Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dizle izganjajo iz mestnih jeder. Ali bomo kaj lažje dihali? Izkušnja Nemčije
Strani: 1
sporočil: 422
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji
izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila
(vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od
dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje
ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo
smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo
še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu
dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.
Lp, F
Lp, F
sporočil: 208
[fverdi]Nevem, ce si razbral, ampak tukaj je govora o trdnih delcih in dusikovih oksidih.
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.
Lp, F
sporočil: 1.177
kdo se z avtomobilom vozi po teh enajstih ulicah je tako ali tako
pritišen... 2 uri za 3km, hvala lepa...
sporočil: 10.519
[fverdi]Ne vem, če je celovit ogljični odtis električnega avtomobila res večji od dizelskega. Bistven je odtis prevoženega kilometra. Tu pa pri elektriki pride do izraza vir primarne energije. In načrti so, da se bo tu ogljični odtis radikalno zmanjševal.
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.
Lp, F
Sicer je zelo pomembno tudi prehajati k manj močnim avtomobilom itd. Ampak članek govori o najgosteje naseljenih predelih mest in dušikovih oksidih (ali širše o lokalnem onesnaženju zraka). CO2 z ogljičnim odtisom tu ni pomemben.
sporočil: 9
Zadnja sprememba: OS2019 18.10.2019 14:16
Komaj sem čakal, da bom tukaj prebral kakšen tehnično dovršen
komentar "strokovnjaka" ki ve veliko več od na primer ljudi v
Nemčiji, ki se s to tematiko ukvarjajo. In to že dlje časa in na
precej zahtevni ravni. Bravo za takšne komentarje/komentatorje...
[sarcasm off]Odgovor na fverdi:
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.
Strani: 1