Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj električni avti ne bodo sesuli elektroenergetskega sistema
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2679167] 17.10.17 09:01 · odgovor na: (# 2679152)
[0221EF13]Vaša vprašanja so zelo na mestu. Na reševanje takšnih težav se pripravljajo v distribucijah in tudi v družbi ELES. Z nekaterimi se dogovarjam za poročanje o takšnih projektih. Nekatera razmišljanja distribucij so povzeta tu:
Nebuloze.
Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.
Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.
oe.finance.si/886026...m-konceptu
Smisel strategije o altenativnih virih je tudi v tem, da se pospeši iskanje rešitev za boodoče probleme. Brez panike, bi rekel Švejk :-)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2679167
Strani: 1
[#2679168] 17.10.17 09:04 · odgovor na: (# 2679167)
[hocevarb]Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).
> [0221EF13]
> Nebuloze.
> Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
> Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
> Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
> Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
> Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
> Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.
>
> Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
> In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.
Vaša vprašanja so zelo na mestu. Na reševanje takšnih težav se pripravljajo v distribucijah in tudi v družbi ELES. Z nekaterimi se dogovarjam za poročanje o takšnih projektih. Nekatera razmišljanja distribucij so povzeta tu:
oe.finance.si/886026...m-konceptu
Smisel strategije o altenativnih virih je tudi v tem, da se pospeši iskanje rešitev za boodoče probleme. Brez panike, bi rekel Švejk :-)
[#2679180] 17.10.17 09:40 · odgovor na: (# 2679167)
Drugi del problema je na plečih končnega porabnika - kako bo izgledala polnilnica v garaži? Namreč, trenutno ni nič.
Potrebno je pripeljati (verjetno 3fazni) kabel iz stanovanja do garaže po skupnih prostorih - kako se bo to urejalo?
Ali bodo garaže pripravljene na povečano požarno ogroženost zaradi polnilnic in li-ion baterij. Za plinska vozila so nekatere garaže prepovedane, bo mogoče tako, da li-ion avto ne bo smel v garažo?
Namreč eksplozija li-ion baterij je realnost. Sporščajo se pa izredno strupeni plini, pa še vse skupaj fino gori.
Bo potrebno uvesti nove protipožarne sisteme, ki jih sedaj ni?
Problemov veliko, rešitve pa vse po vrsti gostilniške.
Strani: 1