Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Koronavirus na glavo obrnil ladijski turizem

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
[#2838689] 18.04.20 14:36
Odgovori   +    10
Ja tele kruzerji izgledajo kot pravi sifilis v plovbi.
Npr. v Benetkah, Kopru ali Dubrovniku jih je v sezoni lahko pristalo tudi po 8 na dan. Na nobeni ladji ni manj kot nekaj 1.000 ljudi, lahko pa tudi do 5.000. Potem ulice mest napolnijo horde, ki večinoma pasjo budale in življenje domačinov in ostalih turistov spremenili v problem.
Obiskovalci s kruzerjev se zanašajo na to, da imajo na nočni plovbi večino tistega kar potrebujejo (hrana inclusive), na dnevnih obiskih v obalalnih mestih pa večinima kupijo kakšen sladoled in potrebujejo toaletne prostore.
bigl sporočil: 18.363
[#2838692] 18.04.20 14:41 · odgovor na: (#2838685)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: bigl 18.04.2020 14:42
[kren]
> Norveška družba za križarjenje Norwegian Cruise Line Holdings je najela investicijsko banko Goldman Sachs Group za pomoč pri možnostih financiranja, ki bi lahko vključevala prodajo deleža v podjetju, poroča Reuters. Z likvidnostnimi težavami se soočajo tudi druge družbe za križarjenje.

Če nimajo rezerve za preživet par mesecev lockdowna, naj kar crknejo.

To je bil sarkazem, če komu ni jasno.
Turistične križarke so velikanski že fiksni strošek, kaj šele stroški za morje osebja, tudi če se (in verjetno se skoraj vse) rentajo, potem izpad tisočev turistov seveda povzroči izpad keša. V primeru okužb na njih pa jim tudi pristati ne pustijo, tako da je problem res problem. Računati na novo normalnost pa traja in s tem njihova izguba. In kar je zapisano v textu, je reševanje problema profesionalno in ne kot je "naša samozvana trojka" "reševala banke". Lep dan.
abrame sporočil: 1.628
[#2838694] 18.04.20 14:46 · odgovor na: (#2838685)
Odgovori   +    3
Njihova taktika je takšna, da imajo postaje na rutah rezervirane in zakupljene za 3 leta vnaprej, kar najpogosteje uspejo s "podmazanim" nagovarjanjem pristaniščnih uprav, ki jih sprejemajo, tako, da to hitro postanejo oblika vezanih poslov.
Meščani Benetk so organizirali močno pobudo boja proti takšni obliki turističnega terorizma in bodo v kratkem prepovedali vplutje kruzerjem v njihovo mestno pristanišče.
carnium sporočil: 349
[#2838698] 18.04.20 14:56 · odgovor na: abrame (#2838689)
Odgovori   +    5
Mogoče bi od teh izpostavil Koper, ki po mojem mnenju sam po sebi ni nek turistični biser (v mednarodnem okviru) in služi bolj kot nakladalna postaja za izlete v nostranjost.
Tako da potniki z ladje na nek način niso 'napoti' običajnim gostom v mestu in pedvidevam, da je nihov plus manjši od minusa.
Velja pa to za Koper, v Benetkah, Dubrovniku in podobno se pa strinjam, da od njih ni kake velike koristi (razen plačila priveza).
abrame sporočil: 1.628
[#2838703] 18.04.20 15:12 · odgovor na: carnium (#2838698)
Odgovori   +    13
Koprski pristop s ponudbo izletov v Lipico in Postojnsko jamo za obiskovalce iz kruzerjev je pohvale vreden.
Kar se je dogajalo v Benetkah, Dubrovniku in še marsikje, pa je kriminal. Seveda ne za tistih nekaj posvečenih, ki so prejeli lepe provizije, vsi ostali pa so večinoma ostali na strani, ki se imenuje: =bite se!
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2838709] 18.04.20 15:49 · odgovor na: (#2838685)
Odgovori   +    4
[kren]
> Norveška družba za križarjenje Norwegian Cruise Line Holdings je najela investicijsko banko Goldman Sachs Group za pomoč pri možnostih financiranja, ki bi lahko vključevala prodajo deleža v podjetju, poroča Reuters. Z likvidnostnimi težavami se soočajo tudi druge družbe za križarjenje.

Če nimajo rezerve za preživet par mesecev lockdowna, naj kar crknejo.

To je bil sarkazem, če komu ni jasno.
En moj frend se ukvarja s turizmom (mikro agencija).
In mu je še kar dobro šlo do te korone.
Zdaj ima 0.00 prihodkov in cel kup dolgov (vračilo avansov, plače..you name it)..
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2838715] 18.04.20 16:02
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-48899 18.04.2020 16:07
Prevajalcu originalne novice besedila v poduk.
en.m.wikipedia.org/w...ruise_Line

Finance rabite boljse honorarce?
shevchenko sporočil: 21.898
[#2838717] 18.04.20 16:09 · odgovor na: anon-204390 (#2838709)
Odgovori   +    2
En moj frend se ukvarja s turizmom (mikro agencija).
In mu je še kar dobro šlo do te korone.
Torej mu je uspelo kaj nasparat?
Zdaj ima 0.00 prihodkov in cel kup dolgov (vračilo avansov, plače..you name it)..
Torej mu je uspelo kaj nasparat?
shevchenko sporočil: 21.898
[#2838720] 18.04.20 16:23
Odgovori   +    6
Ladijski turizem naj kar odpade, križarke pa naj gredo za staro železo. To je najbolj svinjski in potratno način turizma, kar jih je. Nic čudnega, torej, da se bo z zadevo ukvarjala goldman Sachs. A res nimajo kaj bolj pametnega za početi?
macon sporočil: 12.861
[#2838721] 18.04.20 16:33 · odgovor na: (#2838718)
Odgovori   +    4
[kren]
Turizem se bo po moje v Evropi relativno hitro pobral, čim ne bo več lockdownov. Evropejci se ne bodo odpovedali dopustom, samo nekaj časa ne bodo več potovali tako daleč.
Ljudje bodo brez plač, z nižjimi dohodki in nasploh bodo zaradi strahu manj trošili. Turizem bo pa prvi strošek, ki ga bodo znižali.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2838725] 18.04.20 16:43 · odgovor na: shevchenko (#2838717)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
> En moj frend se ukvarja s turizmom (mikro agencija).
> In mu je še kar dobro šlo do te korone.

Torej mu je uspelo kaj nasparat?

> Zdaj ima 0.00 prihodkov in cel kup dolgov (vračilo avansov, plače..you name it)..

Torej mu je uspelo kaj nasparat?
Čuj, a ti mogoče prebereš kaj, preden odpišeš ?
Sem napisal da gre za mikro podjetje.,
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2838729] 18.04.20 17:03 · odgovor na: (#2838726)
Odgovori   +    3
[kren]
OK, tisti brez plač ne bodo hodili na dopust, tisti z nižjimi dohodki bodo pa še bolj gledali na vsak €, kot do zdaj. Ampak dopustu se ne bodo vsi odpovedali. Raje se bodo odpovedali nakupu novega avtomobila, stanovanja, pohištva, opreme...

Po moje bo letos poleti slovenska in hrvaška obala pokala po šivih. Ampak zaslužki bodo bolj mizerni, ker bodo turisti manj trošili.
O čem ti govoriš, o svetu ali Sloveniji ?
V SLO so najprej bajta (in vse kar spada zraven), avto in šele potem verjetno vikend.
V to spada tudi dopust (pretežno na hrvaškem morju)

Slovenci smo Hrvatom odnašali rit že v letih 91-95 . pa jim jo bomo še sedaj, ni panike.
Navsezadnje gre za vzajemno korist :)
www.youtube.com/watc...s81gJ8J3aA
1127DXSXU sporočil: 833
[#2838731] 18.04.20 17:18 · odgovor na: (#2838726)
Odgovori   +    8
[kren]
OK, tisti brez plač ne bodo hodili na dopust, tisti z nižjimi dohodki bodo pa še bolj gledali na vsak €, kot do zdaj. Ampak dopustu se ne bodo vsi odpovedali. Raje se bodo odpovedali nakupu novega avtomobila, stanovanja, pohištva, opreme...

Po moje bo letos poleti slovenska in hrvaška obala pokala po šivih. Ampak zaslužki bodo bolj mizerni, ker bodo turisti manj trošili.
Kolikor jaz srečujem ljudi se jih 90% zaveda potrebe po distanci in se jih zlepa ne bo spravilo v kakšno gužvo, kjer bi jim kdorkoli dihal za vrat, dokler bo tale smrtonosni virus razsajal in še ne bodo cepljeni. Hočejo bit vsaj 2 metra narazen in če jih je 10 skupaj ratajo nervozni, ne glede na to da so 2 metra narazen.

Tako, da kakšnega "pokanja po šivih" zagotovo ne bo. Vsaj dokler ne bo cepiva. Lahko pa se motim in Se bo pokazalo, da je mojih 90% v resnici 10%, ostalo so pa pristaši "covid19 je gripa" in "švedskega pristopa". Bom z zanimanjem in iz distance spremljal.

Glede na naravo grožnje, najbolje kaže našim hribovskim destinacijam, pa kampom tudi.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2838737] 18.04.20 17:39 · odgovor na: (#2838730)
Odgovori   +    2
[kren]
> [vickibedi]
> O čem ti govoriš, o svetu ali Sloveniji ?

O Evropi. Torej tudi o Sloveniji in Hrvaški.

Oddaljene destinacije, ki so bile odvisne od evropskih turistov bodo jebale ježa.

Hrvaška in slovenska obala bosta poleti vsaj polni (večinoma bližnjih) turistov, če že ne bodo toliko zapravljali, kot prejšnja leta. Pod pogojem, da ne bo več lockdownov seveda.

Drugače bo pa zaradi lockdownov večini padel standard. Samo nekateri se tega očitno ne zavedajo in še kar navijajo zanje.
Pomoje smo v SLO in HR že na vse te padce prilagojeni, tko da tukaj ne pričakujem neke drame, samo da odprejo meje...

Drugo pa je, kaj bo v Evropi...Nemci, Avstrijci (Nizozemci in podobni ) imajo pomoje še kar nekaj špeha, da zaženejo turizem tudi po karanteni.... mislim kot turisti.

Kaj bo pa na prihodkih, pa noben nima pojma, Pariz je bil pred izbruhom korone TOP turistična destinacija (predvsem zahvaljujoč Azijcem), ampak kar niso uničili rumeni telovniki, je uničaila korona :)
www.youtube.com/watc...UTlE90j7n8
anon-181718 sporočil: 149
[#2838748] 18.04.20 18:18
Odgovori   +    7
Da spustim nekaj dnevne svetlobe v tole temo, ker nekateri komentarji so se že dodobra sesirili oziroma zaradi visoke vsebnosti ignorance niso najbolj užirni z vidika realnosti...
Uglavnem ja, ladijski turizem je relativno huda svinjarija, je pa res, da se z zadnjimi generacijami LPG ladij to hitro spreminja. Prav tako je potrebno vedeti, da spraviti 5000 ljudi na recimo 5 destinacij v vsakem primeru pomeni onesnaževanje, pa naj pridejo z ladjo, letalom, avtom ali pa avtobusom. Ladja je v tem primeru kar OK, saj zajema prevoz, spanje, hrano itd.
Ampak to ni tema. Tema je da je turizem v krizi in kaj to pomeni. In prva (pol)resnica je, da so ladijski turisti nepotrebni. Morda za Benetke in Dubrovnik. Za Koper, Kotor, Arubo in ostale kraje pa so zlata jama. Prvič je potrebno vedeti, da niso vsi ladjarji isti. Nizkocenovci imajo res kar nekaj "revnih" turistov, vendar ti še vedno zapravijo kar nekaj denarja na obali. Tisti ki trdi nasprotno morda ni bil nikoli na ladji ali pa je morda poslušal sosedovega Janeza, kako je s sendvičem obhodil Curaçao... No ladje ki pristajajo v Kopru so povečini srednji razred (v svetovnem) smislu in ti ljudje si privoščijo. Ja burek, poceni pica in plastičen nakit na koprski tržnici ni njihov interes... Dati 250$ za ogled Bleda in Ljubljane pa ni problem. In ja morda zvečer ne gredo na večerjo v JB, ker imajo na ladji praktično isti nivo, bodo pa zapravili ogromno za izkušnjo. In tu so naši lepo služili. Pač druga klientela, ki jo morda ne poznate vsi in vam je tuja. Pač ne zapravijo na oradah ampak na čem drugem.
Druga stvar pa je, da te ladje pripeljejo Slovenijo na zemljevid. Ker moja izkušnja je ta, da ko ti ljudje spoznajo nek kraj za tistih 12 ur, jim da nek občutek. In če je dobre, se vrnejo v "konvencionalem" stilu. Tako da gre za nek multiplikativen efekt. Da ne omenjam polnenje ladje s hrano, pijačo, gorivom itd. Morda tu Koper še ni na tem nivoju, vendar tu se obrnejo veliki denarji.
Ne vem jaz na ta turizem ne gledam tako z viška. Morda se nam ti turisti na prvo žogo zdijo "tuji" ker se pripeljejo s tujo ladjo, nekateri res ne pridejo z nje in imamo zaradi tega nek čuden občutek. Vendar tu se obrača dober denar, ta panoga je zadnja leta doživljala renesanso in vse le ni tako črno belo, kot si morda mnogi (zaradi nepoznavanja in nerazumevanja te industrije) mislijo. Sem bil prepričan da bo na Financah malo več navijanja za to industrijo, ki vsaj Sloveniji prinaša nekaj dobrega...
dronyx sporočil: 4.602
[#2838756] 18.04.20 18:52
Odgovori   +    2
Danes sem šel v naravo, prižgal cigaro in razmišljal o vseh pozitivnih učinkih novega koronavirusa. Me je kar strah postalo, saj ko takole razmišljam izpade, da je to nekaj najboljšega, kar se nam je zgodilo (vem, herezija).

dronyx.wordpress.com...onavirusa/
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2838764] 18.04.20 19:26
Odgovori   +    0
Koliko ena tovorna ladja onesnazi v primerjavi z avtom. Vsa ta shit roba iz Kitajske je brez veze in čas za selitev proizvodnje domov.
Torej to je pozitivno promet je šel v smer ki ni bila obvladljiva saj je zasičenost mest bila nevzdržna že v Ljubljani ki je vaš se je to občutilo.
Koper isto nni prenesel več prav tako železnica, 2tdk bo postal še en stran vržen projekt.
Kot je rekel podjetnik treba promet spravit v zrak.
dronyx sporočil: 4.602
[#2838765] 18.04.20 19:33 · odgovor na: abrame (#2838689)
Odgovori   +    3
Ja tele kruzerji izgledajo kot pravi sifilis v plovbi.
Jaz nikdar nisem razumel kaj ljudje vidijo na teh križarjenjih. Meni se to zdi kot bi nek Ljubljanski City Park preselil na ladjo. Saj stvar je inteligentno zamišljena. Ti si zaprt na ladji, nekaj časa se morda še kopaš v bazenu na krovu, potem se začneš dolgočasit in hodiš po štacunah in zapravljaš. Ko te ljudi iz ladji spustijo na kopno, so pa kot horda kobilic s telefoni na selfi palčkah. Če ta panoga dokončno propade ne bo prav nikakršne škode.
Vinci sporočil: 5.933
[#2838769] 18.04.20 19:48 · odgovor na: dronyx (#2838765)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Vinci 18.04.2020 19:54
[dronyx]
>Ja tele kruzerji izgledajo kot pravi sifilis v plovbi.

Jaz nikdar nisem razumel kaj ljudje vidijo na teh križarjenjih. Meni se to zdi kot bi nek Ljubljanski City Park preselil na ladjo. Saj stvar je inteligentno zamišljena. Ti si zaprt na ladji, nekaj časa se morda še kopaš v bazenu na krovu, potem se začneš dolgočasit in hodiš po štacunah in zapravljaš. Ko te ljudi iz ladji spustijo na kopno, so pa kot horda kobilic s telefoni na selfi palčkah. Če ta panoga dokončno propade ne bo prav nikakršne škode.
Niti niso tako dosti na ladji. Od 14 dnevnega potovanja so čez dan na morju samo 5 ali 6 dni, ostalo pa samo čez noč, ko pljujejo do naslednje postaje. Poglej par izletov po Karibih. Kako lahko drugače v dveh tednih obiščeš Kostariko, Panamo, Kolumbijo, Jamajko in še par Karibskih otokov? Niso ta križarjenja tako brezveze, kot se zdi na prvi pogled.
dronyx sporočil: 4.602
[#2838772] 18.04.20 19:56 · odgovor na: Vinci (#2838769)
Odgovori   +    1
Niti niso tako dosti na ladji. Od 14 dnevnega potovanja so čez dan na morju samo 5 ali 6 dni, ostalo pa samo čez noč, ko pljujejo do naslednje postaje.
Kot so mi razlagali je to tako, da ti imaš v osnovno ceno vključeno samo križarjenje, vsi ostali izleti so pa za doplačila. Da boš šel vsak dan nekam ven množiš osnovno ceno verjetno kar tri ali še več.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2838774] 18.04.20 20:00 · odgovor na: anon-181718 (#2838748)
Odgovori   +    1
Ladijski turizem v kopru naredi več škode kot koristi. Res, par prodajaln živi od njega, v glavnem pa ustvarja samo gnečo zdolgočasenega folka, ki v kopru nima ne kaj poceti ne kaj zapraviti. Oglej si malo, če je kaj ponudbe za te turiste - je ni, ker se enostavno ne splača. Postojnska jama in Bled pa nekaj ulovita, to je pa tudi vse.

Če pa ne verjameš, pridi kdaj v Koper pa si oglej to bogatijo, ki jo prinašajo. Aja ne moreš, ker ladij sedaj ni. Jebiga.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2838776] 18.04.20 20:08 · odgovor na: Vinci (#2838769)
Odgovori   +    2
Niso ta križarjenja tako brezveze, kot se zdi na prvi pogled.
So so. Tu gre za hohstapleraj na kubik. Sicer pa vsakomur svoje, mene živega na to ladjo spravili ne bodo. Z ladjo je fino iz na kakšen trajekt ali krajši izlet, to je pa krneki.
dronyx sporočil: 4.602
[#2838785] 18.04.20 20:56 · odgovor na: (#2838783)
Odgovori   +    1
The Real Cost of Cruises | Patriot Act with Hasan Minhaj
Sem takoj postal fan tega Hasana Minhaja. Ta biznis s temi križarjenji je res samo še ena traparija. Tista je tudi dobra ko primerjajo velikost križarke s Titanikom in pravi, da je to tako, kot če bi primerjal velikost nuklearke s Črnobilom. :)
Skippy sporočil: 3.152
[#2838791] 18.04.20 21:52 · odgovor na: shevchenko (#2838720)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
Ladijski turizem naj kar odpade, križarke pa naj gredo za staro železo. To je najbolj svinjski in potratno način turizma, kar jih je. Nic čudnega, torej, da se bo z zadevo ukvarjala goldman Sachs. A res nimajo kaj bolj pametnega za početi?
Bolj levičarski komentar težko najdeš ... ladijski turizem je temeljni vir prihodka za celi kup destinacij, kar celih držav. Samo zato, ker tega pač ne koristiš, pač ne moreš tako soditi. Večina našega planeta je morska voda in ne pretiravat z nekim onesnaženjem. Tudi zdaj, ko celi svet stoji, ni nekega bistvenega izboljšanja npr. zraka, torej so bila po gretensko napihnjena.
pobalin sporočil: 14.456
[#2838798] 18.04.20 22:45
Odgovori   +    1
Finance:
Norveška družba za križarjenje Norwegian Cruise Line Holdings je najela investicijsko banko
Reuters:
Norwegian Cruise, the world’s third-largest cruise operator, has lost almost four-fifths of its market value this year, as it grounded its 28-ship fleet to help contain the spread of the virus.
The Miami-headquartered company, which also operates Oceania Cruises and Regent Seven Seas Cruises, disclosed last month it had drawn down on $1.55 billion of new and existing credit lines.
Wikipedija:
Norwegian Cruise Line Holdings (NCLH) is a holding company that is domiciled in Bermuda and based in the United States. It operates three cruise lines as wholly owned subsidiaries: Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises, and Regent Seven Seas Cruises. With its subsidiaries combined, it is the third-largest cruise operator in the world. It is a publicly traded company listed on the New York Stock Exchange.
Pobalin:
Naj gre norveški rejver še malo pogledat islandske supermarkete v Brexitaniji. about.iceland.co.uk/
dronyx sporočil: 4.602
[#2838801] 19.04.20 03:05 · odgovor na: Skippy (#2838791)
Odgovori   +    4
Tudi zdaj, ko celi svet stoji, ni nekega bistvenega izboljšanja npr. zraka, torej so bila po gretensko napihnjena.
Seveda je. Ta virus je rešil to, kar se politiki niso mogli zmeniti desetletja. In onesnaževanje okolja nikdar ne bi smela biti politična tema, ampak problem, ki ga je potrebno rešit in to hitro. Glede onesnaževanja križark je pa spodnja študija pokazala, da samo ena firma (Carnival) povzroči ob Evropskih obalah 10 krat več izpustov žveplovih oksidov kot vsi avtomobili v Evropi.

www.transportenviron...0%93-study
dronyx sporočil: 4.602
[#2838807] 19.04.20 07:52 · odgovor na: dronyx (#2838801)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: dronyx 19.04.2020 07:53
Če koga zanima tule študija NASE, kako se je zaradi epidemije zmanjšalo onesnaženje nad Kitajsko. In isto so ugotovili nad severno Italijo in verjetno še marsikje.

earthobservatory.nas...over-china

Problem očitno je, da so "visoki okoljski standardi" dejansko farsa za nas, naivno rajo, ki to verjamo. V resnici pa gre samo in izključno za biznis, profitom pa se podredijo predpisi.
pobalin sporočil: 14.456
[#2839210] 20.04.20 16:23 · odgovor na: dronyx (#2838801)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 20.04.2020 16:25
[dronyx]
Glede onesnaževanja križark je pa spodnja študija pokazala, da samo ena firma (Carnival) povzroči ob Evropskih obalah 10 krat več izpustov žveplovih oksidov kot vsi avtomobili v Evropi.
www.transportenviron...0%93-study
No ja, to se lahko izve tudi brez te študije, saj je znano, da so emisije SOx pri cestnih vozilih od cca 1990 naglo upadale zaradi čistejših goriv, kar je bilo neizbežno zaradi predpisanih katalizatorjev, zaradi kislega dežja so veliko storili pri filtraciji dimnih izpustov TE in podobnih kurišč, le pri ladjah se dolgo ni spremnilo skoraj nič.

En sam graf virov onesnažil zraka s strani transportnih sredstev jasno pokaže, da je ta študija navaden ribolov v domačem vedru - večino SOx in PM 2,5 emitirajo ladje. Pa še:
Emissions of sulphur oxides increased by 2.7 % in 2017, compared with 2016, but it is still less than 1 % of what have been emitted in 1990.
www.eea.europa.eu/da...llutants-8
Pa zelo agit-propovsko so TEjevci izpostavili eno ladjarsko firmo v okviru ene panoge morjeplovstva, kot da vse druge ladje, od trajektov do tovornih in ribiških, ki plujejo ob evropskih obalah, kurijo bolj čisto gorivo in imajo posebne filtre. Temu se reče izbiranje grešnih kozlov po trenutnih potrebah in navdihih. Problem je realen, spis je pa futr za senzacionalistične medije in razne agitatorje.

P.S.: Morda je v zvezi s SOx zanimivo še tole o emisijah geotermalne energije.
The high emission levels of SOx for Iceland are due to SOx emissions from geothermal energy which represented 77% of total emissions in 2010.
www.oecd-ilibrary.or...6C806A43CD

Strani: 1