Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2812459] 18.01.20 18:05
Odgovori   +    4
Evo, softverski patch na softverski patch. to se zgodi ce pretiravas z racunalniskim vodenjem.
FIN-379669 sporočil: 7.961
[#2812461] 18.01.20 18:07 · odgovor na: bc123a (#2812459)
Odgovori   +    1
Kaj pa Angleži in Izraelci? Katera letala raje kupujejo, Boeing ali Airbus?
Micare sporočil: 1.582
[#2812476] 18.01.20 19:31 · odgovor na: FIN-379669 (#2812461)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: Micare 18.01.2020 19:37
Računalničarji ne znajo upravljat letal. Američani znajo pilotirat. In taki niso dobri za kontrolirat računalničarje kaj načrtujejo. Treba je znat letet. Treba je met občutek za gradit letalske naprave. Od bratov Rusjan, do Blovdka, bratov Gorišek, do samograditeljev letalcev v aero klubih, Elana, Pipi Strela. To moraš imeti v krvi. Ata Sutter je brez računalniških čudežev delal leteče čudeže. Je treba imet občutek za letenje v genih. Se reče "zletu je". Pri nas pilotirajo birokrati destruktorji. Odletijo pa vsi sanjači, ki bi radi leteli. Kaj čmo oblast. Še vedno naši hodijo v centralo po svoje mnenje in know how. Seveda jim podvalijo. A na planšariji bi delu sir? Še mlekarne težko izpolnijo vse pogoje. Francozi nekaj takega počnejo in tudi niso slabi letalci. So zleda šli domov, skozi naše kraje, pred več deset tisoč leti.
pirdih sporočil: 210
[#2812478] 18.01.20 20:39 · odgovor na: Micare (#2812476)
Odgovori   +    7
[Micare]
Francozi nekaj takega počnejo in tudi niso slabi letalci. So zleda šli domov, skozi naše kraje, pred več deset tisoč leti.
Nazadnje so prišli na obisk v začetku 19. stoletja, pa Slovenci so imeli korist od tega.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2812480] 18.01.20 20:50
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-317028 18.01.2020 20:53
Slabo leto, MAXI 737 so že eno leto na zemlji, ocenjeni stroški so že na 20 milijard, taksiji za vesoljsko postajo so še vedno ruski, Boeing je še vedno na stranskem tiru. Teza. Če bo Trump prepovedal Boeingu sodelovanje s Huaweiem bo podjetje propadlo in končalo kot Nokia.
Micare sporočil: 1.582
[#2812484] 18.01.20 21:30 · odgovor na: pirdih (#2812478)
Odgovori   +    4
Vsak se rad vrača domov. Sem mislil na genske poti. Sicer ne vem kakšno je razmerje prišlekov iz Afrike iz balkanske in iberske smeri, a to itak ni merilo podobnosti. Sem debelo ogledal v Fanciji, ko sem prebral ime vasi Mavrin. Ljudi s tem priimlom neki poznam. Pa tudi moj deda od deda po ustnem izročilu ... Menda so matične knjige v Trstu.

Napoleonovi vojaki so spili ogromno piva. Razvidno iz prijav za škodo. Avstrijski dacarji so potem davke hoteli, kar po teh podatkih urejat.

Razen po pivu je zadišalo po enakosti ne glede na jezik .. bratstvu, svobodi, spoštovanju lastnine, neodvisnem sodstvu ... Še danes marsikaj diši. Celo Banka Slovenije vložila zahtevo za pravno varstvo, razlaščenih malih delničarjev in lastnikov delnic. Smo spet v svobodi po 200 letih? Ali le na slobodi ? No , če Slovenski fantje v nedeljo pri vodnjaku zapojejo, jih karabinjerji ne tepejo več. Pa fantje, vseeno, ne pojejo več, pri vodnjaku. Mogoče v tujini.
Micare sporočil: 1.582
[#2812485] 18.01.20 21:45 · odgovor na: anon-317028 (#2812480)
Odgovori   +    10
Gospod Joe Sutter je bil slovenske krvi, genov. Umrl leta 2016 star 96 let. Oče Boeing 747 jubo jeta. Troubleshooter. Mislim, da ga močno pogrešajo.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2812488] 18.01.20 21:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2812461)
Odgovori   +    5
[]
Kaj pa Angleži in Izraelci? Katera letala raje kupujejo, Boeing ali Airbus?
Tupoljeve :)
anon-317971 sporočil: 768
[#2812504] 19.01.20 00:51 · odgovor na: bc123a (#2812459)
Odgovori   +    4
To sporočilo je izbrisal avtor (07.09.2020 23:37)
bc123a sporočil: 48.253
[#2812508] 19.01.20 03:26 · odgovor na: anon-317971 (#2812504)
Odgovori   +    5
[FIN-209516]
> [bc123a]
> Evo, softverski patch na softverski patch. to se zgodi ce pretiravas z racunalniskim vodenjem.

Res je da so pretiravali z outsourcanjem v Indijo, ampak največji problem je drugje:
če skušaš hardverski problem popraviti s softverom.
Na star model letala so montirali novejše, težje, bolj energetsko učinkovite motorje. S tem so spremenili geometrijo letala, ki je v določenih situacijah postalo nestabilno (s tendenco dvigovanja). Sistem za zagotavljanje stabilnosti je to korigiral s spuščanjem. Ki pa ni vedno deloval pravilno, piloti niso imeli novega šolanja, te funkcije niso poznali, in rezultati so znani.
Poznam celo zgodbo zelo dobro :)
1357 sporočil: 7.095
[#2812534] 19.01.20 10:09
Odgovori   +    0
To kar se dogaja z 737 Max je najboljši primer kaj se zgodi če v fazi porjektiranja v projekt vstavljaš elemente, ki jih v praktičnem smislu ne poznaš. Da bo Boeng sploh preživel kot podjetje se lahko zahvali samo dejstvu da ima samo enega sebi primerljivega tekmeca po obsegu poslovanja na trgu, Airbus in da število Boengovih ostalih letal v delovni fazi tako veliko da podjetje za silo lahko neko krajše obdobje preživi tudi samo s prodajo nadomestinh delov, ki jih je potrebno menjavati ob servisnih intervalih. Kaj bodo prinesle pa nove ekološke smernice v politiki vsem proizvajalcem letal in nov način razmišljanja med prebivalstvom je misterija za vse, tako politike kot proizvajalce.
Endimion sporočil: 10.306
[#2812579] 19.01.20 13:59 · odgovor na: 1357 (#2812534)
Odgovori   +    3
Ni problem v tem. Problem je v tem da se je v ZDA industrija verificirala in certificirala kar sama.

Na 60 let star air-frame so želeli stlačit nekaj kar več ne gre. Airbus ima s svojo 32X serijo produkt ki je 30 let mlajši.

In ker Boeing ni imel odgovora na 32X Neo, so nabili nekaj na staro kljuse 737, kar niti slučajno ni šlo gor. In zakaj? Razvoj novega letala stane. In stane v smislu let razvoja in stroškov certificiranja pilotov etc... če pa rečeš da je to v bistvu enako letalo, in ti FAA potrdi, da to drži (vse teste in vse so že outsourcali tebi kot proizvajalcu) pol je to bližnjica.

Le da se Boeingu ni izšla. In še dobro da jim 737 ni padel dol nekje nad Apalači... ker se danes ne bi pogovarjali o "novi napaki v software " ampak o dejanskem stečaju Boeinga
1357 sporočil: 7.095
[#2812672] 20.01.20 08:52 · odgovor na: Endimion (#2812579)
Odgovori   +    0
V tem oziru tudi Airbus ni dosti boljši, razlika je samov tem da ker je to konzorcij so stvari malo bolj skrite in malo bolj konzervativni so pri uvajanju novitet.
anon-317971 sporočil: 768
[#2812748] 20.01.20 15:32 · odgovor na: 1357 (#2812672)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (07.09.2020 23:38)
1357 sporočil: 7.095
[#2812832] 21.01.20 09:43 · odgovor na: anon-317971 (#2812748)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 1357 21.01.2020 09:43
Konzervativni os pri času uvajanja novitet. Prenos tehnologij iz vojaške v civilno sfero gre pri Airbusu veliko počasneje kot pri Boeingu zato je Airbus zaneslivejši in predvidljivejši ker vse kar se uporablja in funkcionira v vojaške namene v civilno komercialnih ali ni uporabno ali pa ne doseže svojega namena ampak tega ne veš dokler stvari ne izprobaš to pa pomeni igranje na srečo in učenje na napakah, v tem segmentu pa prevladuje Boeing Airbus pa stvari uvoja na podlagi izkušenj in napak tekmeca an tržišču. Včasih se to izide dostikrat tudi ne, predvsem v komercialnem smislu.

Strani: 1