Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako je čez noč ovenela svetovna trgovina s cvetjem - in kako se s krizo borijo slovenski cvetličarji
Strani: 1
Torej, prvo so fizične potrebe (po hrani, zdravju, spancu), drugo so potrebe po varnosti (zavetje, izogibanje nevarnim situacijam), tretje so potrebe po pripadnosti, četrto so potrebe po priznanosti in peto so potrebe po samoaktualizaciji. Kasneje je dodal še potrebe po znanju in razumevanju, po estetiki in transcedenciji.
Ljudje v času krize ljudje nimajo veliko potreb po cvetju, bolj pomembne so fizične potrebe in potrebe po varnosti.
Podobno je tudi s kulturo, kar pomeni, da v krizi ljudje nimajo velikih kulturnih potreb in plačevanje za nekaj kar je samoaktualizacija posameznika- kulturnika. Pomembne so potrebe po obstoju ali egzistencialne potrebe, torej, v krizi sta cvetje in kultura porinjena na stranski tir, ker se denar za te višje za življenje nepomembne potrebe, ne zapravlja.
Strani: 1