Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[premzb]
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.
Spoštovani, niste se pravilno izrazili! Ljubljana je prometno kolapsirala!
In to zaradi napačne politike zaposlovanja v javni upravi.
Ne more pa cela Slovenija čakati na investicije, zaradi prestolnice in napačne politike.
Ko se zjutraj pripeljem v Krtino in ustavim v prometnem zamašku ugotavljam, da je v 95 % vozil sedi le ena oseba (vozila pa ranga Passat -cca 5 m dolžine). To pomeni, da javni promet ne deluje in da Slovenci kupujemo prevelike avtomobile.

Potrebna je decentralizacija Slovenije in več delovnih mest javne uprave premestiti na periferijo.
Za Ljubljano pa urediti javni promet, da bo pot iz primestja, Domžal, Kranja, Grosuplja,... bolj enostavna z javnim prometom, kot z avtom.