Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

fabiani sporočil: 4.454
Ja, preventovci so bili brezhibno točni, ker gre za just in time dobavo in proizvodnjo v Daimlerju VW,...
Sam mislim, da bolj drži orientalska politika haustorja, da najde novo špuro proti kriznemu žarišču na vzhodu Češke in dlje proti Odesi. Boh ve kaj bodo sedaj švercali proti bližajoči vojni?
Tudi Nemci rabijo svojega "busanca" za umazane posle pa čeprav je pri tem postal nesramno bogat celo za nemške razmere.Po slovensko se reče takim brezmadežnim personam vojni dobičkarji.

Pa ja kdo še vedno ne misli, da je bil Prevent izbran zaradi pridnosti Korošcev?
Nope, ravno prav blizu balkanskemu kotlu je bil, v SRS pa je bil priročno na poti za turkaj in bližnji vzhod. IN V Jugi je dnar vse uredil.
Aha, kdo je pa lastnik Preventa Romunija? A tam dol prevaža Zakerš..up, Pavček sluvenc?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2443975

Strani: 1

anon-231230 sporočil: 4.037
[fabiani]
Ja, preventovci so bili brezhibno točni, ker gre za just in time dobavo in proizvodnjo v Daimlerju VW,...
Aha, kdo je pa lastnik Preventa Romunija? A tam dol prevaža Zakerš..up, Pavček sluvenc?
Sem imel velikokrat priložnost doživljati in spremljati izhode iz pogodb, od dogovornih do šokantnih enostranskih prekinitev. Pri poslih, ki gredo v veliko milijonov, so v zraku vedno težki penali za enostransko prekinitev, tako kot za neizpolnjevanje obveznosti. Seveda pogodba malega z velikim nikoli ni povsem uravnotežena. Domnevam pa, da ni diletantska, kakršne si Prevent Halog glede na obseg poslov ne bi smel privoščiti.

Zato niti pod razno ne verjamem, da bi Daimler prekinil pogodbo s Prevent Halogom brez trdne osnove, ki jo lahko pomeni le ponavljano neizpolnjevanje pogodbenih določil. Obrati Daimler bi bila prava poslastica za katerokoli večjo nemško pravno pisarno. Seveda je povsem možno, da je Hastor kot izpričan shark v poslih sam poskrbel za neresnosti (neizpolnjevanja) na kak perfiden način, predvsem če je hkrati v ozadju češkega tekmeca, kot se sprašuje marsikateri forumaš; sam pravega smisla ne vidim, saj se cena delovne sile hitro izenačuje, stopnja brezposelnosti na Štajerskem in Koroškem pa je krepko višja od češke. Poleg tega trenutna Hastorjeva strateška prioriteta niso avtomobilski, temveč letalski sedeži. Po drugi strani je res, da so podjetju prihodki v 2013 strmo padli po letih vzpona, s sto na le šestdeset milijonov, torej gre za dokaj zanemarljiv del celotne prodaje Hastorjevega imperija. Zakaj?

Slej ko prej bo vse jasno.

O koroških barabah tipa Zakeršnik, Fale in Kozmus pa ni vredno izgubljati besed. V Hastorju so naleteli na veliko bolj zvitega in pretkanega od sebe. Končne posledice njihovega rovarjenja in tajkunstva čuti cela Koroška, zdaj še Štajerska. Se jim bo končno kaj zgodilo?

Strani: 1