Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Boeing odkril novo težavo z računalniki letala 737 Max
Strani: 1
sporočil: 48.253
Evo, softverski patch na softverski patch. to se zgodi ce
pretiravas z racunalniskim vodenjem.
sporočil: 1.582
Zadnja sprememba: Micare 18.01.2020 19:37
Računalničarji ne znajo upravljat letal. Američani znajo pilotirat.
In taki niso dobri za kontrolirat računalničarje kaj načrtujejo.
Treba je znat letet. Treba je met občutek za gradit letalske
naprave. Od bratov Rusjan, do Blovdka, bratov Gorišek, do
samograditeljev letalcev v aero klubih, Elana, Pipi Strela. To
moraš imeti v krvi. Ata Sutter je brez računalniških čudežev delal
leteče čudeže. Je treba imet občutek za letenje v genih. Se reče
"zletu je". Pri nas pilotirajo birokrati destruktorji. Odletijo pa
vsi sanjači, ki bi radi leteli. Kaj čmo oblast. Še vedno naši
hodijo v centralo po svoje mnenje in know how. Seveda jim
podvalijo. A na planšariji bi delu sir? Še mlekarne težko izpolnijo
vse pogoje. Francozi nekaj takega počnejo in tudi niso slabi
letalci. So zleda šli domov, skozi naše kraje, pred več deset tisoč
leti.
sporočil: 210
[Micare]Nazadnje so prišli na obisk v začetku 19. stoletja, pa Slovenci so imeli korist od tega.
Francozi nekaj takega počnejo in tudi niso slabi letalci. So zleda šli domov, skozi naše kraje, pred več deset tisoč leti.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.01.2020 20:53
Slabo leto, MAXI 737 so že eno leto na zemlji, ocenjeni stroški so
že na 20 milijard, taksiji za vesoljsko postajo so še vedno ruski,
Boeing je še vedno na stranskem tiru. Teza. Če bo Trump prepovedal
Boeingu sodelovanje s Huaweiem bo podjetje propadlo in končalo kot
Nokia.
sporočil: 1.582
Vsak se rad vrača domov. Sem mislil na genske poti. Sicer ne vem
kakšno je razmerje prišlekov iz Afrike iz balkanske in iberske
smeri, a to itak ni merilo podobnosti. Sem debelo ogledal v
Fanciji, ko sem prebral ime vasi Mavrin. Ljudi s tem priimlom neki
poznam. Pa tudi moj deda od deda po ustnem izročilu ... Menda so
matične knjige v Trstu.
Napoleonovi vojaki so spili ogromno piva. Razvidno iz prijav za škodo. Avstrijski dacarji so potem davke hoteli, kar po teh podatkih urejat.
Razen po pivu je zadišalo po enakosti ne glede na jezik .. bratstvu, svobodi, spoštovanju lastnine, neodvisnem sodstvu ... Še danes marsikaj diši. Celo Banka Slovenije vložila zahtevo za pravno varstvo, razlaščenih malih delničarjev in lastnikov delnic. Smo spet v svobodi po 200 letih? Ali le na slobodi ? No , če Slovenski fantje v nedeljo pri vodnjaku zapojejo, jih karabinjerji ne tepejo več. Pa fantje, vseeno, ne pojejo več, pri vodnjaku. Mogoče v tujini.
Napoleonovi vojaki so spili ogromno piva. Razvidno iz prijav za škodo. Avstrijski dacarji so potem davke hoteli, kar po teh podatkih urejat.
Razen po pivu je zadišalo po enakosti ne glede na jezik .. bratstvu, svobodi, spoštovanju lastnine, neodvisnem sodstvu ... Še danes marsikaj diši. Celo Banka Slovenije vložila zahtevo za pravno varstvo, razlaščenih malih delničarjev in lastnikov delnic. Smo spet v svobodi po 200 letih? Ali le na slobodi ? No , če Slovenski fantje v nedeljo pri vodnjaku zapojejo, jih karabinjerji ne tepejo več. Pa fantje, vseeno, ne pojejo več, pri vodnjaku. Mogoče v tujini.
sporočil: 1.582
Gospod Joe Sutter je bil slovenske krvi, genov. Umrl leta 2016 star
96 let. Oče Boeing 747 jubo jeta. Troubleshooter. Mislim, da ga
močno pogrešajo.
sporočil: 13.528
[]Tupoljeve :)
Kaj pa Angleži in Izraelci? Katera letala raje kupujejo, Boeing ali Airbus?
sporočil: 48.253
[FIN-209516]Poznam celo zgodbo zelo dobro :)
> [bc123a]
> Evo, softverski patch na softverski patch. to se zgodi ce pretiravas z racunalniskim vodenjem.
Res je da so pretiravali z outsourcanjem v Indijo, ampak največji problem je drugje:
če skušaš hardverski problem popraviti s softverom.
Na star model letala so montirali novejše, težje, bolj energetsko učinkovite motorje. S tem so spremenili geometrijo letala, ki je v določenih situacijah postalo nestabilno (s tendenco dvigovanja). Sistem za zagotavljanje stabilnosti je to korigiral s spuščanjem. Ki pa ni vedno deloval pravilno, piloti niso imeli novega šolanja, te funkcije niso poznali, in rezultati so znani.
sporočil: 7.095
To kar se dogaja z 737 Max je najboljši primer kaj se zgodi če v
fazi porjektiranja v projekt vstavljaš elemente, ki jih v
praktičnem smislu ne poznaš. Da bo Boeng sploh preživel kot
podjetje se lahko zahvali samo dejstvu da ima samo enega sebi
primerljivega tekmeca po obsegu poslovanja na trgu, Airbus in da
število Boengovih ostalih letal v delovni fazi tako veliko da
podjetje za silo lahko neko krajše obdobje preživi tudi samo s
prodajo nadomestinh delov, ki jih je potrebno menjavati ob
servisnih intervalih. Kaj bodo prinesle pa nove ekološke smernice v
politiki vsem proizvajalcem letal in nov način razmišljanja med
prebivalstvom je misterija za vse, tako politike kot proizvajalce.
sporočil: 10.306
Ni problem v tem. Problem je v tem da se je v ZDA industrija
verificirala in certificirala kar sama.
Na 60 let star air-frame so želeli stlačit nekaj kar več ne gre. Airbus ima s svojo 32X serijo produkt ki je 30 let mlajši.
In ker Boeing ni imel odgovora na 32X Neo, so nabili nekaj na staro kljuse 737, kar niti slučajno ni šlo gor. In zakaj? Razvoj novega letala stane. In stane v smislu let razvoja in stroškov certificiranja pilotov etc... če pa rečeš da je to v bistvu enako letalo, in ti FAA potrdi, da to drži (vse teste in vse so že outsourcali tebi kot proizvajalcu) pol je to bližnjica.
Le da se Boeingu ni izšla. In še dobro da jim 737 ni padel dol nekje nad Apalači... ker se danes ne bi pogovarjali o "novi napaki v software " ampak o dejanskem stečaju Boeinga
Na 60 let star air-frame so želeli stlačit nekaj kar več ne gre. Airbus ima s svojo 32X serijo produkt ki je 30 let mlajši.
In ker Boeing ni imel odgovora na 32X Neo, so nabili nekaj na staro kljuse 737, kar niti slučajno ni šlo gor. In zakaj? Razvoj novega letala stane. In stane v smislu let razvoja in stroškov certificiranja pilotov etc... če pa rečeš da je to v bistvu enako letalo, in ti FAA potrdi, da to drži (vse teste in vse so že outsourcali tebi kot proizvajalcu) pol je to bližnjica.
Le da se Boeingu ni izšla. In še dobro da jim 737 ni padel dol nekje nad Apalači... ker se danes ne bi pogovarjali o "novi napaki v software " ampak o dejanskem stečaju Boeinga
sporočil: 7.095
V tem oziru tudi Airbus ni dosti boljši, razlika je samov tem da
ker je to konzorcij so stvari malo bolj skrite in malo bolj
konzervativni so pri uvajanju novitet.
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 21.01.2020 09:43
Konzervativni os pri času uvajanja novitet. Prenos tehnologij iz
vojaške v civilno sfero gre pri Airbusu veliko počasneje kot pri
Boeingu zato je Airbus zaneslivejši in predvidljivejši ker vse kar
se uporablja in funkcionira v vojaške namene v civilno komercialnih
ali ni uporabno ali pa ne doseže svojega namena ampak tega ne veš
dokler stvari ne izprobaš to pa pomeni igranje na srečo in učenje
na napakah, v tem segmentu pa prevladuje Boeing Airbus pa stvari
uvoja na podlagi izkušenj in napak tekmeca an tržišču. Včasih se to
izide dostikrat tudi ne, predvsem v komercialnem smislu.Strani: 1