, da reakcija sploh teče....
Podoben rezultat bi se dobilo, če bi vlak poganjal metan.
BlazVo sporočil: 2.599
[#2684038] 15.11.17 09:13 · odgovor na: anon-178149 (#2684036)
Odgovori   +    7
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.

Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
0221EF13 sporočil: 143
[#2684050] 15.11.17 09:56 · odgovor na: BlazVo (#2684038)
Odgovori   +    4
Mogoče bi bilo za lažje razumevanje raznih skeptikov fino dodati, da je razlog v izkoristku:
Steam reforming of natural gas is approximately 65–75% efficient.

Je pa seveda potrebno vedeti tudi izkoristek gorivnih celic, ko vozimo avto, ki je trenutno ne precej višji od bencinarja - 45%.
Skupno je izkoristek na rangu bencinarja - 22% (tank-to-wheel). Ima pa potencial, da se zviša.

Ni pa v ta ozir vzeto, koliko energije se porabi, da se pridobi bencin.

In smo zopet v začaranem mešanju megle.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684080] 15.11.17 12:01 · odgovor na: BlazVo (#2684038)
Odgovori   +    2
[BlazVo]
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.

Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
In znano je tudi to, da se psihologi regrutirajo iz tiste sorte populacije, ki ji je naravoslovje španska vas! Pa še razumejo ne, kar je napisano.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2684891] 21.11.17 09:27
Odgovori   +    0
V članku je lepo prikazano, da imajo tudi naši ljudje nekaj znanja in sposobnosti. Vsako stvar je potrebno izpiliti in dodelati. Žal pa tukaj nastane problem, ker nimajo dovolj denarja. Zato bi lahko naša vrla politika iz filozofke fakultete naredila miselni preskok in ugotovila, da filozofiranje ne naredi denarja ampak nova znanja in predmeti. Če uspe ta projekt razviti do konca smo zmagali in na Slovenskih železnicah bodo vozili novi vlaki na ta pogon. Takšne ljudi je potrebno podpirati in jim ne metatipolena pod noge.

Strani: 1