Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenske železnice bi kupile Klaričev Nomago
Strani: 1
sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 25.11.2019 20:08
Glede na to, da so SŽ že danes več na cesti kot na tirih, je to
povsem logična poteza. :)Me pa cena malo preseneča. A ni Klarič kar precej plačal za vse te zadeve? A je morda videl, da je to trd kruh in je raje izstopil?
Dopolnjeno: Za Avrigo je odštel 14, za Izletnik Celje pa 3 milijone EUR. Pa potem je še Promet Mesec kupil, pa nekaj na Hrvaškem in v Italiji. Tako, da je verjetno vseeno nekaj milijončkov zaslužil s tem poslom.
sporočil: 825
tako firmo z toliko osnovnimi sredstvi in toliko zaposlenimi ni
enostavno voditi. managerjev nimaš, ki bi z podporo itja to znali
dobro voditi. seveda potem vstopi država. napako pa je že naredil
uvk, že n-to, ker je dopustil tako veliko firmo.
sporočil: 9.333
Mar nimajo na SŽ zahtevnega dela dovolj, da
bi se megalomanske avtobusne oči šli še oni ?
Sodražan
bi se megalomanske avtobusne oči šli še oni ?
Sodražan
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 25.11.2019 23:30
Prebrali so, da pri Deutsche Bahn, ki je v težavah, razmišljajo o
prodaji Arrive in podobne pisane šare, ki so si jo navlekli skozi
leta izgradnje übergezelšafta, pa so si mislili: "Tepanjčani ne
znajo, bomo Butalci pokazali, kako se to dela." Mehdorn pfui, Mes
hui! :-)P.S.: Mogoče gre pa enostavno za to, da bo treba kupnino za tovorni promet čim prej porabiti, če ne bo oči nanjo vrgla država...
sporočil: 1.085
Kaj ne bi to pustil privatnemu sektorju, dokler še klapa.
SŽ sindikatom še tiri ne gredo, naj pustijo avtobuse pri miru.
Mogoče bi pa še z Adria aviacijo probal: Krila požagajo, na podvozja naložijo in tri pare šimelnov spred vprežejo pa gremo via po Balkanu trikrat na dan. Pa še kakšna subvencija bo od Bratuškove padla, ni hudič.
SŽ sindikatom še tiri ne gredo, naj pustijo avtobuse pri miru.
Mogoče bi pa še z Adria aviacijo probal: Krila požagajo, na podvozja naložijo in tri pare šimelnov spred vprežejo pa gremo via po Balkanu trikrat na dan. Pa še kakšna subvencija bo od Bratuškove padla, ni hudič.
sporočil: 11.404
Arriva je še večja. Sedaj si bodo trg razdelile nemške in slovenske
državne železnice. :)
Državne firme, ki delujejo na trgu, ki živi od državnih subvencij in krog je sklenjen. :D
Državne firme, ki delujejo na trgu, ki živi od državnih subvencij in krog je sklenjen. :D
sporočil: 2.327
čas vnosa: 25.11.19 22:44
Da ne govorimo o tem, koliko vrednosti je Avrigo pridobil iz
sredstev občine Nova Gorica, ki so poniknila v privatne žepe.
Uriah Heep.
Uriah Heep.
sporočil: 4.493
[pobalin]Mogoče gre pa zato, da 10let kolikor bodo trajale obnove sami krijejo nadomestni prevoz vmes pa se dela država na tem da ukine nerentabilne vlake, regionalne proge.
Prebrali so, da pri Deutsche Bahn, ki je v težavah, razmišljajo o prodaji Arrive in podobne pisane šare, ki so si jo navlekli skozi leta izgradnje übergezelšafta, pa so si mislili: "Tepanjčani ne znajo, bomo Butalci pokazali, kako se to dela." Mehdorn pfui, Mes hui! :-)
P.S.: Mogoče gre pa enostavno za to, da bo treba kupnino za tovorni promet čim prej porabiti, če ne bo oči nanjo vrgla država...
Tudi obb ima buse in sami vozijo za Benetke vlak pol pa uro za njim bus.
Strani: 1