Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.967
[#3051769] 19.11.24 11:29
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 19.11.2024 11:30
To pomeni, da vožnja z vlakom iz Ljubljane do Pulja traja dvakrat dlje kot z avtom.
V normalnih državah bi bilo tole razmerje obratno. S tem pa pride tudi rentabilnost.
Kdo bi se sploh še vozil vozil na primer iz Ljubljane v Maribor ali obratno z avtom, če bi lahko z vlakom prišel v pol ure? Itak pa imaš potem na obeh straneh tako mestni potniški promet kot tudi car sharing (ali bicikel šering).
primvla sporočil: 836
[#3051774] 19.11.24 13:08 · odgovor na: 0430ABAKU (#3051769)
Odgovori   +    1
slovenske zeleznice obvladuje blago (tovor). potniki smo jim nepotrebna motnja.
GV-1113 sporočil: 752
[#3051783] 19.11.24 15:22 · odgovor na: primvla (#3051774)
Odgovori   +    1
Če s prodanimi kartami za to linijo pokrijejo res samo en procent vseh stroškov, bi morali to linijo že zdavnaj ukiniti.

Zakaj bi morali slovenski davkoplačevalci financirati tako izgubaško linijo?

Zakaj kdo misli, da je v slovenskem interesu voziti enih par turistov v Pulo?
FIN-544124 sporočil: 3.613
[#3051788] 19.11.24 16:16
Odgovori   +    0
Res je čas potovanja za današnji čas malce predolg.

Železnice so se zataknile nekje v času in prostoru.

Je pa tudi dejstvo, da tudi z avtomobilom ne gre nič hitreje ali še počasneje, ko je največja gužva in so kilometerski zastoji.

Je pač lepše sedeti na vlaku in občudovati naravo, kot pa sedeti v razbeljeni pločevini na AC in se vsakih nekaj minut premakniti za nekaj metrov.

In po črednem nagonu večina karavani, po navadi temne barve, v prtljažniku nekaj kovčkov cunj za eno majhno trgovino.

Konec 60 in začetek 70 v nekdanji Jugoslaviji smo počitnikovali v Puli in smo se vedno peljali z vlakom.

Nobene sile, vse v miru in počasi in zraven dve majhni potovalki.

Vmes smo na vlaku pojedli malico ali kosilo, ki ga je mama pripravila doma in smo ga vzeli s seboj.

Občudovali smo naravo in se pogovarjali.

Veliko smo potovali z vlakom in nikamor se nam ni mudilo.

Strani: 1