Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Uljanik je zgodovina
Strani: 1
sporočil: 27.190
Zadnja sprememba: crt 22.01.2020 13:56
www.youtube.com/watc...FQIPl5kT-k... morda ne pase ravno na uljanik, ki je bil izven glavnega vala privatizacije, bolj je to bila "privatizacija" - vendar rezultat - tam tam.
sporočil: 30.415
Kakšna je sploh to ladjedelnica? Država je Uljaniku dala 4,5
milijarde kun, po domače, vsako zgrajeno ladjo je država
subvencionirala pa ne samo v Uljaniku, 30 milijard kun je država
dala vsem ladjedelnicam, ki so zaradi slabe organizacije dela,
prevelikega števila zaposlenih po pisarnah, previsokih stroškov
dela, neobstoja domače proizvodnje ladijske opreme...postale
nekonkurenčne na svetovnem trgu.
sporočil: 246
No, to o kitajski konkurenci seveda ne drži povsem - sam sem se
vozil mimo ladjedelnic v Nemčiji (Rostock in Flensburg), ki
delujejo in izgledajo urejene. In če pogledaš tole www.trusteddocks.com...ern-europe
potem vidiš da teh ladjedelnic, ki delujejo ni tako malo.
Ladjedelnice pa ni nujno da delajo ladje iz nule (tako kot
Kitajci), ampak lahko delajo remont (tako kot je zelo uspešno
delala Adria tehnika pri letalih). Kolikor je meni poznano, nobena
od hrvaških ladjedelnic ni imela nobene prave strategije kaj bi
delala (v bistvu so vse "svaštarile" po starih poznanih vzorcih)
... in zato so vse propadle. Njihovi izkušeni varilci pa sedaj po
Evropi in Arabiji švasajo mostove in konstrukcije za zgradbe. Tako
gre to, žal ....?
sporočil: 7.095
Pri nemcih si malo zgrešil. Nemci imajo praktično samo še namenske
konstrukcijske ladjedelnice ( za potrebe države in državnih
institucij). Imajo pa tudi remontne ladjedelnice, ki so pa odvisne
predvsem od količine ladij lastniško lociranih na nekem področju,
podobno kot gostota avto servisov neke blagovne znamke.
Strani: 1