Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2842389] 01.05.20 15:41
Odgovori   +    9
Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.
anon-488811 sporočil: 1.100
[#2842390] 01.05.20 15:47
Odgovori   +    7
Lepo. Še v Deutsche bank vložijo par milijardic in so Nemci rešeni.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2842393] 01.05.20 15:54
Odgovori   +    4
Lol. Če družba res potrebuje pomoč, naj gre 100% v državno last. Delničarje je potrebno zradirati do konca. Ali pa pač ne potrebujejo pomoči...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2842396] 01.05.20 15:56
Odgovori   +    1
Trenutna tržna kapitalizacija je manj kot 4 milijarde evrov. Torej je 1/4 vredna največ milijardo evrov.
gogi1 sporočil: 5.314
[#2842410] 01.05.20 16:27 · odgovor na: anon-317028 (#2842389)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.
Saj bi jih tudi dobili.

Še bolj zanimivo bi bilo, če bi uspeli ustavoviti novo Srpinkladvoerlajns iz davkoplačevalcem naropanega denarja.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2842413] 01.05.20 16:30 · odgovor na: gogi1 (#2842410)
Odgovori   +    1
Saj bi jih tudi dobili.
Kakšno nakladanje. Sarceva vlada - edino pravilno - adrie ni šla reševati. Vidva pa udarita debato, koliko bi stalo hipotetično reševanje adrie. Bolno...
Froc sporočil: 1.999
[#2842414] 01.05.20 16:31
Odgovori   +    0
Ja, živel državni kapitalizem. Isti bodo kot so Kitajci danes, ko jim to očitajo. Država bo ukazala, svoboda prosperitete pa adijo. Nemci so to enkrat že zelo kruto izkusili.
Froc sporočil: 1.999
[#2842416] 01.05.20 16:34 · odgovor na: shevchenko (#2842413)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
> Saj bi jih tudi dobili.

Kakšno nakladanje. Sarceva vlada - edino pravilno - adrie ni šla reševati. Vidva pa udarita debato, koliko bi stalo hipotetično reševanje adrie. Bolno...
Ravno pravi čas smo se izognili še tej dodatni katastrofi. Se je že pokazalo, da je dovolj drugih, ki bodo s časom ustrezno nadomestili povezave.
gogi1 sporočil: 5.314
[#2842434] 01.05.20 17:02 · odgovor na: shevchenko (#2842413)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
> Saj bi jih tudi dobili.

Kakšno nakladanje. Sarceva vlada - edino pravilno - adrie ni šla reševati. Vidva pa udarita debato, koliko bi stalo hipotetično reševanje adrie. Bolno...
Dal bi jih Janša, a si skočil v njegovo obrambo ali te je kaj drugega vznemirilo?
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2842439] 01.05.20 17:12
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-48899 01.05.2020 17:18
Belgijci so ze kaksen teden pred to objavljeno informacijo odpigali fehtanje SN in z tem LH.
Povratek denarja he pa itak sci fi za LH
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2842445] 01.05.20 17:27 · odgovor na: anon-317028 (#2842389)
Odgovori   +    6
[FIN-311684]
Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.
Vidiš ako smo Slovenci podjetni, več ko propade pdjetij prej, manj jih bo propadlo kasneje :)
FjodorKirilovic sporočil: 961
[#2842494] 01.05.20 21:06 · odgovor na: anon-488811 (#2842390)
Odgovori   +    4
[Copcop]
Lepo. Še v Deutsche bank vložijo par milijardic in so Nemci rešeni.
Pri DB-jevi bilančni vsoti 1.300 milijard se par milijardic ne bi poznalo.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2842526] 02.05.20 02:30 · odgovor na: shevchenko (#2842393)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
Lol. Če družba res potrebuje pomoč, naj gre 100% v državno last. Delničarje je potrebno zradirati do konca. Ali pa pač ne potrebujejo pomoči...
Nemcem ni cilj, da si delajo državna podjetja in socializem. So normalni.
Podjetje bo država dokapitalizira, da trenutno pomaga privatnim lastnikom ohraniti firmo, kasnej jim bo pa državni delež ponudila v odkup.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2842527] 02.05.20 02:33 · odgovor na: anon-48899 (#2842439)
Odgovori   +    0
Kakšen povratek denarja, če bo podjetje dokapitalizirano.
Novi solastnik si bo denar povrnil, če bo podjetje dobro poslovalo, ali iz dividend ali pa s prodajo deleža oz. delnic konkretno.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2842528] 02.05.20 02:36 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2842494)
Odgovori   +    0
Pri DB-jevi bilančni vsoti 1.300 milijard se par milijardic ne bi poznalo.
In kaj ima bilančna vsota veze s obsegom kapitala in z vrednostjo podjetja, da ugotoviš delež novega lastnika po njegovi dokapitalizaciji?
rame sporočil: 958
[#2842540] 02.05.20 08:30 · odgovor na: anon-317028 (#2842389)
Odgovori   +    0
Ne piši traparij ,če ne veš podatkov. Adria je imela okoli 200M letnih prihodkov in od tega denarja je veliko odtavalo nazaj v proračun preko davkov.Adria sploh ne bi bila strošek glede na ceno nabave Počivalškove opreme pa lahko bi pripeljala veliko te opreme za VELIKO manjši denar kot je bil sedaj porabljen.Raje se vprašaj koliko je stalo proračun zaprtje firme in ljudje na borzi,ki se vsak mesec plačujejo. Verjemi ,da ni boga ki bi to izračunal.Še Petra to ne more,lahko samo ugiba.
rame sporočil: 958
[#2842542] 02.05.20 08:32 · odgovor na: shevchenko (#2842413)
Odgovori   +    0
Ko boš lačen boš tudi ti bolan.
rame sporočil: 958
[#2842543] 02.05.20 08:35 · odgovor na: anon-204390 (#2842445)
Odgovori   +    0
Boljšega komentarja za Slovence in zavistne forumaše pa težko napišeš.BRAVO.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2842556] 02.05.20 10:25 · odgovor na: anon-20353 (#2842527)
Odgovori   +    0
[0307PBSXX]
Kakšen povratek denarja, če bo podjetje dokapitalizirano.
Novi solastnik si bo denar povrnil, če bo podjetje dobro poslovalo, ali iz dividend ali pa s prodajo deleža oz. delnic konkretno.
Pozabil dodati besedo potnikom. Prav norca se delajo.
FjodorKirilovic sporočil: 961
[#2842567] 02.05.20 11:34 · odgovor na: anon-20353 (#2842528)
Odgovori   +    1
[0307PBSXX]
> Pri DB-jevi bilančni vsoti 1.300 milijard se par milijardic ne bi poznalo.

In kaj ima bilančna vsota veze s obsegom kapitala in z vrednostjo podjetja, da ugotoviš delež novega lastnika po njegovi dokapitalizaciji?
Bilančna vsota banke ni pomembna za določanje lastniškega deleža. Kje si to našel?

Iz bilančne vsote lahko oceniš velikostni razred slabih posojil za različne scenarije.
Slaba posojila povzročijo izgube in primanjkljaj kapitala. Če je slabih posojil za nekaj 100 milijard, potem par milijardic dodatnega kapitala ne bi nič pomagalo.

Lastniški delež se lahko določi na dva načina:
- tržno (vrednost delnice, možnost starih in novih lastnikov, da sodelujejo pri dokapitalizaciji, ziranje ponudb...)
- s politično odločitvijo (v soboto zvečer sede za mizo par politikov in bankirjev in se zmenijo, da bodo v luknjo zmetali neko količino denarja za neko ceno).
Froc sporočil: 1.999
[#2842568] 02.05.20 11:38 · odgovor na: anon-204390 (#2842445)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [FIN-311684]
> Lufthansa je v velikih težavah zaradi koronsko prizemljenih letal, naša Adria je bila v še večjih v času največje konjukture. Sicer, smo lahko veseli, da Adria ni preživela in je več ni, ker če bi po najbolj črnem scenariju podržavljena še danes živela bi nas njeni zagovorniki v teh koronačasih prepričevali, da za preživetje potrebuje vsaj 500 milijonov.

Vidiš ako smo Slovenci podjetni, več ko propade pdjetij prej, manj jih bo propadlo kasneje :)
Več dolga leta negativno delujočih podjetih prej ko propade, bolje je. Ker na njihovo mesto lahko prej pridejo nova bolje in sodobneje delujoča podjetja, ki ne bodo obremenjevale kompletnega sistema v nedogled.

Strani: 1