Strani: 1 2

Gustl sporočil: 13.625
[#2797034] 02.10.19 13:48
Odgovori   +    27
Zadnja sprememba: Gustl 02.10.2019 13:49
"Ljubljano bo v obeh smereh povezovala z mesti Zurich, München in Frankfurt."

Tega se pa res ni dalo predvideti :)
sopranos sporočil: 11.404
[#2797035] 02.10.19 13:51 · odgovor na: Gustl (#2797034)
Odgovori   +    43
[Gustl]
"Ljubljano bo v obeh smereh povezovala z mesti Zurich, München in Frankfurt."

Tega se pa res ni dalo predvideti :)
Mi rabimo subvencionirane lete po Balkanu. Ker tam je prihodnost. :D Kakšen Frankfurt, London, Zurich, München. :)
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2797036] 02.10.19 14:00 · odgovor na: sopranos (#2797035)
Odgovori   +    19
Tam je: pola meni pola sarcu dajem.
spiderman sporočil: 1.741
[#2797037] 02.10.19 14:04 · odgovor na: FIN-454644 (#2797036)
Odgovori   +    2
[FIN-454644]
Tam je: pola meni pola sarcu dajem.
Misliš Šarcu?
:-)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2797038] 02.10.19 14:05
Odgovori   +    37
Zadnja sprememba: anon-317028 02.10.2019 14:08
Nekaj je težko razumeti. Lufthansa, Swiss Air in drugi, ki prevzemajo Adriine linije in odpirajo nove tega ne delajo, da bi delali z izgubo, prav nasprotno, zaslužili bodo. Zakaj je Adria delala izgubo pa pustimo ob strani zadnjega nemškega ponesrečenega lastnika, saj je tudi pred njim država dajala Adrii milijone in milijone, zdaj se pa naenkrat vsi pulijo za Adriine linije? Brez subvencij. Kaj je bilo narobe z Adriinim poslovnim modelom?
gogi1 sporočil: 5.314
[#2797040] 02.10.19 14:11 · odgovor na: anon-317028 (#2797038)
Odgovori   +    40
[FIN-311684]
Kaj je bilo narobe z Adriinim poslovnim modelom?
Prav vse.
anon-94467 sporočil: 287
[#2797042] 02.10.19 14:17 · odgovor na: gogi1 (#2797040)
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: anon-94467 02.10.2019 14:20
Kot ocejevalnik, povsod luknje kjer je odtekal denar - namerno in nenamerno. :)
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2797043] 02.10.19 14:18
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-48899 02.10.2019 14:20
Predvidljiv vozni red LH.Podoben vsem bliznjim Sloveniji letaliscem kamor letijo TRS, GRZ in ZAG. Za zimo dovolj. Verjamem da bodo glede na potrebe zamenjali CRJ z ERJ.Zgodaj jutranji leti bi bili predragi s stalisca logistike posadk ipd.Velja za zimsko sezono letov.
macon sporočil: 12.861
[#2797044] 02.10.19 14:18 · odgovor na: anon-317028 (#2797038)
Odgovori   +    25
Zadnja sprememba: macon 02.10.2019 14:18
[FIN-311684]
Nekaj je težko razumeti. Lufthansa, Swiss Air in drugi, ki prevzemajo Adriine linije in odpirajo nove tega ne delajo, da bi delali z izgubo, prav nasprotno, zaslužili bodo. Zakaj je Adria delala izgubo pa pustimo ob strani zadnjega nemškega ponesrečenega lastnika, saj je tudi pred njim država dajala Adrii milijone in milijone, zdaj se pa naenkrat vsi pulijo za Adriine linije? Brez subvencij. Kaj je bilo narobe z Adriinim poslovnim modelom?
"Naši", ki so cuzali denar.

Kolikor spremljam še niso povsem opustili upanja, da bi nadaljevali z NovoAdrio.
sopranos sporočil: 11.404
[#2797045] 02.10.19 14:23 · odgovor na: FIN-454644 (#2797036)
Odgovori   +    5
[FIN-454644]
Tam je: pola meni pola sarcu dajem.
Saj zato pa nujno rabimo te povezave. :D
Baudolino sporočil: 82
[#2797047] 02.10.19 14:29 · odgovor na: anon-317028 (#2797038)
Odgovori   +    14
Narobe je to, da je to samo in zgolj model, brez atributa poslovni. Nekaj v stilu: "Mudel, kwa dugaja???"
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2797051] 02.10.19 14:38 · odgovor na: sopranos (#2797045)
Odgovori   +    12
[sopranos]
> [FIN-454644]
> Tam je: pola meni pola sarcu dajem.

Saj zato pa nujno rabimo te povezave. :D
Te linije rabimo, da razdelimo subvencije, ki nastopajo v glavni roli, subvencije so subjekt, linije so le objekt, pravzaprav korupcijski bonus, ki pripada dobrotniku dajalcu subvencije je glavni subjekt...Zdaj se pa pojavijo nekakšni kurci, palci iz Lufthanse ali Jata, ki ne potrebuje subvencij. Mi moramo subvencionirati linije kričijo državni uradniki, moramo, moramo, kajti brez subvencij nam življenja ni.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2797055] 02.10.19 14:51 · odgovor na: (#2797052)
Odgovori   +    6
[rename]
> [FIN-311684]
> > [sopranos]
> > > [FIN-454644]
> > >

Kjer je volja, tam je pot.
Bodo (Naši(TM)) že našli način za upravičenost subvencioniranja NAA(*).
Uzakonili bodo obvezno znanje slovenskega jezika za celotno kabinsko osebje...
...in še enega lokalnega npr. prekmurskega, da se med sabo v kritičnih situacijah lahko zgučijo.
P46000 sporočil: 299
[#2797059] 02.10.19 15:15 · odgovor na: anon-48899 (#2797043)
Odgovori   +    3
[tes]
Predvidljiv vozni red LH.Podoben vsem bliznjim Sloveniji letaliscem kamor letijo TRS, GRZ in ZAG. Za zimo dovolj. Verjamem da bodo glede na potrebe zamenjali CRJ z ERJ.Zgodaj jutranji leti bi bili predragi s stalisca logistike posadk ipd.Velja za zimsko sezono letov.
Kaj pa če bi zaposlili slovenske posadke? Bi še težava s to logistiko odpadla...
0219Ma6 sporočil: 414
[#2797060] 02.10.19 15:15 · odgovor na: gogi1 (#2797040)
Odgovori   +    10
A bi kdo pogledal plače elitnih Adria pilotov, neuradno so imeli vsaj 2x višje kot npr pri austria airlinez in primerljivih, plus še morje plačanih ugodnosti
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2797071] 02.10.19 16:15 · odgovor na: Gustl (#2797034)
Odgovori   +    1
A v Sarajevo ne bo nihče vzpostavil linije?
Gustl sporočil: 13.625
[#2797074] 02.10.19 16:36 · odgovor na: anon-18898 (#2797071)
Odgovori   +    1
Po mojem ne, ni rentabilno.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2797079] 02.10.19 16:51 · odgovor na: Gustl (#2797074)
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: FIN-454644 02.10.2019 16:53
Pa bas zato. Saj so povedali, da bi nova Adria prevzela nekomercialne lete. Zgube ustanavljajo zgubaske firme.
anon-515019 sporočil: 117
[#2797093] 02.10.19 17:46
Odgovori   +    24
Stečaj Adrie znači za nas slehernike več povezav, nižje cene... to je resnično nacionalna katastrofa erste klase! A lahko tole ponovimo z UKC in komplet javno upravo? Ruknmo državo v stečaj :), takoj!
EKSPROPRIACIJA sporočil: 420
[#2797104] 02.10.19 18:43
Odgovori   +    9
Če bo čez leto dve več tranzita čez erport Šenčur, je bila odločitev za stečaj OK. Osebno bi sicer raje videl, da bi Adria ostala, tko čist čustvena logika, sem imel kot otrok avionček na polici Adria. Razumsko seveda vem, da to no-go. Država in konkurenca ne gresta skupaj, kjer je država je ogromno moralnega hazarda, naših, naših od prejšnjih, pa od strica sosede tetina svakinja tud tam dela in ma poceni karte pod pultom.
rame sporočil: 958
[#2797161] 03.10.19 07:01 · odgovor na: macon (#2797044)
Odgovori   +    3
V resnici sploh niso imeli namena ustanoviti nove adrie.To je kupovanje časa za javno mnenje.Saj se bodo ovce kmalu ohladile.Mogoče bi bilo treba oblast vrniti ljudstvu.Poglejmo koliko smo zbrali za Krisa.Znamo še držati skupaj.S tem malenkostnim denarjem bi vsaj začasno rešili 1500 delovnih mest,ki bi v državno blagajno prinesli veliko več denarja kot bi bil pa trenutni vložek.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2797172] 03.10.19 08:18 · odgovor na: rame (#2797161)
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: anon-317028 03.10.2019 08:24
[rame]
V resnici sploh niso imeli namena ustanoviti nove adrie.To je kupovanje časa za javno mnenje.Saj se bodo ovce kmalu ohladile.Mogoče bi bilo treba oblast vrniti ljudstvu.Poglejmo koliko smo zbrali za Krisa.Znamo še držati skupaj.S tem malenkostnim denarjem bi vsaj začasno rešili 1500 delovnih mest,ki bi v državno blagajno prinesli veliko več denarja kot bi bil pa trenutni vložek.
O Novi Adrii se razmišlja na dva načina:
A.)
Na eni strani sta Tajnikar in Damjan ter njihovi sledilci, ki zagovarjajo ustanovitev Nove državne Adrie po modelu Stare Adrie, ker boljšega modela ni, ker tako kot stara ni zmogla, niti nova ne bi mogla poslovati brez vsakoletne državne pomoči, torej država bo morala vsakem potniku doplačati karto, ker drugače z Adrio leteli ne bi.
B.)
Na drugi strani smo tisti, ki verjamemo v Smithovo "nevidno roko", po domače v samouravnavo trga, ki je ena od temeljnih lastnostih prostega trga. Na primeru propada Adrie vidimo, da pričakovanja drugih letalskih družb vodijo v prevzeme in odpiranje novih linij. Danes v praksi opažamo, kako se je na Brniku ekonomija brez pomoči slovenske države samoorganizirala in kako Smithova "nevidna roka" v konkurenčnem boju odpira linijo za linijo.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2797176] 03.10.19 08:31 · odgovor na: Gustl (#2797074)
Odgovori   +    3
Hmmm .... za Maxa je strateško...bo pa država subvencionirala
0302TROBI sporočil: 70
[#2797184] 03.10.19 09:18 · odgovor na: anon-18898 (#2797176)
Odgovori   +    10
[0121ZA1]
Hmmm .... za Maxa je strateško...bo pa država subvencionirala
ce potegnem iz naftalina 5 let star članek, citiram:
"Po neuradnih informacijah naj bi Tajnikar in družinsk člani leteli v London in nazaj za 10 evrov. Redna cena voznovnice z letališkimi taksami je sicer v povprečju okoli 250 evrov."
potem je jasno zakaj si tako prizadevajo za ohranitev državnega lastništva,....
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2797186] 03.10.19 09:27 · odgovor na: 0302TROBI (#2797184)
Odgovori   +    4
Pa Viranta so tudi vlacili po medijih. Tisti, ki je placal visoko ceno je bil solidaren in subvencioniral lete tistih, za katere je bila Adria nizkocenovnik.
rame sporočil: 958
[#2797199] 03.10.19 09:55 · odgovor na: anon-317028 (#2797172)
Odgovori   +    0
O novi adriji se ne sme razmišljati ,ker bo veliko dražja kot stara.Vladni falcon X 10.Poduk za Šarca ,če se slučajno ne spozna naj pregleda falcona od začetkov do danes in naj to pomnoži z 10 pa bodo rezultati na dlani.Če bi nova adrija dobro delala pa s faktorjem 5.Če smo uspeli staro ADRIO zrušiti nismo vredni, kot država, da imamo svoje letalstvo.Izračunajo naj na vladi koliko denarja in delovnih mest smo izgubili.Koliko bo prišlo manj denarja v proračun.To je podatek ,ki mene zanima.Mislim, da je to dobro delo za Petro Sovdat.Da nam bo v poduk za prihodnost.Zdravstvo,šolstvo,pokojninski sklad in javna uprava.
VBMS sporočil: 512
[#2797200] 03.10.19 09:56
Odgovori   +    4
Zopet dokaz, kako škodljiv je protekcionizem in omejevanje konkurence za potrošnike. Tako bi morali dati na izbiro tudi zdravstveno zavarovanje, pa pokojninsko zavarovanje JU (monopolist Modra zavarovalnica) itd... Mogoče pa bo indeks ekonomske svobode drugo leto v SLO vendarle zlezel stran od Kazahstana...
rame sporočil: 958
[#2797205] 03.10.19 10:21 · odgovor na: VBMS (#2797200)
Odgovori   +    2
Adria ni nič ovirala konkurence.Samo ostalim prevoznikom se ni splačalo leteti v Slovenijo.
Zanimivih je samo 5 linij(Frankfurt,Munhen,Brusel,Zurich,London) pa še te so v zimskem voznem redu vprašljive.Zato pa nizkocenovniki letijo samo od maja do septembra.In tudi letalsko osebje imajo na takih pogodbah ,da jih preko zime slabo ali pa sploh ne plačajo.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2797209] 03.10.19 10:26 · odgovor na: VBMS (#2797200)
Odgovori   +    3
škodljiv ni za vse .... samo za "rajo" je škodljiv
bc123a sporočil: 48.253
[#2797222] 03.10.19 12:05 · odgovor na: Gustl (#2797074)
Odgovori   +    1
[Gustl]
Po mojem ne, ni rentabilno.
Ves cas je folk nabijal koliko polne so linije do pristine, tirane, skopja. To se ne pomeni, da so bile profitabilne.

Ponavljam, glede na to koliko DIREKTNIH linij je iz pristine in tirane do nemcije in svice, je adriin model z ljubljano kot hubom moral delati izgubo, ce so uspeli napolniti avione. Ocitno so delali dumping.

Strani: 1 2