Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2830144] 27.03.20 11:10
Odgovori   +    4
8 tednov = lanski dobiček. Bodo že nekako. Revčki.

Je pa treba biti stvaren. Eno je trajno zaprtje, drugo pa je ita pričakovani letošnji (in drugoletošnji) padec prodaje vozil.

Če so letos zaprti 2 meseca, potem pa začno delati DOBRE IN CENOVNO DOSTOPNE AVTE, potem vse prinesejo v nekaj letih noter.

Volkswagen naj izkoristi krizo, da premisli, kaj bo počel naprej. Ker tako, kot je doslej, se je že deloma izpelo. Kriza je priložnost za spremembe.
vrac sporočil: 11.068
[#2830210] 27.03.20 12:36 · odgovor na: FIN-379669 (#2830144)
Odgovori   +    0
[]
8 tednov = lanski dobiček. Bodo že nekako. Revčki.

Je pa treba biti stvaren. Eno je trajno zaprtje, drugo pa je ita pričakovani letošnji (in drugoletošnji) padec prodaje vozil.

Če so letos zaprti 2 meseca, potem pa začno delati DOBRE IN CENOVNO DOSTOPNE AVTE, potem vse prinesejo v nekaj letih noter.

Volkswagen naj izkoristi krizo, da premisli, kaj bo počel naprej. Ker tako, kot je doslej, se je že deloma izpelo. Kriza je priložnost za spremembe.
Volkswagen je seveda zelo uspešna firma, je eden najprodornejših avtomobilskih koncernov, z izjemno visokim dobičkom. Predlani se mi zdi so prozvedli največ avtomobilov na svetu, tako da neke velike potrebe po spremembi dosedanje usmeritve nima. Elektrifikacija in povečevanje produktivnost, to pa so imeli v ciljih že dosedaj.
Marburg sporočil: 249
[#2830228] 27.03.20 12:58 · odgovor na: (#2830175)
Odgovori   +    0
[kren]
> []
> potem pa začno delati DOBRE IN CENOVNO DOSTOPNE AVTE

Očitno so jih že zdaj, ker so prodali skoraj največ avtomobilov na svetu, takoj za Toyoto.

Dieselgate ver. 2.0
hijena1 sporočil: 1.214
[#2830239] 27.03.20 13:07 · odgovor na: (#2830175)
Odgovori   +    0
kaj morš, majo velik vernikov.

pa edinga švajnvagna k bi ga mel ni več za dobit - e-UP!
premza sporočil: 4.276
[#2830285] 27.03.20 14:21
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: premza 27.03.2020 14:23
Bodo davkoplčevalci pokrili razliko do rekordnih dobičkov v letu 2019.

Strani: 1