9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2807840] 15.12.19 18:01
Odgovori   +    3
Logično. Prav je, da vsi, ki so vlagali v ta nateg izgubijo ves svoj denar.
Taksiji so dragi in zanič, kajne? In še premalo jih je. In sedaj pride Uber in reče, mi bomo opravljali taksi prevoze, samo se ne bomo imenovali taksi služba, ampak aplikacija. Cene bodo nižje od klasičnih taksijev, število naših taksijev bo ogromno, mi pa bomo od vsake vožnje pobirali %. Sliši se super, kajne? Če pač ne vključiš možganov in logike.
Zakaj? Taksiji nikoli niso bili posel z veliko dodano vrednostjo. Uberjeva inovacija je v tem, da je na polno kršil zakonodajo. Odmislimo del, ki se nanaša na licence. Osredotočimo se samo na ceno dela in prevoza. Če voznike kontroliraš v vseh pogledih, potem težko rečeš, da gre za neodvisne pogodbenike. In si hitro na tem, da so to tvoji zaposleni,ki so upravičeni vsaj do minimalne plače, dopusta, bolniške, tudi strošek avtov ne more biti njihov itd. Hkrati si pa na ceste spravil 3x,4x več teh taksi preboznikov. Se pravi, da si povečal ponudbo. Kar pomeni, da ne moreš imeti prav visokih cen. Saj dobiček se da tudi v takem poslu delati, samo če normalno vrednotiš njihov posel, potem ti je takoj jasno, da to ne morejo biti vrednosti, ki se merijo v desetinah milijard dolarjev.

Nora vrednotenja so možna pri firmah, kjer je recimo proizvodna cena na enoto 1 dolar, prodaš pa to za 100 dolarjev. Tako kot to delajo farmacevti, Apple, Google itd.

Taksi prevozi so pa podganja tekma za najnižjo ceno. Z nizkimi zaslužki. Isto je z dostavo hrane itd.

Strani: 1