Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Evropska energetika stavi na vodik. Kaj pa Slovenija?
Strani: 1
sporočil: 27.173
[alek14]prevec piara je bilo vlozeno v to, da prej znanih virov (vkljucno z nuklearnim) nikakor ne. ne mores zdaj kar nazaj na "aja, malo smo zajebali". najprej sledi dolga faza premikanja tarce, kaj vse bi lahko bilo, samo da ni ono.
Nehite srat z vodikom. 30 let raziskav pa je cena ista.
Če ne znamo cene znižat je to vse skupi BS tko k obnovljivci.
sporočil: 1.534
[]China’s Baofeng Energy Group said it started construction on the largest solar-powered hydrogen pilot plant in the world.
prevec piara je bilo vlozeno v to, da prej znanih virov (vkljucno z nuklearnim) nikakor ne. ne mores zdaj kar nazaj na "aja, malo smo zajebali".
www.renewableenergyw...newsletter
sporočil: 1.924
[hocevarb]Projekt, ki ne bo rentabilen.
China’s Baofeng Energy Group said it started construction on the largest solar-powered hydrogen pilot plant in the world.
Vodikov plin sestavljajo najmanjše molekule, ki obstajajo v naravi, zato ga je težko shranjevati. Za razliko od zemeljskega plina se ne more transportirati po cevovodih. Če ga stisnejo v majhne zabojnike za prevoz, so potrebni močni in težki rezervoarji, kar povečuje stroške prevoza. Tekoč vodik povzroča še večje stroške za utekočinjanje in izolacijo rezervoarja, da se prepreči odtekanje plina.
Vodik ima slabo gostoto energije glede na prostornino skladiščenja. Za ponazoritev, galona tekočega bencina, ki tehta 0,9 kilograma, dejansko vsebuje približno 50 odstotkov več vodika kot galona tekočega vodika, ki tehta 0,6 kilograma. To pomeni, da je rezervoar goriva za avtomobil, ki ga poganja vodik, veliko večji in težji od rezervoarja za gorivo za avtomobil, ki deluje na bencin. Vodik je zelo vnetljiv, se je že zgodilo, da je polnilnica vodika za avtomobile eksplodirala.
Norway, Explosion at hydrogen filling station: www.electrive.com/20...g-station/
"In Sandvika near Oslo, an explosion occurred at a hydrogen filling station for fuel cell cars on Monday. Until establishing the cause of the incident, the supplier Nel has closed ten more stations."
sporočil: 972
[aimon]Gostota bencina je 0,75 kg/l. Pomnoži s 3,79 pa boš dobil maso ene ameriške galone bencina.
... galona tekočega bencina, ki tehta 0,9 kilograma...
sporočil: 1.534
[aimon]No, tole smo na tem forumu že nekajkrat obdelali:
Vodikov plin sestavljajo najmanjše molekule, ki obstajajo v naravi, zato ga je težko shranjevati. Za razliko od zemeljskega plina se ne more transportirati po cevovodih.
Converting natural gas pipelines to carry a blend of natural gas and hydrogen (up to about 15% hydrogen) may require only modest modifications to the pipeline.
www.energy.gov/eere/...-pipelines
sporočil: 1.924
[FjodorKirilovic]Napisal sem napačen izračun, tnx.
> [aimon]
> ... galona tekočega bencina, ki tehta 0,9 kilograma...
Gostota bencina je 0,75 kg/l. Pomnoži s 3,79 pa boš dobil maso ene ameriške galone bencina.
sporočil: 1.924
[hocevarb]V mojem postu je mišljen čisti vodikov plin (in ne mešanica z drugimi plini).
> [aimon]
> Vodikov plin sestavljajo najmanjše molekule, ki obstajajo v naravi, zato ga je težko shranjevati. Za razliko od zemeljskega plina se ne more transportirati po cevovodih.
No, tole smo na tem forumu že nekajkrat obdelali:
Converting natural gas pipelines to carry a blend of natural gas and hydrogen (up to about 15% hydrogen) may require only modest modifications to the pipeline.
www.energy.gov/eere/...-pipelines
sporočil: 1.534
[aimon]
> > Vodikov plin sestavljajo najmanjše molekule, ki obstajajo v naravi, zato ga je težko shranjevati. Za razliko od zemeljskega plina se ne more transportirati po cevovodih.
>
>
> No, tole smo na tem forumu že nekajkrat obdelali:
> Converting natural gas pipelines to carry a blend of natural gas and hydrogen (up to about 15% hydrogen) may require only modest modifications to the pipeline.
> www.energy.gov/eere/...-pipelines
V mojem postu je mišljen čisti vodikov plin (in ne mešanica z drugimi plini).
Citiranemu stavku na polinkani strani sledi tole: Converting existing natural gas pipelines to deliver pure hydrogen may require more substantial modifications. Current research and analyses are examining both approaches. www.energy.gov/eere/...-pipelines
sporočil: 1.924
[hocevarb]Uporaba vodika za pogon vozil me spominja na film kjer izumitelj in miljarder Howard Hughes vzame macolo in udari po vozilu s pogonom na paro, para brizgne iz poškodovanih cevi. Možakarju, ki stoji poleg njega da vedeti, kaj se lahko zgodi z vozilom, ko vanj trči drugo vozilo. Vozilo na paro pač ni za na cesto, enako ni za na cesto vozilo, ki ga poganja vodik, ker je za pogon vozil prenevaren.
Citiranemu stavku na polinkani strani sledi tole: Converting existing natural gas pipelines to deliver pure hydrogen may require more substantial modifications. Current research and analyses are examining both approaches. www.energy.gov/eere/...-pipelines
sporočil: 27.173
[hocevarb]kitajski ni tak problem zmagovati v kategoriji "najvecji na svetu", recimo:
> []
> prevec piara je bilo vlozeno v to, da prej znanih virov (vkljucno z nuklearnim) nikakor ne. ne mores zdaj kar nazaj na "aja, malo smo zajebali".
China’s Baofeng Energy Group said it started construction on the largest solar-powered hydrogen pilot plant in the world.
www.renewableenergyw...newsletter
China Is The World’s Largest Oil & Gas Importer
www.forbes.com/sites...fbfcbf5441
zdaj a bo to ratalo oziroma v kaksnem kontekstu bo ratalo - ali za obstoj rabi subvencije? ali za obstoj rabi kitajsko partijo? ali je primer projekta "bridges to nowhere" nekdaj japonskega, zlagoma tudi kitajskega tipa, ker slednja trenutno zelo rabi pospesek gdp - bomo videli.
fajn je sprobati vse zive moznosti. ni fajn pri tem apriori ograditi "tega pa ziher ne".
sporočil: 1.534
[aimon]Ne razumem, zakaj mi odgovarjate s tem, saj nisem polemiziral s to vašo trditvijo, pač pa s tole:
> [hocevarb]
> Citiranemu stavku na polinkani strani sledi tole: Converting existing natural gas pipelines to deliver pure hydrogen may require more substantial modifications.
Vozilo na paro pač ni za na cesto, enako ni za na cesto vozilo, ki ga poganja vodik, ker je za pogon vozil prenevaren.
Za razliko od zemeljskega plina se /vodikov plin/ ne more transportirati po cevovodih. forum.finance.si/?m=...214&single
sporočil: 1.924
[hocevarb]Odgovarjam s predzadnjim postom zato, ker se nisem spomnil, kaj bi še dodal.
Ne razumem, zakaj mi odgovarjate s tem, saj nisem polemiziral s to vašo trditvijo, pač pa s tole:
> Za razliko od zemeljskega plina se /vodikov plin/ ne more transportirati po cevovodih. forum.finance.si/?m=...214&single
V citiranemu stavku piše tole: "Converting existing natural gas pipelines to deliver pure hydrogen may require more substantial modifications." Torej, poleg številnih minusov, ki jih ima vodik za pogon vozil, je tudi ta v zvezi s prenosom po ceveh in njegovo čiščenje od zemeljskega plina, ki bo podražil uporabo.
V prvem postu sem napisal: Projekt, ki ne bo rentabilen. Ne verjamem, da bo drugače.
Strani: 1