Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pri VW zaradi posledic korone razmišljajo o dodatnem rezanju stroškov
Strani: 1
sporočil: 30.415
Stroški se najlažje porežejo na delavcih. Človeškega kapitala ni,
je le strošek in se vali po ulicah. Revoz priuči delavca z
nedokončano osnovno šolo za samostojno delo na traku v dveh tednih
ali manj, enako tudi brezposelnega kulturniškega lučkarja,
maskerja, igralca, scenarista, režiserja, kamermana, tudi turškega
pastirja...Evrosad iz Krškega jih za obiranje jabolk priuči v pol
ure... Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in
scenarista za lopatanje v 10 minutah...
sporočil: 6.570
[FIN-311684]Pa še bolj doživeto bodo lahko potem pisali in igrali o žuljih...
Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
sporočil: 3.087
Zadnja sprememba: ogo 07.06.2020 09:34
[FIN-311684]Na način, ki si ga napisal, kjer proizvajalec jemlje zaposlene zgolj kot strošek, boš tudi dobil natanko takšne polizdelke tudi iz tovarne ter na dolgi rok spušil tudi stranke.
Stroški se najlažje porežejo na delavcih. Človeškega kapitala ni, je le strošek in se vali po ulicah. Revoz priuči delavca z nedokončano osnovno šolo za samostojno delo na traku v dveh tednih ali manj, enako tudi brezposelnega kulturniškega lučkarja, maskerja, igralca, scenarista, režiserja, kamermana, tudi turškega pastirja...Evrosad iz Krškega jih za obiranje jabolk priuči v pol ure... Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
Ne trdim, da ne gre gledati na stroške, vendar če se do zaposlenih obnašaš kot si napisal, se bodo tudi oni do tebe kot delodajalca. Jebalo se jim bo za vse...
Poleg v tehniki je velika razlika recimo med Toyoto in ostalimi, tudi v odnosu do zaposlenih... Tam korporacija in managerji ne deluje tako kot trop kobilic, kako bi vse požrli in oželi.
sporočil: 4.944
Zadnja sprememba: jurijjurij 07.06.2020 09:58
[FIN-311684]To gre tako na izi pri manualnih delavcih, ki strežejo avtomatizirani proizvodnji (se razume, da nimam v mislih lopatanje pri gradbenih delih). Na srečo (ali nesrečo delodajalcev) ni tako enostavno z razvojnimi oddelki in s kadri v razvoju (razvojnimi inženirji) in tudi zahteva za enostavno nižanje stroškov je vprašljiva. Tako, da ni čisto jasna zahteva šefeta Herberta da morajo občutno znižati stroške za razvoj. Kje pa: pri številu inženirjev?, pri testiranjih?, pri razvoju novih tehnologij in modelov (hibridi, el. avtombili)?, pri zadoščanju okoljskih standardov? (s tem imajo "bogate" izkušnje :-) ), pri razvoju pasivne in aktivne varnosti potnikov?, pri intergaciji dodatne elektronike v avtomobile?, pri plačah razvojnih inženirjev?, pri kvaliteti avtomobilov (vgajena pokvarljivost)?, ... Ko bo kvaliteta njihovih vozil občutno padla in cene narasle, bodo končali tako kot Nokia.
Stroški se najlažje porežejo na delavcih. Človeškega kapitala ni, je le strošek in se vali po ulicah. Revoz priuči delavca z nedokončano osnovno šolo za samostojno delo na traku v dveh tednih ali manj, enako tudi brezposelnega kulturniškega lučkarja, maskerja, igralca, scenarista, režiserja, kamermana, tudi turškega pastirja...Evrosad iz Krškega jih za obiranje jabolk priuči v pol ure... Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
PS.
Je pa še nekaj res. Anekdota (ali morda resnični dogodek), ki je krožil po rajnki Yugi: nova 101-nka je imela zjeban mehanizem v vratih in ko so odstranili pokrov je zasijal napis: "kakva meni plata, takva tebi vrata". To marsikaj pove o ....
sporočil: 7.961
Ali pa si naročil zidarje, jih podplačal, ko so zaključevali jih
jebal v betico... ko si se vselil, si ugotovil, da ne požira...
pregled s kamero (danesje tako) in ugotoviš, da imaš v kanalizaciji
na pol prazno vrečo cementa...
Neomejena je domišljija delavca... ko se zarati z delodajalcem.
Neomejena je domišljija delavca... ko se zarati z delodajalcem.
sporočil: 5.775
Vcasih so v dimnik zazidali star klobuk, prerezan na kriz, dovolj
visoko da ni zagorel. Vleklo ni, krgla je sla skoz, dimnik NE
vlece. ;)))
sporočil: 5.775
Direktorji nemskih firm so mental cases. Zajebes do amena in potem
varcujes na razvoju. Seveda, ker z zastarelimi in slabo narejenimi
izdelki si seveda mega konkurencen. Vec najvecjih bo doseglo
nirvano: firma bo brez stroskov, ker .... bo zaprta.
Poznam vec zgodb kako MBA idioti jebejo najboljse v firmi. Za te bedake je vsak clovek samo strosek.
Sem za poskus poiskal: "Are MBA's detrimental for factories ?" in je priletelo ven, da je v US (kjer so procesi vedno svetlobna leta pred EU) veliko cistih MBA na cesti. Nova kvalifikacija zaheteva diplomo tehniske smeri, izkusnje v proizvodnji, nato sele studij MBA.
Prijatelj, zaposlen v podruznici velike multi tu, sedi za mizo in dela. Pride mimo naduvan MBAjevec in vprasa: G. Janez, kaj pa vi delate tu tu? Odgovor: Poglej, samo danes se pogovarjam s tabo' pa pravkar si me zmotil, ko programiram CAM za posebno zajeban kos. Za vsa nadaljna vprasanja, je tamle doli za mizo moj sef. Seveda je bil totalno uzaljen in je z odlocnimi koraki stopil do sefa. Prijatelj je lahko od dalec videl, kako "veliki" MBAjvec leze skupaj. Zvedel ja namrec da je nevpadljivi programer en od TREH v firmi, ki znajo res terat obdelovalne centre in lahko dobi sluzbo v hipu drugje. Ce pa hoce, lahko namesto njega programira. Od takrat naprej se ga izogiba v velikem loku.
Moje psebno mnenje: danes so inzenirji bistveno slabsi, ker so polni teorije, starih mackov, ki so dali skoz svoje ucenje in bi ga morali prenasati naprej pa skoraj ni vec. In NE dragi inzenirji, SolidWorks definitivno NE zagotavlja da bodo sli kosi skupaj, niti NAJMANJ. Zato ker imajo materiali v resnici zelo velika odstopanja, kljub remu da imajo vsi in njihove druzine ISO 900000000000. Treba je narisat, potem pa se na konzultacijo v proizvodnjo, se potrudit bit prijatelj s ta starimi, ki ti povedo kaj je narobe. Bit izredno prijazen z ljudmi ki to delajo vec desetletij in poznajo vec trikov kot se tebi sanja.
Poznam vec zgodb kako MBA idioti jebejo najboljse v firmi. Za te bedake je vsak clovek samo strosek.
Sem za poskus poiskal: "Are MBA's detrimental for factories ?" in je priletelo ven, da je v US (kjer so procesi vedno svetlobna leta pred EU) veliko cistih MBA na cesti. Nova kvalifikacija zaheteva diplomo tehniske smeri, izkusnje v proizvodnji, nato sele studij MBA.
Prijatelj, zaposlen v podruznici velike multi tu, sedi za mizo in dela. Pride mimo naduvan MBAjevec in vprasa: G. Janez, kaj pa vi delate tu tu? Odgovor: Poglej, samo danes se pogovarjam s tabo' pa pravkar si me zmotil, ko programiram CAM za posebno zajeban kos. Za vsa nadaljna vprasanja, je tamle doli za mizo moj sef. Seveda je bil totalno uzaljen in je z odlocnimi koraki stopil do sefa. Prijatelj je lahko od dalec videl, kako "veliki" MBAjvec leze skupaj. Zvedel ja namrec da je nevpadljivi programer en od TREH v firmi, ki znajo res terat obdelovalne centre in lahko dobi sluzbo v hipu drugje. Ce pa hoce, lahko namesto njega programira. Od takrat naprej se ga izogiba v velikem loku.
Moje psebno mnenje: danes so inzenirji bistveno slabsi, ker so polni teorije, starih mackov, ki so dali skoz svoje ucenje in bi ga morali prenasati naprej pa skoraj ni vec. In NE dragi inzenirji, SolidWorks definitivno NE zagotavlja da bodo sli kosi skupaj, niti NAJMANJ. Zato ker imajo materiali v resnici zelo velika odstopanja, kljub remu da imajo vsi in njihove druzine ISO 900000000000. Treba je narisat, potem pa se na konzultacijo v proizvodnjo, se potrudit bit prijatelj s ta starimi, ki ti povedo kaj je narobe. Bit izredno prijazen z ljudmi ki to delajo vec desetletij in poznajo vec trikov kot se tebi sanja.
Strani: 1