Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Administrativni neum
Strani: 1
sporočil: 30.415
Javna uprava in birokrati po ministrstvih so tisti famozni strici
iz ozadja, ki preko koordinacije sindikatov javnega sektorja, kot
večno nadvlado izven Ustave, obvladujejo državo in se zato v tej
državi ne da ničesar spremeniti niti se ne more. Ministri, ki se
zamenjajo na vsakih štirih let so prešibki, da bi karkoli
spremenili, saj so le ljudje, ki šele po zmagi na volitvah zvedo,
da bodo vodili to in to ministrstvo, in običajno sploh ne poznajo
področja, ki jim bo zaupano. Tudi, če ga poznajo, z nekaj državnih
sekretarjev, ki jih privlečejo s sabo so popolnoma nemočni pred
okostenelo birokracijo, ki jih tam že čaka vedoč, da bodo le en
mandat drek mešali in njih, stare birokrate, le motili pri delu,
saj oni najbolj vedo kaj je za narediti in kako se dela.
In tako, že po enem letu se novi ministri vdajo, izobesijo bele zastave, ministrske babe, kot je rekel Sepentinšek, nekaj kokodajsajo, sicer vse teče po starem, razen na npr. ideoloških ministrstvih, kje se skuša spremeniti zgodovinska paradigma. Izvenustavna nadvlada zbrana v koordinaciji sindikatov javnega sektorja po modelu Kuštrina, večnega zdravstvenega superministra, obvladuje ministrstva in javno upravo. Ministri so le začasni pragmatični potniki na tem zbirokratiziranem javnosektorskem vlaku.
In tako, že po enem letu se novi ministri vdajo, izobesijo bele zastave, ministrske babe, kot je rekel Sepentinšek, nekaj kokodajsajo, sicer vse teče po starem, razen na npr. ideoloških ministrstvih, kje se skuša spremeniti zgodovinska paradigma. Izvenustavna nadvlada zbrana v koordinaciji sindikatov javnega sektorja po modelu Kuštrina, večnega zdravstvenega superministra, obvladuje ministrstva in javno upravo. Ministri so le začasni pragmatični potniki na tem zbirokratiziranem javnosektorskem vlaku.
sporočil: 400
Zadnja sprememba: FIN-303511 18.01.2020 10:34
Na kratko: še vedno smo v kolektivizmu, o individualizmu ni ne duha
ne sluha.S tem da je glavni problem še vedno v državnem zboru, tam se sprejemajo zakoni.
sporočil: 275
[FIN-303511]
Na kratko: še vedno smo v kolektivizmu, o individualizmu ni ne duha ne sluha.
S tem da je glavni problem še vedno v državnem zboru, tam se sprejemajo zakoni.
Po diktatu birokratov.
sporočil: 30.415
[FIN-303511]Enkrat je nekdo zapisal, da je Jelcinova Rusija v tranziciji zapustila državni socializem, tržnega gospodarstva, tako kot so napovedovali mediji, pa ni dobila. Namesto tega je dobila upravo kleptokratov in mafijcev. Kaj če je pravzaprav opisal današnjo Slovenijo, ki jo »modro« vodijo javnosektorski birokrati?
Na kratko: še vedno smo v kolektivizmu, o individualizmu ni ne duha ne sluha.
Ne pozabi, zakone pripravljajo birokrati na ministrstvih, ministri jih velikokrat niso sposobni niti prebrati do konca, poslanci pa še manj.
S tem da je glavni problem še vedno v državnem zboru, tam se sprejemajo zakoni.
sporočil: 10.889
A se komu ni jasno, da so proslave rdece mase, kjer se s priznice
pove, kaj je aktualno? Pridiga. Rdeca pridiga za rdece tercialke in
tercialce.
sporočil: 2.667
O tem, da zakone pišejo birokrati po ministrstvih .
Zakone pišejo razno razni t.i. eminentni pravniki, ki praviloma oblikujejo vsebino zakonov po svoje oz. po naročilu . Pri tem ni za pozabiti na vladno službo za zakonodajo, ki razume ustavo po svoje oz po naročilu . Na odborih se redko izcimi kaj konkretnega ; po navodilih. V DZ pa velja "partijska disciplina", ki podpira vlado in se v tem mandatuodraža v ohranitvi oblasti in posamezni vodje poslanskih skupin in tudi posamezni poslanci pojasnjujejo namene in ukrepe vlade. Paradoks opisane zlizanosti izvršilne in zakonodajne oblasti je ustavna delitev oblasti .
Pri tem pa delovanje DZ razumem na način , da najmanj polovica poslancev ne o čem razpravlja in odloča; vse delovanje je namenjeno ohranitvi oblasti in funkcije . In pri tem imamo posameznike , ki v iskanju lastnih koristi prestopajo iz levih strank v leve stranke že dvajset let.
So vedno bolj pompozne orgije salonskih levičarjev in pristašev socializma južno američkega tipa in vedno bolj očitno simpatiziranje Rusije podprte z bonbončki državni upravi rezultat občutka njihove ogroženosti?
Zakone pišejo razno razni t.i. eminentni pravniki, ki praviloma oblikujejo vsebino zakonov po svoje oz. po naročilu . Pri tem ni za pozabiti na vladno službo za zakonodajo, ki razume ustavo po svoje oz po naročilu . Na odborih se redko izcimi kaj konkretnega ; po navodilih. V DZ pa velja "partijska disciplina", ki podpira vlado in se v tem mandatuodraža v ohranitvi oblasti in posamezni vodje poslanskih skupin in tudi posamezni poslanci pojasnjujejo namene in ukrepe vlade. Paradoks opisane zlizanosti izvršilne in zakonodajne oblasti je ustavna delitev oblasti .
Pri tem pa delovanje DZ razumem na način , da najmanj polovica poslancev ne o čem razpravlja in odloča; vse delovanje je namenjeno ohranitvi oblasti in funkcije . In pri tem imamo posameznike , ki v iskanju lastnih koristi prestopajo iz levih strank v leve stranke že dvajset let.
So vedno bolj pompozne orgije salonskih levičarjev in pristašev socializma južno američkega tipa in vedno bolj očitno simpatiziranje Rusije podprte z bonbončki državni upravi rezultat občutka njihove ogroženosti?
sporočil: 30.415
[schodr]Pred nekaj let je kljub vsem tem predpisanim postopkom sprejemanja zakonov in kljub temu, da so zakon poleg 90 poslancev imeli v rokah nešteti državni uradniki po ministrstvih in v vladni službi za zakonodajo, šele po uveljavitvi zakona ugotovljeno, da delovni inšpektorji ne morejo izrekati glob, lahko so na veselje kršiteljev le opozarjali in opomine pisali.
O tem, da zakone pišejo birokrati po ministrstvih .
Zakone pišejo razno razni t.i. eminentni pravniki, ki praviloma oblikujejo vsebino zakonov po svoje oz. po naročilu . Pri tem ni za pozabiti na vladno službo za zakonodajo, ki razume ustavo po svoje oz po naročilu . Na odborih se redko izcimi kaj konkretnega ; po navodilih. V DZ pa velja "partijska disciplina", ki podpira vlado in se v tem mandatuodraža v ohranitvi oblasti in posamezni vodje poslanskih skupin in tudi posamezni poslanci pojasnjujejo namene in ukrepe vlade. Paradoks opisane zlizanosti izvršilne in zakonodajne oblasti je ustavna delitev oblasti .
Pri tem pa delovanje DZ razumem na način , da najmanj polovica poslancev ne o čem razpravlja in odloča; vse delovanje je namenjeno ohranitvi oblasti in funkcije . In pri tem imamo posameznike , ki v iskanju lastnih koristi prestopajo iz levih strank v leve stranke že dvajset let.
Strani: 1