Strani: 1

fverdi sporočil: 422
[#2799034] 15.10.19 13:05
Odgovori   +    35
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.

Lp, F
sijasab sporočil: 208
[#2799110] 15.10.19 20:15 · odgovor na: fverdi (#2799034)
Odgovori   +    9
[fverdi]
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.

Lp, F
Nevem, ce si razbral, ampak tukaj je govora o trdnih delcih in dusikovih oksidih.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2799415] 17.10.19 19:35
Odgovori   +    4
kdo se z avtomobilom vozi po teh enajstih ulicah je tako ali tako pritišen... 2 uri za 3km, hvala lepa...
kzupanc sporočil: 10.519
[#2799509] 18.10.19 12:55 · odgovor na: fverdi (#2799034)
Odgovori   +    1
[fverdi]
Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.

Lp, F
Ne vem, če je celovit ogljični odtis električnega avtomobila res večji od dizelskega. Bistven je odtis prevoženega kilometra. Tu pa pri elektriki pride do izraza vir primarne energije. In načrti so, da se bo tu ogljični odtis radikalno zmanjševal.
Sicer je zelo pomembno tudi prehajati k manj močnim avtomobilom itd. Ampak članek govori o najgosteje naseljenih predelih mest in dušikovih oksidih (ali širše o lokalnem onesnaženju zraka). CO2 z ogljičnim odtisom tu ni pomemben.
OS2019 sporočil: 9
[#2799530] 18.10.19 14:13 · odgovor na: sijasab (#2799110)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: OS2019 18.10.2019 14:16
Komaj sem čakal, da bom tukaj prebral kakšen tehnično dovršen komentar "strokovnjaka" ki ve veliko več od na primer ljudi v Nemčiji, ki se s to tematiko ukvarjajo. In to že dlje časa in na precej zahtevni ravni. Bravo za takšne komentarje/komentatorje... [sarcasm off]



Odgovor na fverdi:


Jao, jao neumnost na kvadrat, že pred časom so v Nemčiji izračunali, da je celovit ogljični odtis električnega avtomobila (vključujoč proizvodnjo, vzdrževanje in razgradnjo) večji od dizelskega avtomobila. Če k temu prištejemo še problem razgradnje ca 13 milijonov avtomobilov, ki se v prihodnjih 10 letih ne bodo smela več voziti po EU, je EU pred potencialno ekološko bombo. Samo še čakam na novico, da se je v Nemčiju spet utrgalo kakšnemu dizelfanu pa je začel streljati na električna vozila.

Strani: 1