Strani: 1

0705ImpoL sporočil: 1
[#2841656] 29.04.20 09:16
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (29.04.2020 09:17)
slovenecnb1 sporočil: 5.616
[#2842355] 01.05.20 14:50
Odgovori   +    4
Če ne bo rentabilne ekonomije obsega se bodo tovarne zapirale rešitev je sam večja prodaja ki pa jo mora spodbudit z nekim razlogom EU al se bo pa zapiralo tovarne in zmanjšala struktura ponudbe. Mekaj bodo morali birokrati stenstat drugače bo tudi razvoj zastal že tako EU caplja za Kitajsko in še nekaterimi razen pri plastičnih krožnikih in slamcah smo pa prvi k ot najpomembnejše bruh
Gregor1976 sporočil: 537
[#2842384] 01.05.20 15:35
Odgovori   +    25
Zadnja sprememba: Gregor1976 01.05.2020 15:35
No, mogoče sedaj ne bo več vsaka serija (ki mimogrede pride ven sedaj vsake tri ali štiri leta) za 20% dražja kot prejšnja serija. Avtomobili, ki so bili pred 10 leti 15.000 EUR so danes 35.000 EUR. Prišli smo tako daleč, da ima en brevezen VW Golf ceno vsaj 25.000 EUR. To se nekje mora končati.
Gregor1976 sporočil: 537
[#2842385] 01.05.20 15:36 · odgovor na: slovenecnb1 (#2842355)
Odgovori   +    10
[slovenecnb1]
Če ne bo rentabilne ekonomije obsega se bodo tovarne zapirale rešitev je sam večja prodaja ki pa jo mora spodbudit z nekim razlogom EU al se bo pa zapiralo tovarne in zmanjšala struktura ponudbe. Mekaj bodo morali birokrati stenstat drugače bo tudi razvoj zastal že tako EU caplja za Kitajsko in še nekaterimi razen pri plastičnih krožnikih in slamcah smo pa prvi k ot najpomembnejše bruh
Prodajo lahko hitro pospešiš z razumnimi cenami.
slovenecnb1 sporočil: 5.616
[#2842491] 01.05.20 20:37 · odgovor na: Gregor1976 (#2842385)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: slovenecnb1 01.05.2020 20:51
[Gregor1976]
> [slovenecnb1]
> Če ne bo rentabilne ekonomije obsega se bodo tovarne zapirale rešitev je sam večja prodaja ki pa jo mora spodbudit z nekim razlogom EU al se bo pa zapiralo tovarne in zmanjšala struktura ponudbe. Mekaj bodo morali birokrati stenstat drugače bo tudi razvoj zastal že tako EU caplja za Kitajsko in še nekaterimi razen pri plastičnih krožnikih in slamcah smo pa prvi k ot najpomembnejše bruh

Prodajo lahko hitro pospešiš z razumnimi cenami.
Revoz dobi plačanega twingota 4000 eur razumna cena je zmanjšanje prodajnih salonov in marketinga Tesla ima končni cilj prodaje samo preko interneta


Evo siol.net/avtomoto/no...etu-524387
Gregor1976 sporočil: 537
[#2842557] 02.05.20 10:37 · odgovor na: slovenecnb1 (#2842491)
Odgovori   +    1
[slovenecnb1]
> [Gregor1976]
> > [slovenecnb1]
> > Če ne bo rentabilne ekonomije obsega se bodo tovarne zapirale rešitev je sam večja prodaja ki pa jo mora spodbudit z nekim razlogom EU al se bo pa zapiralo tovarne in zmanjšala struktura ponudbe. Mekaj bodo morali birokrati stenstat drugače bo tudi razvoj zastal že tako EU caplja za Kitajsko in še nekaterimi razen pri plastičnih krožnikih in slamcah smo pa prvi k ot najpomembnejše bruh
>
> Prodajo lahko hitro pospešiš z razumnimi cenami.

Revoz dobi plačanega twingota 4000 eur razumna cena je zmanjšanje prodajnih salonov in marketinga Tesla ima končni cilj prodaje samo preko interneta


Evo siol.net/avtomoto/no...etu-524387
Sem videl ta članek. To se sicer gre lahko Tesla, okrog katere se dela podobna fama kot okrog Appla. Pa po moje je večina ljudi, ki kupi Teslo preko spleta, avto nekje videla in tudi poskusila voziti. Sicer pa avtov ne moreš masovno prodajati preko spleta, splet je lahko dopolnitev, ne more pa temeljiti prodaja avtov na spletu. Recimo, vsak človek vozi več avtov, mogoče služben, rent a car, od prijatelja in na tak način, ker avto poznaš, lahko potem kupiš preko spleta.

Salonov in marketinga ni pa nič več kot pred 15 leti, vsaj meni se ne zdi. Enako velja za marketing. Avti so enostavno predragi, sploh nemški.

Strani: 1