Strani: 1

comteo sporočil: 664
[#2835258] 08.04.20 16:29 · odgovor na: (#2835032)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: comteo 08.04.2020 16:30
Ne razumem. Čez dan imaš pečico, bojler, mikrovalvko... čez noč se polni avto. Infrastruktura je enaka in nič več ne potrebujemo. 1 x 16A = 3,7 kW je v nočni tarifi dobrih 200 kilometrov. Povprečno rabimo 40 dnevno. Energije je itak dovolj. milijon avtov krat 40 kilometrov dnevno (naftni prevozijo povprečno manj) je zgolj 6 GWh dnevno, kar je le 20% trenutne porabe. In to - čez noč. Ko je energije preveč.
Ne razmem, kje vi vidite težavo????
comteo sporočil: 664
[#2835260] 08.04.20 16:35 · odgovor na: (#2835033)
Odgovori   +    0
[alek14]
Pa še tole. Po koroni, e-avtov, razen takih s po 400 kW motorji, ne bo več.
Kaj s tem hočete povedati?
Poraba vozila je odvisna od upora zraka in gum. Večinoma aerodinamika.
Za prepeljat 100km z vozilom od 50 kW ali 400 kW z enako hitrostjo boste porabili približno enako energije. (izgube in vmesni pospeški so edina razlika).
Meni se zdi da ravno prihajajo masovna poceni vozila - eUp, Citigy, ID3, Corsa....
comteo sporočil: 664
[#2835261] 08.04.20 16:40 · odgovor na: (#2835032)
Odgovori   +    0
To s 500 kW še posebej ne razumem. Ko zvečer prideš domov s 70% napolnjenostjo baterije in ga daš polnit. Ob recimo 22.00, ko je energija poceni. A je pomembno, da so baterije polne od 22:20.... ali so lahko polne od 00:30... ali ob 4:35? ... Kakšne veze ima to? Zakaj hitro? Tisti redki, ko nenadno morajo nekam čez noč in to tak daleč, da jim trenutno stanje baterije ne zadovoljuje (recimo 300km ali več) pa startajo in se ustavijo za 15 minut na kakšni hitri DC polninici na poti. Itak na 300km + rabiš pavzo. ... Samo res... kolk nas je takih, ki pogosto, nenadno, moramo sredi noči 300km a več? To me res zanima.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2835314] 08.04.20 18:58 · odgovor na: (#2835033)
Odgovori   +    2
[alek14]
Pa še tole. Po koroni, e-avtov, razen takih s po 400 kW motorji, ne bo več.
Bom še jaz dodal eno pokoronsko špekulacijo. Menda bomo manj potovali na daljše relacije. Tako na dopust, ker bomo bolj skrbeli, da imajo domači hoteli delo in zaslužek, kot tudi službeno, ker se navajamo vse več delat prek spleta.

In ker bo dolgih voženj vse manj, bo vse več takih, ki jim bo zadoščal e-avto.

Poleg tega je avto vse manj namenjen razkazovanju premoženja in vse bolj orodje za nujne premike. Torej bo vse več takih, ki jim bo zadoščal srednji ali nižji srednji razred e-avta.

Premožnejši bodo seveda vztrajali pri klasičnih terencih, ampak premožnejših bo vse manj.

Kaj menite? :)

Strani: 1