Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tu piše, katera stavba bo morala imeti polnilnico za e-avte
Strani: 1
sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 08.04.2020 16:30
Ne razumem. Čez dan imaš pečico, bojler, mikrovalvko... čez noč se
polni avto. Infrastruktura je enaka in nič več ne potrebujemo. 1 x
16A = 3,7 kW je v nočni tarifi dobrih 200 kilometrov. Povprečno
rabimo 40 dnevno. Energije je itak dovolj. milijon avtov krat 40
kilometrov dnevno (naftni prevozijo povprečno manj) je zgolj 6 GWh
dnevno, kar je le 20% trenutne porabe. In to - čez noč. Ko je
energije preveč.Ne razmem, kje vi vidite težavo????
sporočil: 664
[alek14]Kaj s tem hočete povedati?
Pa še tole. Po koroni, e-avtov, razen takih s po 400 kW motorji, ne bo več.
Poraba vozila je odvisna od upora zraka in gum. Večinoma aerodinamika.
Za prepeljat 100km z vozilom od 50 kW ali 400 kW z enako hitrostjo boste porabili približno enako energije. (izgube in vmesni pospeški so edina razlika).
Meni se zdi da ravno prihajajo masovna poceni vozila - eUp, Citigy, ID3, Corsa....
sporočil: 664
To s 500 kW še posebej ne razumem. Ko zvečer prideš domov s 70%
napolnjenostjo baterije in ga daš polnit. Ob recimo 22.00, ko je
energija poceni. A je pomembno, da so baterije polne od 22:20....
ali so lahko polne od 00:30... ali ob 4:35? ... Kakšne veze ima to?
Zakaj hitro? Tisti redki, ko nenadno morajo nekam čez noč in to tak
daleč, da jim trenutno stanje baterije ne zadovoljuje (recimo 300km
ali več) pa startajo in se ustavijo za 15 minut na kakšni hitri DC
polninici na poti. Itak na 300km + rabiš pavzo. ... Samo res...
kolk nas je takih, ki pogosto, nenadno, moramo sredi noči 300km a
več? To me res zanima.
sporočil: 1.534
[alek14]Bom še jaz dodal eno pokoronsko špekulacijo. Menda bomo manj potovali na daljše relacije. Tako na dopust, ker bomo bolj skrbeli, da imajo domači hoteli delo in zaslužek, kot tudi službeno, ker se navajamo vse več delat prek spleta.
Pa še tole. Po koroni, e-avtov, razen takih s po 400 kW motorji, ne bo več.
In ker bo dolgih voženj vse manj, bo vse več takih, ki jim bo zadoščal e-avto.
Poleg tega je avto vse manj namenjen razkazovanju premoženja in vse bolj orodje za nujne premike. Torej bo vse več takih, ki jim bo zadoščal srednji ali nižji srednji razred e-avta.
Premožnejši bodo seveda vztrajali pri klasičnih terencih, ampak premožnejših bo vse manj.
Kaj menite? :)
Strani: 1