21 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
1 ura
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 1
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kako se graško letališče primerja z Brnikom

Strani: 1

anon-180464 sporočil: 4.080
[#2812574] 19.01.20 13:04
Odgovori   +    4
Zanimivo. Sam nikoli ne bi tako ocenil.
Predlani, ko sem imel poleti za leteti na Rodos, se je z brniškega letališča tja letelo 1x tedensko. Z graškega pa čisto vsak dan.
Izgledalo je, da je v Gradcu prometa nekajkrat več kot na Brniku.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2812576] 19.01.20 13:16
Odgovori   +    2
Šele zdaj se Brnik sooča s pravo konkurenco. Zagrebško letališče je oddaljeno od slovenske meje 15 min. vožnje po avtocesti, graško je 50 km od meje, tržaško je na streljaj od meje, je še celovško...
rame sporočil: 959
[#2812591] 19.01.20 15:49
Odgovori   +    0
Če bo imel Brnik letos 1.3M potnikov bo kar v redu.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2812602] 19.01.20 17:43 · odgovor na: rame (#2812591)
Odgovori   +    1
[rame]
Če bo imel Brnik letos 1.3M potnikov bo kar v redu.
Za 2 milijona prebivalcev bo tudi 1,3 milijona potnikov kar veliko. Že ob prevzemu Brnika je Fraport nakazoval, da bo iz letališča naredil regionalno središče za tovorni promet in vse kaže, da mu gre po načrtu. Zagreb je lani imele 3,4 milijona potnikov, v načrtu jih ima 5 milijonov.
Terbovsek sporočil: 2
[#2812604] 19.01.20 17:49 · odgovor na: anon-180464 (#2812574)
Odgovori   +    0
Hallo iz graza ni bilo Nikoli!!!! dnevnik letov za rodos? od kod ti ta Info??
sopranos sporočil: 11.404
[#2812723] 20.01.20 13:12 · odgovor na: rame (#2812591)
Odgovori   +    0
Bomo videli. Cene iz Brnika so kar solidne. Povezav je več. V roku leta ali dveh se bodo stvari normalizirale.
bc123a sporočil: 48.253
[#2812727] 20.01.20 13:37 · odgovor na: anon-180464 (#2812574)
Odgovori   +    0
[kekez]
Zanimivo. Sam nikoli ne bi tako ocenil.
Predlani, ko sem imel poleti za leteti na Rodos, se je z brniškega letališča tja letelo 1x tedensko. Z graškega pa čisto vsak dan.
Izgledalo je, da je v Gradcu prometa nekajkrat več kot na Brniku.
Čarterji! Naletel si na čartersko sezono. Iz gradca ni tako dobrih zvez za redne linije. Tam moraš do Munchena.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2812736] 20.01.20 14:26
Odgovori   +    0
V pogledu za biznis vedno postavim Graz pred Brnik. Vecja dnevna frekvenca do hubov,za dolge linije pa je Dunaj dosegljiv v 2 urah.
Brnik trenutno "trpi" z premajhno kapaciteto LH letal.
rame sporočil: 959
[#2812741] 20.01.20 14:54 · odgovor na: sopranos (#2812723)
Odgovori   +    0
Brez domačega prevoznika težko.Se bomo pa na to navadili.Avto se lahko premika ,če pokličeš sosede ,da ga potiskajo ampak boljše je če ima svoj pogon.
sopranos sporočil: 11.404
[#2812779] 20.01.20 19:22 · odgovor na: anon-48899 (#2812736)
Odgovori   +    0
[tes]
V pogledu za biznis vedno postavim Graz pred Brnik. Vecja dnevna frekvenca do hubov,za dolge linije pa je Dunaj dosegljiv v 2 urah.
Brnik trenutno "trpi" z premajhno kapaciteto LH letal.
Odvisno iz kje si. Jaz imam do Gradca cca. 2,5 uri vožnje, do Dunaja 4 ure. Do letališča Brnik pa 10 minut. Se mi ni treba ukvarjati s parkiranjem, vožnjo, skratka z ničemer. Ko bo nov terminal in izpad zaradi Adrie nekako nevtraliziran, bo to sploh super opcija.

Če si iz Maribora imaš do Dunaja cca. 2,5 uri, Gradec ti je pa bližje kot Brnik.

Je pa dejstvo, da je Slovenija majhna in da kdaj druge, kot da greš na sosednje letališče ni.
sopranos sporočil: 11.404
[#2812780] 20.01.20 19:28 · odgovor na: rame (#2812741)
Odgovori   +    0
[rame]
Brez domačega prevoznika težko.Se bomo pa na to navadili.Avto se lahko premika ,če pokličeš sosede ,da ga potiskajo ampak boljše je če ima svoj pogon.
No, daj ne pretiravaj. Se bova leta 2021 menila, ko bodo znani podatki za leto 2020. In nato lahko zadeve še dodatno pokomentirava leta 2022, ko bodo znani podatki za leto 2021.

V Sloveniji se je v zadnjih letih kar nekaj premoženja nabralo, več je tudi tujih firm, večja je poslovna povezanost s svetom, več je turistov, turističnih kapacitet, število prebivalcev se tudi povečuje. Skratka veliko nekih razlogov za povečano povpraševanje po letih v in iz Slovenije.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2812868] 21.01.20 13:46 · odgovor na: sopranos (#2812780)
Odgovori   +    0
Point ke v temu, da Graz mojster lahko gre na debato za posel v Germanijo tudi po kosilu in je cez 8 ur nazaj. Zato pravim da so dostopnejsi za delat biznis.
Graz ima linije bolj tempirane na biznis kot na turizem.

Strani: 1