9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[vrac]
> [aimon]
> > "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
>
> So še mnoge druge ovire:
>
> "Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1

Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
Vodik je (menim) strateško zelo zanimiva rešitev: je gorivo, je plin, je čist pri izgorevanju, omogoča pretvorbo iz elektrike v gorivo za hranjenje in ponovno pridobivanje elektrike itd. Tudi vozila na gorivne celice imajo elektromotorje in so torej v bistvu električna, le da niso baterijska.
Razvijajo pa več alternativ, ker bo najbrž čez nekaj desetletij v uporabi več vzporednih tehnologij, nihče pa točno ne ve, katera bo mogoče bolj prevladala.