Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Težave s Fursovim IT-sistemom: kaj se dogaja in kdo rešuje težave?
Strani: 1
sporočil: 27.121
Vprašali smo jih tudi, zakaj sistem ne omogoča nepretrganega poslovanja in kaj bi bilo treba še narediti, da bi to doseglitreba je placati vec. za doseganje vsakega od preostalih nekaj odstotkov in promilov eksponentno vec kot za prejsnjega. ne, to ni mozno samo v sloveniji :)
sporočil: 13
99% razpoložljivost BREZ napovedanih izpadov pomeni tole:
SLA level of 99 % uptime/availability results in the following periods of allowed downtime/unavailability:
Daily: 14m 24.0s
Weekly: 1h 40m 48.0s
Monthly: 7h 18m 17.5s
Yearly: 3d 15h 39m 29.5s
Torej imajo po lastnih besedah lahko skoraj 90 ur NENAPOVEDANEGA izpada letno oz po domače 7 ur in pol na mesec in je vse OK?
SLA level of 99 % uptime/availability results in the following periods of allowed downtime/unavailability:
Daily: 14m 24.0s
Weekly: 1h 40m 48.0s
Monthly: 7h 18m 17.5s
Yearly: 3d 15h 39m 29.5s
Torej imajo po lastnih besedah lahko skoraj 90 ur NENAPOVEDANEGA izpada letno oz po domače 7 ur in pol na mesec in je vse OK?
Strani: 1