29 min
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
1 ura
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
2 uri
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
3 ure
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
4 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
17 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
18 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
18 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
18 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
18 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
19 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
20 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
20 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
21 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
21 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
21 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
22 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
22 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[Macadamia]
Avtocesta od NM do Zagreba je že sedaj najbolj mrtva AC v državi, kjer lahko voziš kakor želiš pa ne bo nikogar ki bi kaj na to rekel. Pri Brežicah s ceste poniknejo še zadnje slovenske registracije, naprej gre le še par Hrvatov in tujcev. Izjema je poletje in prazniki. Če se vzpostavi hitra cesta skozi Gorjance bo slednja v trenutku zaradi tovora in migracij S-J najbolj obremenjena cesta v državi, sploh zato, ker ne bo imela polni profil. Obstoječa AC do Zagreba pa bo lahko pešpot in kolesarska steza, saj bo izgubila svoj pomen. Če 3. Razvojna os bo, naj bo ekstra placljiva ali pa naj jo kompletno financira EU. Zadolževati se zaradi nemskih penzionistov in bosanskih delavcev pa nima smisla.
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!