1 ura
Kako visoke dividende bodo letos izplačale banke v Sloveniji?
1 ura
Cinkarna: Dividendo bomo predlagali, 17. maja bo znano, kolikšno 2
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 9
2 uri
Dubaj: po besnem deževju in poplavah na cestah vlada prometni kaos, na letališču zastoji
2 uri
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
2 uri
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
3 ure
S kozmetiko nad vrste
3 ure
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 3
3 ure
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
4 ure
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 3
4 ure
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2) 1
4 ure
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
4 ure
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 2
4 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 4
4 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
5 ur
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
5 ur
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
5 ur
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
5 ur
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
6 ur
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[premzb]
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.
Spoštovani, niste se pravilno izrazili! Ljubljana je prometno kolapsirala!
In to zaradi napačne politike zaposlovanja v javni upravi.
Ne more pa cela Slovenija čakati na investicije, zaradi prestolnice in napačne politike.
Ko se zjutraj pripeljem v Krtino in ustavim v prometnem zamašku ugotavljam, da je v 95 % vozil sedi le ena oseba (vozila pa ranga Passat -cca 5 m dolžine). To pomeni, da javni promet ne deluje in da Slovenci kupujemo prevelike avtomobile.

Potrebna je decentralizacija Slovenije in več delovnih mest javne uprave premestiti na periferijo.
Za Ljubljano pa urediti javni promet, da bo pot iz primestja, Domžal, Kranja, Grosuplja,... bolj enostavna z javnim prometom, kot z avtom.