Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[Macadamia]
Avtocesta od NM do Zagreba je že sedaj najbolj mrtva AC v državi, kjer lahko voziš kakor želiš pa ne bo nikogar ki bi kaj na to rekel. Pri Brežicah s ceste poniknejo še zadnje slovenske registracije, naprej gre le še par Hrvatov in tujcev. Izjema je poletje in prazniki. Če se vzpostavi hitra cesta skozi Gorjance bo slednja v trenutku zaradi tovora in migracij S-J najbolj obremenjena cesta v državi, sploh zato, ker ne bo imela polni profil. Obstoječa AC do Zagreba pa bo lahko pešpot in kolesarska steza, saj bo izgubila svoj pomen. Če 3. Razvojna os bo, naj bo ekstra placljiva ali pa naj jo kompletno financira EU. Zadolževati se zaradi nemskih penzionistov in bosanskih delavcev pa nima smisla.
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!