Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zahtevni časi za Kolektor Stojana Petriča
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zahtevni časi za Kolektor Stojana Petriča napovedujejo zahtevne
časa za vlado Marjana Šarca. Kriza se počasi plazi v evropsko in
slovensko gospodarstvo. Naročil je manj. Kam so izginila naročila?
Tam kje kupcev ni. Kaj bi moral narediti Šarec? Za začetek takoj
prekiniti cirkuška "pogajanja" Štrukljevih sindikatov javnega
sektorja s Pogačarjevimi sindikati javnega sektorja o novem
zvišanju plač v javnem sektorju.
sporočil: 30.415
[vrac]Scenarij za ropanje gospodarstva sta napisala vlada in sindikati javnega sektorja. Sindikati nekaj želijo, ropotajo, grozijo s stavko, kar se zaključi s "težkimi pogajanji" Štrukljevih in Pogačarjevih sindikalistov in dogovorom, da se upoštevajo vse Štrukljeve zahteve in še dodatno, da bodo v kratkem začela nova pogajanja o odpravi krivic, anomalij, krivic pri anomalijah, anomalij pri krivicah, krivic pri krivicah, anomalij pri anomalijah...
A se še kar pogovarjajo?
Torej, Štrukljevi sindikati pri "pogajanjih" vedno dobijo vse in kar je bolj pomembno, dobijo obljubo vlade, v tem primeru Pogačarja, da bodo dobili še več in prav o tem (napredovanjih, plača iz naslova delovne uspešnosti) se zdaj "pogajajo", seveda ponovno bodo štrukljsti teroristi dobili vse, podpisali s Pogačarjem mirovni sporazum s členom, da v pol leta začnejo nova pogajanja, ker se je nabralo nekaj anomalij...
sporočil: 11.404
Glede na to, da je samo pri Karavankah za 20 milijonov EUR dražji
od Turkov, mu ne bo hudega. Nekaj takih koruptivnih poslov, so pa
rešeni.
sporočil: 11.068
[sopranos]Teh 20 milijonov je plačilo za sodelujoče podjetje, ker Kolektor sam nima referenc pri izgradhji tunelov. So teleta dovolj učinkovito uničla slovenske gradbene firme, ki so takšne reference imela.
Glede na to, da je samo pri Karavankah za 20 milijonov EUR dražji od Turkov, mu ne bo hudega. Nekaj takih koruptivnih poslov, so pa rešeni.
sporočil: 11.404
[vrac]Naj to te firme plačajo. Naj gre za 5-10 milinov EUR v svojo škodo. Naj pridobi reference in potem ne bo več potrebe po tem, da bi tujce vabil v kompanijo.
> [sopranos]
> Glede na to, da je samo pri Karavankah za 20 milijonov EUR dražji od Turkov, mu ne bo hudega. Nekaj takih koruptivnih poslov, so pa rešeni.
Teh 20 milijonov je plačilo za sodelujoče podjetje, ker Kolektor sam nima referenc pri izgradhji tunelov. So teleta dovolj učinkovito uničla slovenske gradbene firme, ki so takšne reference imela.
Naj se naši naučijo, da to, da nekaj uničiš stane. Da je treba biti skromen. Ne preveč požrešen. Da si je treba pomagati. Da ni kul da druge nateguješ.
V Sloveniji se milijone deli kot da bi šlo za bonbone. Skrajni čas je, da se neha s tem. Toliko imamo pujsov pri koritu, da potem delamo plačne reforme na način, da bo delavec z nizko plačo dobil 2 EUR več kot prej. Kot bi se norca delali iz vseh nas.
sporočil: 1.781
Kolektor se je pred časom hvalil, da so njihovi kolektorji (oz.
komutatorji) prisotni v večini svetovnih elektromotorjev.
Že takrat me je ta novica zaskrbela.
Očitno so se drugi že prilagodili, Kolektor pa še kar štanca ... kolektorje.
Današnji visokozmogljivi elektromotorji namreč večinoma kolektorja nimajo več. So takoimenovani brushless. Razvoj se očitno vrača h koreninam, saj so tile brushless motorji v resnici sinhronski večfazni motorji, ki pa so elektronsko krmiljeni.
Kolektorje danes večinoma srečamo samo še v cenenih nezahtevnih elektromotorjih. Najverjetneje so jim tudi tukaj dnevi šteti.
Kolektorji imajo namreč kup pomanjkljivosti. Se obrabijo, se iskrijo in povzročajo motnje, slabši izkoristek ... kolektor, glavni produkt Kolektorja je torej mrtev.
Čez 10 let bo podobno z Akrapovičem. Upam, da se bo v tem času preusmeril v kaj drugega.
Že takrat me je ta novica zaskrbela.
Očitno so se drugi že prilagodili, Kolektor pa še kar štanca ... kolektorje.
Današnji visokozmogljivi elektromotorji namreč večinoma kolektorja nimajo več. So takoimenovani brushless. Razvoj se očitno vrača h koreninam, saj so tile brushless motorji v resnici sinhronski večfazni motorji, ki pa so elektronsko krmiljeni.
Kolektorje danes večinoma srečamo samo še v cenenih nezahtevnih elektromotorjih. Najverjetneje so jim tudi tukaj dnevi šteti.
Kolektorji imajo namreč kup pomanjkljivosti. Se obrabijo, se iskrijo in povzročajo motnje, slabši izkoristek ... kolektor, glavni produkt Kolektorja je torej mrtev.
Čez 10 let bo podobno z Akrapovičem. Upam, da se bo v tem času preusmeril v kaj drugega.
Strani: 1