Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2825378] 16.03.20 21:26
Odgovori   +    1
Zavarovanja pa bomo tudi podaljševali za nekaj dni, po nekaj dni... mar ne?
stutek sporočil: 503
[#2825397] 17.03.20 06:28
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: stutek 17.03.2020 06:29
Avtomobili ne sirijo virusa!!!
Idiotizem. Namesto tega pomagajte zaposlenim v trgovinah, taksistom, itd. Rekrutirajte proizvajalce alkoholnih pijac v proizvodnjo medicinskega alkohola. Studente medicine pripravite za pomoc.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2825399] 17.03.20 06:31
Odgovori   +    0
Vidimo, da je tudi ta omejitev na 1leto preprosto izmišljena.
Pazite po cesti tam umre letno okoli 100ljudi.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2825400] 17.03.20 07:01 · odgovor na: anon-61428 (#2825399)
Odgovori   +    2
[Inside]
Vidimo, da je tudi ta omejitev na 1leto preprosto izmišljena.
kot 90% pravil, ki jih imamo (smo jih imeli)
Pazite po cesti tam umre letno okoli 100ljudi.
ampak koliko od teh jih umre zaradi tehnicno neustreznega vozila? najbrz zelo zelo malo. po mojem mnenju tehnicni pregledi sluzijo avto-industriji, ki na ta nacin ljudi prisili, da nabavijo nove izdelke.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2825413] 17.03.20 08:30 · odgovor na: shevchenko (#2825400)
Odgovori   +    1
In zaradi države ki pobira cestnino ter zavarovalnic, ki so itak zlatarji. Umirajo zaradi gostote prometa in slabega vzdrževanja cest ter seveda lastnih napak.
anon-518732 sporočil: 934
[#2825415] 17.03.20 08:36 · odgovor na: shevchenko (#2825400)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
> [Inside]
> Vidimo, da je tudi ta omejitev na 1leto preprosto izmišljena.

kot 90% pravil, ki jih imamo (smo jih imeli)

> Pazite po cesti tam umre letno okoli 100ljudi.

ampak koliko od teh jih umre zaradi tehnicno neustreznega vozila? najbrz zelo zelo malo. po mojem mnenju tehnicni pregledi sluzijo avto-industriji, ki na ta nacin ljudi prisili, da nabavijo nove izdelke.
vprašanje če statistično prepoznajo vse primere smrti, ki jim botrujejo tehnične pomanjkljivosti vozil. bi pa bilo brez teh pregledov nesreč nedvomno še veliko več, že tako se švercajo kamioni brez bremz in z obrabljenimi gumami, komaj delujočimi zadnjimi lučmi itd, jaz si ne želim tega. ni tako velik strošek in ko ima vozilo že nekaj 100k km pod pasom je koristno, jaz rad plačam tistih 35 eur ali koliko že je zdaj tehnični.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2825423] 17.03.20 08:59 · odgovor na: (#2825405)
Odgovori   +    2
Hja, zavarovanje je obligacijskopravni odnos med zavarovancem in zavarovalnico. Obvezno zavarovanje je nekaj, na kar lahko vlada deloma vpliva, vendar z zelo jasno spisanim tehničnim zakonom, na kasko pa le, če je zakon izpiljen do konca.

Ne vem, kako je to tehnično rešeno, vendar dvomim, da bo zavarovalnice to "vladno zagotovilo" pomirilo.

Pravo ima svoja pota in zavarovalnice ne bodo čakale, da jim da neka vlada "navodilo".

Sem skeptičen do takih navodil, zadaj pa ni prave tehnične izpeljave, niti ustrezne predhodne zakonske določbe... Čakam te info, ne pa "pomiritvene tone".
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2825471] 17.03.20 10:50 · odgovor na: (#2825441)
Odgovori   +    0
Sem že v preteklih postih pisal, da imamo politikante na oblasti in da nimamo nobenega plana, kako se ravna v teh primerih.
Vse skupaj je ena velika improvizacija.

Sedaj pa prehajamo v najtežjo fazo, saj kaže, da smo bili le delno uspešni v omejevanju virusa in pričakujem izbruh in širitev v naslednjih dneh.

Gledam ljudi in se še zmeraj neumno obnašajo, trgovine so polne, delavke so že na pol okužene, zdravstveni domovi ječijo... čakalnice polne...

Zdravstveni sistem bo ječal pod pritiskom, zdrav. delavcev je premalo (nekateri so v karanteni). Prihaja zelo težke 3 do 4 tedne.

Premalo se tega zavedamo. Kasneje bomo ugotavljali, da je ravno pomanjkanje pravega plana vse skupaj vodilo do zelo težkih razmer. Jasno se kaže, da nimamo nič od plana.

Vseeno menim, da bo virus do sredine maja bolj ali manj obvladljiv, ampak do konca aprila bo zelo težko.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2826690] 19.03.20 22:06
Odgovori   +    0
ZAVAROVANJA & Co.

Vsa zavarovanja, ki jim bo pretekla veljavnost od 16.marca do 16.aprila, pomeni znotraj veljavnosti vladnega odloka, se bodo vsa zavarovanja vključena v polici, tudi, če se bodo podaljševala 15.maja 2020 podaljšala do konca trajanja na predhodni polici. Pomeni, da se bo upoštevalo trajanje predhodne police, četudi je ta potekla npr.19.03.2020. Potemtakem pomeni, da bo potrebno ob obnovitvi zavarovanja tudi plačati zavarovalni premijo od npr.19.03.2020 naprej po novi zavarovalni polici.
Glede na obstoječo situacijo, ko se zmanjšujejo dejavnosti zavarovalnic in škodnih centrov, pa je priporočljivo, da se police sklepajo na daljavo oziroma e-pošte, saj bodo imeli tako vse pravočasno urejeno in tudi plačila redno poravnana, da ne bo v mesecu aprilu in maju potrebno plačati dva ali tri obroke takoj, seveda v odvisnosti od datumov registracije, ki v takih primerih ostanejo enaki.
Kolikor so pa predmet zavarovanja police, ki so imele datum pred vladnim odlokom od 17.03.2020, potem velja, če je od predhodnega zavarovanja preteklo, več kot 30 dni, da se zavarovanje sklene ob novem datumu tehničnega pregleda in registracije in se šteje, da je bilo zavarovanje prekinjeno.
Kolikor bi se v tem času od 17.03.2020 do 16.04.2020 oziroma do 16.05.2020, dogodila prometna nesreča, potem je zavarovalno kritje z vladnim odlokom podano, vendar mora biti nova polica sklenjena in plačana premija za to zavarovanje, potem bi zavarovalnica morala izplačati pripadajoče odškodnine.

5. člen - POSLEDICE, ČE PREMIJA NI PLAČANA
(1)
Obveznost zavarovalnice, da izplača zavarovalnino ali odškodnino, preneha v primeru, če zavarovalec do zapadlosti ne plača zavarovalne premije, ki je zapadla po sklenitvi pogodbe, in tega tudi ne stori kdo drug, ki pokaže zanimanje za to, po tridesetih dneh od dneva, ko je bilo zavarovalcu vročeno priporočeno pismo zavarovalnice z obvestilom o zapadlosti premije, pri čemer pa se ta rok ne more izteči prej, preden ne preteče trideset dni od zapadlosti premije.
www.triglav.si/wps/w...18-n1SCKGZ

Strani: 1