Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Vozimo se manj, a podnebnim ciljem nismo dosti bližje
Strani: 1
sporočil: 48.253
Nemčijo pa je zmanjšanje rabe energije iz fosilnih virov menda celo približalo izpolnitvi nekaterih podnebnih ciljev, ki so se še pred kratkim zdeli nedosegljivi.Upam da je sedaj jasno: tisti ki nakladajo o nori zeleni agendi temeljijo svoje plane na tak upad gospodarske aktivnosti kot je bil zaradi coronavirusa. A za nedoločen čas.
Skrajni čas, da se norost neha.
sporočil: 2.561
Samo o tem kako so škodljivi avtomobili kvazi okoljevarstveniki
nakladajo in meljejo pleve iz katerih ne bo "kruha", tam v južni
Ameriki in v Afriki pa sekajo in požigajo pragozd, pretiran izlov
rib bo uničil oceane, permafrost se topi, pa ne zaradi avtomobilov.
Vsaka tumba bumba, ki ima 5 minut, je pametnejša od prejšnje. Že
samo za sekret papir, papirne brisače in tiskanje ekonomsko
nepokritega denarja se poseka miljone hektarov gozda, da le lahko
novodobni levičarji in narobe zvezani osebki živijo brez dela in
nakladajo, lažejo, pa če je jutri konec sveta. Delati pa ne, pa še
vsak naj si naštima po dva psa in tri mačke, da bo svinjarije še
več. Avanti popolo, fuj lažnivci.
sporočil: 2.420
Zadnja sprememba: zoran13 14.05.2020 10:36
ZMANJŠANJE RIZIKA ZARADI COVID-19, ZMANJŠANJE PREMIJE ZA
KASKONa nekatere zavarovalnice že prihajajo zahteve za zmanjšanje premije zavarovanja za avtokasko, tudi zaradi tega, ker je prevoženih znatno manj kilometrov in je bil zaradi tega, ker so vozila stala že od 16.marca 2020, rizik zaradi prometne nesreče veliko manjši. V tem primeru je povprečno prevozil 40.000 kilometrov na leto.
Vprašanje je zelo zanimivo, ker se nanaša na institut, kateri se v zavarovalniški praksi redko uporablja. Vsi dogovori, kot tudi dogovor o zavarovanju, se sklepajo po načelu "kakšne so stvari v času sklepanja dogovora/ klavzula rebus sic stantibus". Te okoliščine ali situacija, ki je bila v času sklepanja zavarovanja, se lahko v času veljavnosti zavarovanja znatno spremeniti. Zakon o obligacijskih razmerjih te spremembe regulira v 938.členu (povečanje rizika) in 940.členu (zmanjšanje rizika). Torej, za razliko od povečanja rizika, katerega mora zavarovanec takoj sporočiti spremembe okoliščin, ki so bistvene za oceno rizika, brez odlaganja sporočiti zavarovatelju, kar se v praksi pogosto koristi, je zmanjšanje rizika redek pojav, kar zavarovanci svojih pravic ne morejo koristiti. Zavarovanci ga ne koristijo, ker ne vedo, da imajo do tega pravico ali pa ga ne koristijo zaradi drugih tehničnih razlogov. V Zakonu o obligacijskih razmerjih, po načelu uravnoteženja prava in obveznosti dogovorov strank, Zakon pa na pravice zavarovatelja, da poviša premijo zaradi povečanja rizika, predvideva tudi pravice zavarovanca, da prosi za zmanjšanje premije v slučaju zmanjšanja rizika.
V 940.členu, 1.ostavek Obligacijskega zakonika pravi: "V slučaju, ko se je v zavarovalni pogodbi dogodilo zmanjšanje rizika, ima zavarovanec pravico zahtevati pripadajoče zmanjšanje premije, računajoč od dneva, ko je o zmanjšanju obvestil zavarovatelja". Nezmožnost (pravna prepoved) uporabe vozila, ki je kasko zavarovano, katera je nastala po sklenitvi zavarovalne pogodbe o kasko zavarovanju, predstavlja zmanjšanje rizika, ker vozilo ne sodeluje v prometu in ni podvrženo prometnim nesrečam, katere so bile - kot rizik - odločilne za odločanje o višini zavarovalne premije. Namesto pričakovanih 40.000 kilometrov, bo vozilo prevozilo mnogo manj in to hkrati pomeni, da je izpostavljeno manjšemu riziku. Zaradi tega ima zavarovalec oziroma zavarovanec od zavarovatelja pravico zahtevati zmanjšanje premije kasko zavarovanja.
Če zavarovatelj pristane na zmanjšanje zavarovalne premije - zmanjšanje se vrši od dneva, ko se obvesti zavarovatelja o novih okoliščinah, ki predstavljajo zmanjšanje rizika. Zavarvalnici ni potrebno pristati na zmanjšanje premije. V tem primeru velja 2 alineja 940.člena Obligacijskega zakonika, ki pravi: " Če zavarovatelj ne pristane na zmanjšanje premije, lahko zavarovalec sklenjenega zavarovanja prekine takšno zavarovanje".
www.osiguranje.hr/Cl...aspx?20437
zakonodaja.com/zakon...nevarnosti
zakonodaja.com/zakon...lni-primer
zakonodaja.com/zakon...nevarnosti
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 14.05.2020 12:03
Veliko prezgodaj je še da bi se lahko kar koli zaključevalo kaj bo
pandemija Korone pomenila za okolje. Jasno je nekaj, zaradi
spremmeb pri obnašanju ljudi v času in prostoru bodo spremembe
tektonske, tudi pri okoljskih tematikah. Ampak najprej je potrebno
počakati na verodostojne podatke, vsaj tja do sredine jeseni,
takrat bodo že znani bolj relani podatki, ko bo mimo tudi glavna
turistična sezona, ki je največji direktni in indirektni generator
okoljskih problemov.Strani: 1