Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako se graško letališče primerja z Brnikom
Strani: 1
sporočil: 4.080
Zanimivo. Sam nikoli ne bi tako ocenil.
Predlani, ko sem imel poleti za leteti na Rodos, se je z brniškega letališča tja letelo 1x tedensko. Z graškega pa čisto vsak dan.
Izgledalo je, da je v Gradcu prometa nekajkrat več kot na Brniku.
Predlani, ko sem imel poleti za leteti na Rodos, se je z brniškega letališča tja letelo 1x tedensko. Z graškega pa čisto vsak dan.
Izgledalo je, da je v Gradcu prometa nekajkrat več kot na Brniku.
sporočil: 30.415
Šele zdaj se Brnik sooča s pravo konkurenco. Zagrebško letališče je
oddaljeno od slovenske meje 15 min. vožnje po avtocesti, graško je
50 km od meje, tržaško je na streljaj od meje, je še celovško...
sporočil: 30.415
[rame]Za 2 milijona prebivalcev bo tudi 1,3 milijona potnikov kar veliko. Že ob prevzemu Brnika je Fraport nakazoval, da bo iz letališča naredil regionalno središče za tovorni promet in vse kaže, da mu gre po načrtu. Zagreb je lani imele 3,4 milijona potnikov, v načrtu jih ima 5 milijonov.
Če bo imel Brnik letos 1.3M potnikov bo kar v redu.
sporočil: 11.404
Bomo videli. Cene iz Brnika so kar solidne. Povezav je več. V roku
leta ali dveh se bodo stvari normalizirale.
sporočil: 48.253
[kekez]Čarterji! Naletel si na čartersko sezono. Iz gradca ni tako dobrih zvez za redne linije. Tam moraš do Munchena.
Zanimivo. Sam nikoli ne bi tako ocenil.
Predlani, ko sem imel poleti za leteti na Rodos, se je z brniškega letališča tja letelo 1x tedensko. Z graškega pa čisto vsak dan.
Izgledalo je, da je v Gradcu prometa nekajkrat več kot na Brniku.
sporočil: 1.153
V pogledu za biznis vedno postavim Graz pred Brnik. Vecja dnevna
frekvenca do hubov,za dolge linije pa je Dunaj dosegljiv v 2
urah.
Brnik trenutno "trpi" z premajhno kapaciteto LH letal.
Brnik trenutno "trpi" z premajhno kapaciteto LH letal.
sporočil: 959
Brez domačega prevoznika težko.Se bomo pa na to navadili.Avto se
lahko premika ,če pokličeš sosede ,da ga potiskajo ampak boljše je
če ima svoj pogon.
sporočil: 11.404
[tes]Odvisno iz kje si. Jaz imam do Gradca cca. 2,5 uri vožnje, do Dunaja 4 ure. Do letališča Brnik pa 10 minut. Se mi ni treba ukvarjati s parkiranjem, vožnjo, skratka z ničemer. Ko bo nov terminal in izpad zaradi Adrie nekako nevtraliziran, bo to sploh super opcija.
V pogledu za biznis vedno postavim Graz pred Brnik. Vecja dnevna frekvenca do hubov,za dolge linije pa je Dunaj dosegljiv v 2 urah.
Brnik trenutno "trpi" z premajhno kapaciteto LH letal.
Če si iz Maribora imaš do Dunaja cca. 2,5 uri, Gradec ti je pa bližje kot Brnik.
Je pa dejstvo, da je Slovenija majhna in da kdaj druge, kot da greš na sosednje letališče ni.
sporočil: 11.404
[rame]No, daj ne pretiravaj. Se bova leta 2021 menila, ko bodo znani podatki za leto 2020. In nato lahko zadeve še dodatno pokomentirava leta 2022, ko bodo znani podatki za leto 2021.
Brez domačega prevoznika težko.Se bomo pa na to navadili.Avto se lahko premika ,če pokličeš sosede ,da ga potiskajo ampak boljše je če ima svoj pogon.
V Sloveniji se je v zadnjih letih kar nekaj premoženja nabralo, več je tudi tujih firm, večja je poslovna povezanost s svetom, več je turistov, turističnih kapacitet, število prebivalcev se tudi povečuje. Skratka veliko nekih razlogov za povečano povpraševanje po letih v in iz Slovenije.
sporočil: 1.153
Point ke v temu, da Graz mojster lahko gre na debato za posel v
Germanijo tudi po kosilu in je cez 8 ur nazaj. Zato pravim da so
dostopnejsi za delat biznis.
Graz ima linije bolj tempirane na biznis kot na turizem.
Graz ima linije bolj tempirane na biznis kot na turizem.
Strani: 1