22 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
35 min
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
46 min
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
49 min
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
1 ura
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
1 ura
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 8
2 uri
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
3 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 1
4 ure
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
5 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
6 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
7 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2849664] 06.06.20 20:04
Odgovori   +    12
Stroški se najlažje porežejo na delavcih. Človeškega kapitala ni, je le strošek in se vali po ulicah. Revoz priuči delavca z nedokončano osnovno šolo za samostojno delo na traku v dveh tednih ali manj, enako tudi brezposelnega kulturniškega lučkarja, maskerja, igralca, scenarista, režiserja, kamermana, tudi turškega pastirja...Evrosad iz Krškega jih za obiranje jabolk priuči v pol ure... Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2849691] 07.06.20 07:44 · odgovor na: anon-317028 (#2849664)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
Pa še bolj doživeto bodo lahko potem pisali in igrali o žuljih...
ogo sporočil: 3.087
[#2849699] 07.06.20 09:32 · odgovor na: anon-317028 (#2849664)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: ogo 07.06.2020 09:34
[FIN-311684]
Stroški se najlažje porežejo na delavcih. Človeškega kapitala ni, je le strošek in se vali po ulicah. Revoz priuči delavca z nedokončano osnovno šolo za samostojno delo na traku v dveh tednih ali manj, enako tudi brezposelnega kulturniškega lučkarja, maskerja, igralca, scenarista, režiserja, kamermana, tudi turškega pastirja...Evrosad iz Krškega jih za obiranje jabolk priuči v pol ure... Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
Na način, ki si ga napisal, kjer proizvajalec jemlje zaposlene zgolj kot strošek, boš tudi dobil natanko takšne polizdelke tudi iz tovarne ter na dolgi rok spušil tudi stranke.

Ne trdim, da ne gre gledati na stroške, vendar če se do zaposlenih obnašaš kot si napisal, se bodo tudi oni do tebe kot delodajalca. Jebalo se jim bo za vse...

Poleg v tehniki je velika razlika recimo med Toyoto in ostalimi, tudi v odnosu do zaposlenih... Tam korporacija in managerji ne deluje tako kot trop kobilic, kako bi vse požrli in oželi.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2849702] 07.06.20 09:41 · odgovor na: anon-317028 (#2849664)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: jurijjurij 07.06.2020 09:58
[FIN-311684]
Stroški se najlažje porežejo na delavcih. Človeškega kapitala ni, je le strošek in se vali po ulicah. Revoz priuči delavca z nedokončano osnovno šolo za samostojno delo na traku v dveh tednih ali manj, enako tudi brezposelnega kulturniškega lučkarja, maskerja, igralca, scenarista, režiserja, kamermana, tudi turškega pastirja...Evrosad iz Krškega jih za obiranje jabolk priuči v pol ure... Gradbeno podjetje priuči brezposelnega igralca, režiserja in scenarista za lopatanje v 10 minutah...
To gre tako na izi pri manualnih delavcih, ki strežejo avtomatizirani proizvodnji (se razume, da nimam v mislih lopatanje pri gradbenih delih). Na srečo (ali nesrečo delodajalcev) ni tako enostavno z razvojnimi oddelki in s kadri v razvoju (razvojnimi inženirji) in tudi zahteva za enostavno nižanje stroškov je vprašljiva. Tako, da ni čisto jasna zahteva šefeta Herberta da morajo občutno znižati stroške za razvoj. Kje pa: pri številu inženirjev?, pri testiranjih?, pri razvoju novih tehnologij in modelov (hibridi, el. avtombili)?, pri zadoščanju okoljskih standardov? (s tem imajo "bogate" izkušnje :-) ), pri razvoju pasivne in aktivne varnosti potnikov?, pri intergaciji dodatne elektronike v avtomobile?, pri plačah razvojnih inženirjev?, pri kvaliteti avtomobilov (vgajena pokvarljivost)?, ... Ko bo kvaliteta njihovih vozil občutno padla in cene narasle, bodo končali tako kot Nokia.

PS.
Je pa še nekaj res. Anekdota (ali morda resnični dogodek), ki je krožil po rajnki Yugi: nova 101-nka je imela zjeban mehanizem v vratih in ko so odstranili pokrov je zasijal napis: "kakva meni plata, takva tebi vrata". To marsikaj pove o ....
FIN-379669 sporočil: 7.961
[#2849706] 07.06.20 10:01 · odgovor na: jurijjurij (#2849702)
Odgovori   +    3
Ali pa si naročil zidarje, jih podplačal, ko so zaključevali jih jebal v betico... ko si se vselil, si ugotovil, da ne požira... pregled s kamero (danesje tako) in ugotoviš, da imaš v kanalizaciji na pol prazno vrečo cementa...

Neomejena je domišljija delavca... ko se zarati z delodajalcem.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2849710] 07.06.20 10:22 · odgovor na: FIN-379669 (#2849706)
Odgovori   +    6
Vcasih so v dimnik zazidali star klobuk, prerezan na kriz, dovolj visoko da ni zagorel. Vleklo ni, krgla je sla skoz, dimnik NE vlece. ;)))
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2849713] 07.06.20 10:40 · odgovor na: jurijjurij (#2849702)
Odgovori   +    10
Direktorji nemskih firm so mental cases. Zajebes do amena in potem varcujes na razvoju. Seveda, ker z zastarelimi in slabo narejenimi izdelki si seveda mega konkurencen. Vec najvecjih bo doseglo nirvano: firma bo brez stroskov, ker .... bo zaprta.
Poznam vec zgodb kako MBA idioti jebejo najboljse v firmi. Za te bedake je vsak clovek samo strosek.
Sem za poskus poiskal: "Are MBA's detrimental for factories ?" in je priletelo ven, da je v US (kjer so procesi vedno svetlobna leta pred EU) veliko cistih MBA na cesti. Nova kvalifikacija zaheteva diplomo tehniske smeri, izkusnje v proizvodnji, nato sele studij MBA.
Prijatelj, zaposlen v podruznici velike multi tu, sedi za mizo in dela. Pride mimo naduvan MBAjevec in vprasa: G. Janez, kaj pa vi delate tu tu? Odgovor: Poglej, samo danes se pogovarjam s tabo' pa pravkar si me zmotil, ko programiram CAM za posebno zajeban kos. Za vsa nadaljna vprasanja, je tamle doli za mizo moj sef. Seveda je bil totalno uzaljen in je z odlocnimi koraki stopil do sefa. Prijatelj je lahko od dalec videl, kako "veliki" MBAjvec leze skupaj. Zvedel ja namrec da je nevpadljivi programer en od TREH v firmi, ki znajo res terat obdelovalne centre in lahko dobi sluzbo v hipu drugje. Ce pa hoce, lahko namesto njega programira. Od takrat naprej se ga izogiba v velikem loku.
Moje psebno mnenje: danes so inzenirji bistveno slabsi, ker so polni teorije, starih mackov, ki so dali skoz svoje ucenje in bi ga morali prenasati naprej pa skoraj ni vec. In NE dragi inzenirji, SolidWorks definitivno NE zagotavlja da bodo sli kosi skupaj, niti NAJMANJ. Zato ker imajo materiali v resnici zelo velika odstopanja, kljub remu da imajo vsi in njihove druzine ISO 900000000000. Treba je narisat, potem pa se na konzultacijo v proizvodnjo, se potrudit bit prijatelj s ta starimi, ki ti povedo kaj je narobe. Bit izredno prijazen z ljudmi ki to delajo vec desetletij in poznajo vec trikov kot se tebi sanja.
1357 sporočil: 7.095
[#2849736] 07.06.20 14:09
Odgovori   +    0
Končno je nastopila ura resnice.

Strani: 1