Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2832632] 02.04.20 11:03
Odgovori   +    15
no, za avtomobilske trgovce me ne skrbi, so se dobro omastili v preteklih letih.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2832648] 02.04.20 11:21 · odgovor na: shevchenko (#2832632)
Odgovori   +    13
In bodo pač odslej tudi kake bolj masten popuste dajali, sicer ne bodo prodajali... ker bodo edini prodajalci leasing hiše, ki bodo zasegle do konca leta nekaj tisoč vozil.
bigl sporočil: 18.363
[#2832665] 02.04.20 11:45 · odgovor na: FIN-379669 (#2832648)
Odgovori   +    11
[]
In bodo pač odslej tudi kake bolj masten popuste dajali, sicer ne bodo prodajali... ker bodo edini prodajalci leasing hiše, ki bodo zasegle do konca leta nekaj tisoč vozil.
Bodo raje podajlšali leasinge.... Zaseženih avtov itak ne bi imeli kam dat in še za zasežene so stroški parkiranja kar pomembna postavka... Po moje. Lep dan.
Bojan131 sporočil: 39
[#2832704] 02.04.20 12:48 · odgovor na: shevchenko (#2832632)
Odgovori   +    19
Se vidi da vecina ne pozna poslovanja in marz od prodaje pri nas...
Marsikateri trgovec bo letos, ce bo tole trajalo, potencial da zapre vrata za vedno.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2832778] 02.04.20 14:58 · odgovor na: Bojan131 (#2832704)
Odgovori   +    5
Njemu itak od ekonomije ni ABSOLUTNO NIC jasno.
Koliksen del izvoza Slo kovinske ind. je za DE avtomobilske tovarne? 20-25%. Bebotu ni jasno da bo to usekalo nazaj po verigi da bo se bo kar kadilo.
Ko se ustavi Revoz za par mesecev, je Dolenjska adijo.

Tole je bilo 1 Dec 19:
»Predelovalna industrija, v katero spada tudi avtomobilska in ki v naši regiji daje največ delovnih mest, beleži upad naročil, od 10 pa celo do 40 odstotkov. Največji upad za naslednje leto beležijo prav podjetja iz avtomobilske industrije. To sicer ne pomeni takoj linearnega zmanjševanja delovnih mest, zahteva pa prilaganja, ki jih bodo, po zagotovilih iz podjetij, najprej usmerili v prerazporeditve zaposlenih na delovna mesta, ki so bila zaradi visokih naročil že nekaj časa deficitarna,«

Ko bo pa 200.000 brezposelnih mu pa spet ne bo nic jasno
pobalin sporočil: 14.456
[#2832799] 02.04.20 16:10
Odgovori   +    2
Število registracij novih avtomobilov se je v marcu 2020 zmanjšalo za kar 62,4 odstotka. Razlog je jasen, od sredine meseca nakup, izdaja in registracija vozila niso bili več mogoči.
To pomeni, da tudi enodnevnih registracij, ki jih ponavadi opravijo zadnje dni v mesecu, tokrat ni v mesečni statistiki.
sopranos sporočil: 11.404
[#2832858] 02.04.20 18:10 · odgovor na: shevchenko (#2832632)
Odgovori   +    1
Razumem, da če si en mezdni delavec ali imaš majhen s.p.,da ti zadeve ne morejo biti jasne. Če si v javnem sektorju zaposlen pa sploh ne.

Morda za občutek. V Nemčiji "mali" trgovci pospešeno zapirajo vrata oz. jih kupujejo velike skupine. Zakaj je mali v narekovajih? Ker to pomeni 1 ali 2 milijarde eur prometa. No, pojdi malo pogledat podatke za naše trgovce in boš videl da bo tudi tu masaker. Že tako so eni na škrge dihali, sedaj pa samo v marcu več kot 60% upad prodaje. Kako misliš, da bo v aprilu? Tudi če se z majem stvari sprostijo, prvi korak ljudi ne bo nakup avta, ampak reševanje nakopičenih težav v firmah. Tako da je zelo verjetno, da bo prodaja malo bolj stekla šele jeseni. Odvisno tudi koliko bo odpuščanj in stevajev v tem času. Ker drugače se lahko zgodi, da bo šele v 2021 malo bolje. Ob takem izpadu kot je sedaj mora država poplaviti trg z denarjem, drugače smo ga najebali.
MojemnenjeXXL sporočil: 338
[#2832873] 02.04.20 18:31
Odgovori   +    1
Kakšen butast članek in sama analiza. Avtor očitno ni informiran, da je država z dekretom zaprla vse avto salone v Sloveniji že z 9.3.2020! Torej, novega avta tri tedne v marcu v Sloveniji sploh kupit nisi mogel!! In tako bo še cel april...potem bo pa kak pameten novinar članek o slabi prodaji novih avtov v SLO šel pisat...:)
milos9 sporočil: 1.046
[#2832991] 02.04.20 22:20 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#2832873)
Odgovori   +    3
Informacija v članku je pravilna, avtosaloni so se zaprli 16.3., enako velja za prepoved prodaje nenujnih izdelkov in storitev.

O tem smo pisali prvi dan zaprtja, torej 16.3. podrobneje v članku - avto.finance.si/8959...jni-voznji

Razumem, vse nas stiska tale kriza, a neko osnovno raven komunikacije bi lahko ohranil.

Lep pozdrav, Miloš
milos9 sporočil: 1.046
[#2832992] 02.04.20 22:22 · odgovor na: pobalin (#2832799)
Odgovori   +    0
Tako je, vseh znamk.
sonce1313 sporočil: 376
[#2833165] 03.04.20 10:53
Odgovori   +    0
tudi zelo veliko kupljenih novih avtomobilov sedaj stoji neregistriranih pri trgovcu ali doma. Za te bi lahko naredili registracijo na daljavo, tehnični ni potreben, tablice priporočeno, samo le preko UE, ker bi bilo preveč zlorab.

Drugače pa vidite kje je prihodnost, električni nič zmanjšanja in delež 4%.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2833213] 03.04.20 12:03 · odgovor na: Bojan131 (#2832704)
Odgovori   +    0
[Bojan131]
Se vidi da vecina ne pozna poslovanja in marz od prodaje pri nas...
Marsikateri trgovec bo letos, ce bo tole trajalo, potencial da zapre vrata za vedno.
aja, kaj pa se bo zgodilo s palacami, ki so si jih zgradili namesto navadnih prodajnih salonov?
shevchenko sporočil: 21.898
[#2833236] 03.04.20 12:33 · odgovor na: sopranos (#2832858)
Odgovori   +    0
Že tako so eni na škrge dihali, sedaj pa samo v marcu več kot 60% upad prodaje. Kako misliš, da bo v aprilu?
Ma hudo no, jih bo mamica drzava resevala, da bodo cene lahko se vedno krepko presoljene.

Avtotrgovci se morajo spraviti na realna tla in nehati draziti avte. Jaz avta ne bom kupil, dokler ne bom imel obcutka, da placujem realne marze. Briga me ali gre marza trgovcu ali proizvajalcu avtomobilov, to naj se kar lepo zmenita med sabo.
Bojan131 sporočil: 39
[#2833438] 03.04.20 19:27 · odgovor na: shevchenko (#2833236)
Odgovori   +    2
Gradnjo " palač " v prvi vrsti narekuje uvoznik, preko določenih zahtev glede na znamko tovarne.

Tukaj trgovec nima nikakršnega vpliva, vse določajo drugi-zunanja, notranja podoba, oprema salona....

In ja, marsikateri trgovec je tudi v pufih zaradi tega.
sopranos sporočil: 11.404
[#2833522] 03.04.20 23:47 · odgovor na: shevchenko (#2833236)
Odgovori   +    1
To je tvoja odločitev. Zahteve EU, vedno višji stroški dela, 101 druga zahteva, davki itd. ti drugega kot drag avto ne more prinesti. Žal. Tudi vzdrževanje bo vedno dražje.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2833610] 04.04.20 11:49 · odgovor na: sopranos (#2833522)
Odgovori   +    0
Zahteve EU si izmišljujejo proizvajalci sami, to vsak ve, ki ima kaj veze z avtomobilsko industrijo. Avtomobilska industrija je navaden parazit, ki zmore vse razen ene stvari: narediti poceni avto, ki ni kanta.
sopranos sporočil: 11.404
[#2833819] 05.04.20 00:46 · odgovor na: shevchenko (#2833610)
Odgovori   +    0
Ja, Teslo so sami gor postavili, dali EV subvencije, vrgli v razvoj na desetine milijard eur, da na koncu ne bo nič iz tega. Teslo so pripeljali v Nemčijo, ji dali zemljišče, subvencijo itd., samo za to, da sebe malo v glavo jebejo. Na koncu boš rekel, da so si še korono izmislili, da so lahko tovarne zaprli.
hostamox sporočil: 8.460
[#2833875] 05.04.20 12:29 · odgovor na: sopranos (#2832858)
Odgovori   +    1
Pač se dela konsolidacija trga. Vseeno mi je manj do propada raznih trgovcev, kot pa industrijskih podjetij. Obrtnikov, zidarjev, mizarjev , mesarjev se vedno manjka.
hostamox sporočil: 8.460
[#2834072] 05.04.20 20:46 · odgovor na: sopranos (#2833522)
Odgovori   +    1
Enkrat je en tule gor napisal, da je vrednost izdelave cca 7 EUR/kg avta.
sopranos sporočil: 11.404
[#2834439] 06.04.20 17:44 · odgovor na: hostamox (#2833875)
Odgovori   +    1
Ja, vsi smo v istem čolnu. Če kdo misli, da se ne bo poznalo, če čez noč velik segment gospodarstva crkne, se moti. Nekaj je tisti postopni dvig, upad določenih industrij. Tole sedaj je pa čezsektorsko. Zato je v tem trenutku ključ, da se zadeve čim prej zažene, potem se bo pa odvilo kakor se bo odvilo, na trgu.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2834450] 06.04.20 18:24 · odgovor na: sopranos (#2833819)
Odgovori   +    0
Ne pomagaj mi besed v usta. To da si proizvajalci avtomobilov zakonodajo pišejo sami vsi vedo, seveda pa se o tem ne sme govoriti, se posebej v kakšnih finančnih medijih ne.

Strani: 1