Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Uljanik je zgodovina

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2813028] 22.01.20 13:20
Odgovori   +    2
Puljskemu Uljaniku sledi likvidacija
Sleduje mu likvidacija?
crt sporočil: 27.190
[#2813035] 22.01.20 13:51
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: crt 22.01.2020 13:56
www.youtube.com/watc...FQIPl5kT-k

... morda ne pase ravno na uljanik, ki je bil izven glavnega vala privatizacije, bolj je to bila "privatizacija" - vendar rezultat - tam tam.
simona2 sporočil: 2.202
[#2813036] 22.01.20 13:56 · odgovor na: pobalin (#2813028)
Odgovori   +    0
mir. LPS
pobalin sporočil: 14.456
[#2813078] 22.01.20 20:50 · odgovor na: simona2 (#2813036)
Odgovori   +    3
Pis, ljubav, bok, P.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2813090] 23.01.20 05:49
Odgovori   +    1
Kakšna je sploh to ladjedelnica? Država je Uljaniku dala 4,5 milijarde kun, po domače, vsako zgrajeno ladjo je država subvencionirala pa ne samo v Uljaniku, 30 milijard kun je država dala vsem ladjedelnicam, ki so zaradi slabe organizacije dela, prevelikega števila zaposlenih po pisarnah, previsokih stroškov dela, neobstoja domače proizvodnje ladijske opreme...postale nekonkurenčne na svetovnem trgu.
TA1 sporočil: 246
[#2813105] 23.01.20 08:39 · odgovor na: (#2813100)
Odgovori   +    0
No, to o kitajski konkurenci seveda ne drži povsem - sam sem se vozil mimo ladjedelnic v Nemčiji (Rostock in Flensburg), ki delujejo in izgledajo urejene. In če pogledaš tole www.trusteddocks.com...ern-europe potem vidiš da teh ladjedelnic, ki delujejo ni tako malo. Ladjedelnice pa ni nujno da delajo ladje iz nule (tako kot Kitajci), ampak lahko delajo remont (tako kot je zelo uspešno delala Adria tehnika pri letalih). Kolikor je meni poznano, nobena od hrvaških ladjedelnic ni imela nobene prave strategije kaj bi delala (v bistvu so vse "svaštarile" po starih poznanih vzorcih) ... in zato so vse propadle. Njihovi izkušeni varilci pa sedaj po Evropi in Arabiji švasajo mostove in konstrukcije za zgradbe. Tako gre to, žal ....?
1357 sporočil: 7.095
[#2813108] 23.01.20 09:01 · odgovor na: TA1 (#2813105)
Odgovori   +    0
Pri nemcih si malo zgrešil. Nemci imajo praktično samo še namenske konstrukcijske ladjedelnice ( za potrebe države in državnih institucij). Imajo pa tudi remontne ladjedelnice, ki so pa odvisne predvsem od količine ladij lastniško lociranih na nekem področju, podobno kot gostota avto servisov neke blagovne znamke.

Strani: 1