Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Neuradno: Adria do avgusta letos že z 20 milijonov evrov izgube. Katere lete obljublja Adria?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Neverjetno, po odzivu letalskih družb na Adriino neletenje lahko
sklepamo, da je pravzaprav Adria ovirala razvoj in povečanje
prometa na Pučniku. Vse kaže, da bodo letalske družbe podvojile
lete, pa še nekaj novih dodale. Če bo vlada kaj mutila upajmo, da
bo posegel Bruselj. Adria je že crknila, le njen kadaver treba
pospraviti. Ministra Počivalška bi trebalo kazensko ovadititi, če
bo kot partijski komisar naročil Dutb ali Svilanovi banki naj
nakaže Adrii štiri državne naše milione, ki jih nihče ne bo vrnil.
sporočil: 48.253
4 miljone evrov bo ravno dovolj, da se bodo pretvarjali se
naslednja dva tedna, od tega bodo en teden leteli, en teden se bodo
pretvarjali da letijo, CAA bodo poslali en kos papirja brez repa in
glave, ta si bo pod politicno taktirko vzela se en teden za
"analizo", potem bo zahtevala "dopolnitve", no potem bo pa en mesec
mimo pa bodo nagruntali kako se naprej drzati kadaver pri
zivljenju.
sporočil: 48.253
Mimogrede, ta krepitev linij pomeni tudi to, da bo Adria se tezje
dobila potnike, ce jo slucajno uspejo politiki obuditi od mrtvih.
Skratka dobili bomo drzavno linijo, ki bo letela s praznimi avioni,
ali pa prodajala karte pod stroskovno ceno, da bo napolnila
avione.
EU tega seveda ne bo mirno gledala.
EU tega seveda ne bo mirno gledala.
sporočil: 30.415
[bc123a]Kaže, da se letalski prevozniki na Pučniku združujejo v neformalno skupino za pritisk na slovensko vlado, ki mora pustiti Adrio crkniti v stečaju. Igra je končana, kajti krepitev linij kaže, da bo Slovenija še bolj letalsko povezana s svetom, tudi brez subvencij.
Mimogrede, ta krepitev linij pomeni tudi to, da bo Adria se tezje dobila potnike, ce jo slucajno uspejo politiki obuditi od mrtvih. Skratka dobili bomo drzavno linijo, ki bo letela s praznimi avioni, ali pa prodajala karte pod stroskovno ceno, da bo napolnila avione.
EU tega seveda ne bo mirno gledala.
sporočil: 11.404
Mislim, a to je resna opcija, da država prevzame Adrio? A se ti
bebci res niso čisto nič naučili?
sporočil: 30.415
[bc123a]Zanimivo, pred nekaj dni so zagovorniki nove državne Adrie trdili, da potrebujemo državno Adrio za povezovanje države s svetom in še posebej poudarjali za vzdrževanje nerentabilnih pomembnih linij, sicer mi ni jasno kako je pomembna linija za državo lahko nerentabilna!!!??? Pomalo so potihnili, ker so letalski prevozniki dejali, da bodo prevzeli Adriine linije pa še kako novo dodali. Torej, po kakšni bolni logiki bi država prevzela Adrio in po nekaterih ocenah 100 milijonov dolga, če s stečajem Adrie imamo vse rešeno poceni in učinkovito. Letalski prevozniki bodo prevzeli Adriine linije, še kakšno novo dodali, država bo privarčevala 100 milijonov...
4 miljone evrov bo ravno dovolj, da se bodo pretvarjali se naslednja dva tedna, od tega bodo en teden leteli, en teden se bodo pretvarjali da letijo, CAA bodo poslali en kos papirja brez repa in glave, ta si bo pod politicno taktirko vzela se en teden za "analizo", potem bo zahtevala "dopolnitve", no potem bo pa en mesec mimo pa bodo nagruntali kako se naprej drzati kadaver pri zivljenju.
sporočil: 85
Seveda si želijo Adrie oz. nacionalnega prevoznika z nerentabilnimi
linijami. A misliš da se da Ljubljanski gospodi vozit do letališča
v Grazu, Zagrebu ali Benetk. Oni raje letijo na svoje poslovne
sestanke in v Bruselj in v Podgorico in ne vem kam še vse lepo z
Brnika.. Zato mora cela SLO subvencionirati nerentabilne lete, da
se lahko gospoda hitro in udobno pederiši iz Brnika.. Koji k.
rabimo nacionalnega prevoznika. V zadnjih 10 letih sem ogromno
potoval za namene dopustovanja, več kontinentov in glej ga zlomka
nikoli nisem letel z Brnika, še manj z Adrio. Nazanje letos maja v
London, za 60 EUR. Če bi šel z Adrio bi bilo x3.. Ampak ja, glavno
da rabimo Adrio da nam ponuja 3x dražje karte.. NA koncu si pa
moraš vodo ali malico glih tak plačat kot na Ryanairu ali pri kakem
drugem nizkocenovcu, ki obenem še manj zamuja in manj prestavlja
lete... Argh...
sporočil: 4.311
[Tomaz26MB]Vidiš, jaz pa sem nasprotno večinoma potovanj opravil iz Brnika, se mi ne dauncat ure do naslednjega letališča... Res pa sem imel vezane lete in moram priznat, razlike v cenah kart v oddaljene destinacije nekako ni bilo. Čudno, glede na to, da po tvoje stane karta v London pri Adri 180€, mene so pa peljali recimo v Katmandu za 3x te cene..... Vsekakor mi je pa precej vseeno, kdo me pelje iz domačega letališča, le da je zaupanja vreden prevoznik. No malce je pa le nacionalnih vzgibov, toda odkar je AA v lasti nekega čudnega sklada tudi to odpade. So me Srbi lepo pripoljali iz Abu Dabija preko Bg na Brnik..... In to šteje in nič drugega.
Seveda si želijo Adrie oz. nacionalnega prevoznika z nerentabilnimi linijami. A misliš da se da Ljubljanski gospodi vozit do letališča v Grazu, Zagrebu ali Benetk. Oni raje letijo na svoje poslovne sestanke in v Bruselj in v Podgorico in ne vem kam še vse lepo z Brnika.. Zato mora cela SLO subvencionirati nerentabilne lete, da se lahko gospoda hitro in udobno pederiši iz Brnika.. Koji k. rabimo nacionalnega prevoznika. V zadnjih 10 letih sem ogromno potoval za namene dopustovanja, več kontinentov in glej ga zlomka nikoli nisem letel z Brnika, še manj z Adrio. Nazanje letos maja v London, za 60 EUR. Če bi šel z Adrio bi bilo x3.. Ampak ja, glavno da rabimo Adrio da nam ponuja 3x dražje karte.. NA koncu si pa moraš vodo ali malico glih tak plačat kot na Ryanairu ali pri kakem drugem nizkocenovcu, ki obenem še manj zamuja in manj prestavlja lete... Argh...
O subvencionarinju določenih letov pa samo toliko, če se bo izkazalo, da smo zaradi nezainteresiranosti prevoznikov skorajda nedosegljivi iz bolj oddaljene okolice (pa ne verjamem na objavljeno zgodbo) bo pač potrebno subvencionirati. Gospodarstvo rabi ugodne povezave, v turizmu je pa že sedaj slišati pripombe o pomanjkanju linij. vsekakor p ne delim mnenja enega od forumašev kakšen dan nazaj, da je subvencioniran javni prevoz (vlak, avtobus) razlog za razmere v javnem prevozu, ki so pri nas milo rečene arhaične...
O nizkocenvcih pa samo to, premnogokrat je bilo objavljeno, koliko mora dežela, etc primakniti, da bodo odprli linijo s katero potem v veliki meri potuje pijanska drhal. A to ni subvencija?
sporočil: 30
Dajte finance napisat članek, da državljani ne želimo pomoči
Adriinem lastniku in posledično Adrii zaradi vseh razlogov, ki s
poslovno logiko ne gredo skupaj...
Trg in Fraport bosta ta problem rešila jutri, če se le država ne bo vmešavala!!!
Trg in Fraport bosta ta problem rešila jutri, če se le država ne bo vmešavala!!!
sporočil: 85
Res je, zadnje čase so opravljali veliko teh vezanih letov. Sploh
za Emirates in podobne. Kot si dejal iz Lj v BG in od tam kakšna
Tajska oz. drugod po svetu. Vse ostalo pa so se meni njihove cene
vedno zdele močno pretirane. London, Amsterdam, Paris. Vse od
naštetega si lahko za vsaj polovico nižje dobil pri Air France,
Easyjet, Ryanair..
Jaz sem na daljše destinacije večinoma letel iz Benetk, nekaj tudi iz Milana (jeba je edino 7 ur vožnje do tja z optijem..), Munchen, Zagreb, Budimpešta.. Res pa je da so bile te karte smešno poceni. Npr. Sejšeli 300 EUR, Montreal 220 EUR, Peking-Hongkong-Singapur-Hongkong 360 EUR, Bangkok 380 EUR.. Česa podobnega niti približno nisem našel iz Brnika.. Tako da se je izplačalo malo stisnit zobe in se cijazit par ur do malo bolj oddaljenih letališč, ker je bil prihranek denarja še vedno velik. Se pa zadnja leta to malo spreminja, ker se je Adria povezala z ostalimi prevozniki in začela za njih opravljati te vezane lete. Tako da kakšno Tajsko in podobno dobiš sedaj dokaj poceni tudi iz Brnika. Ampak tu je večino verjetno v žep pospravil drug prevoznik, Adria dobi drobtinice.
Aja da se ne pogovarjamo o cenah parkiranja na Brniku.. Krepko višje kot drugod.. Čeprav sem do sedaj z lastnim prevozom šel samo do Budimpešte je bilo parkiranje za 14 dni cca 60 EUR. Toliko stane 7 dni parkiranja na Brniku...
Jaz sem na daljše destinacije večinoma letel iz Benetk, nekaj tudi iz Milana (jeba je edino 7 ur vožnje do tja z optijem..), Munchen, Zagreb, Budimpešta.. Res pa je da so bile te karte smešno poceni. Npr. Sejšeli 300 EUR, Montreal 220 EUR, Peking-Hongkong-Singapur-Hongkong 360 EUR, Bangkok 380 EUR.. Česa podobnega niti približno nisem našel iz Brnika.. Tako da se je izplačalo malo stisnit zobe in se cijazit par ur do malo bolj oddaljenih letališč, ker je bil prihranek denarja še vedno velik. Se pa zadnja leta to malo spreminja, ker se je Adria povezala z ostalimi prevozniki in začela za njih opravljati te vezane lete. Tako da kakšno Tajsko in podobno dobiš sedaj dokaj poceni tudi iz Brnika. Ampak tu je večino verjetno v žep pospravil drug prevoznik, Adria dobi drobtinice.
Aja da se ne pogovarjamo o cenah parkiranja na Brniku.. Krepko višje kot drugod.. Čeprav sem do sedaj z lastnim prevozom šel samo do Budimpešte je bilo parkiranje za 14 dni cca 60 EUR. Toliko stane 7 dni parkiranja na Brniku...
sporočil: 70
Zadnja sprememba: 0302TROBI 27.09.2019 13:41
Tole je pomenljivo, citiram:" ....najavljajo, da bodo nakazali še več denarja, takoj, ko jim ga država odobri."
Lol....i ja bih tata,....kam se prijavim da mi država odobri denar za moje izdatke?
sporočil: 48.253
Izvedeli smo tudi, da najavljajo, da bodo nakazali še več denarja, takoj, ko jim ga država odobri.Kaj? Kdo bo odobril kaj?
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 27.09.2019 14:27
... Kot smo razkrili, je le v zadnjem obdobju Adria prodala za
okoli 10 milijonov evrov letalskih vozovnic za lete, ki jih nato
niso izvedli. ...... OK, ker vidim, da se je za razkrivanje tako zelo zagrela in preden od prevelike vneme ne pregori, bi Petra lahko še razkrila, za koliko milijonov evrov letalskih vozovnic je Adria pokasirala (= ukradla) za neizvedene lete, dokler še ni bila v privatni lasti nemških prevarantov, ampak je bila v slovenski državni lasti ...
P.S.: dokler se ne bo malo ohladila, bom očitno moral nehati brati Petrine članke, ker mi gre na bruhanje, ko se spomnim, kaj je pisala ob "privatizaciji" Adrie ... khmm, če zdaj pozabim na NKBM, NLB in ostale "uspešne" razprodaje slovenskega premoženja, kjer sedanji tuji privatni lastniki uspešno prihvatizirajo na stotine milijonov slovenskega davkoplačevalskega denarja ...
sporočil: 11.404
Kako smo to zabredli. Politikom se je že tako odpeljalo, da bo
stečaj v prihodnjih dneh pomenil best case scenarij. Worst case
scenarij bo pa, da se bo šlo delati novo Adrio in da se bo notri
spet vrglo 100 milijonov našega denarja. Z istim rezultatom - s
stečajem, ukinitvijo ali prodajo novemu 4k skladu. Vidim da je
Klemen Boštjančič v kompaniji z SD v nizkem štartu, da še drugič
potopi Adrio in skanalizira na milijone evrov davkoplačevalskega
denarja.
sporočil: 11.404
Da bi bil jaz opozicijska stranka, dam objavo slike Andrejke Grlić,
v naslovu pa napišem : Adria kupce ogoljufala že za 8 milijonov
EUR, a glavna tržna inšpektorica v tem ne vidi problema. Spodaj pa
malo bolj obrazloženo. Pa 50 eur bi dal, da se tole dobro
spromovira.
sporočil: 48.253
[Tomaz26MB]In bodo lahko leteli se naprej, tudi ce Adria crkne. Kaj si hotel povedati, da skupek slovenskih direktorjev iz zasebnega sektorja pritiska na vlado naj kupi adrio?! Malo se ti sanja.
Seveda si želijo Adrie oz. nacionalnega prevoznika z nerentabilnimi linijami. A misliš da se da Ljubljanski gospodi vozit do letališča v Grazu, Zagrebu ali Benetk. Oni raje letijo na svoje poslovne sestanke in v Bruselj in v Podgorico in ne vem kam še vse lepo z Brnika..
Pritiskajo tisti, ki v tem vidijo idealno priloznost za podrzavljenje in sirjenje kvazijavnega sektorja (ki je krasna dvozivka, ker od drzave dobiva denar in monopolno zascito, omejitev, npr placnega sistema ki velja za JS se mu pa ni treba drzati).
Se enkrat, primerjati visokocenovnike in nizkocenovnike je idiotizem, ker povezani leti imajo pac svoje stroske, cene in prednosti. To pa nikakor ni razlog, da bi truplo od adrie ozivljali! Bodo namesto nje leteli drugi clani Star Alliance v Ljubljano in bomo se vedno lepo udobno leteli iz ljubljane, ce se nam bo zdelo primerneje ali potrebno.
sporočil: 11.404
Novi/stari direktor nove/stare Adrie in novih 100 milijonov iz
državne malhe:
commons.wikimedia.or...%C4%8D.JPG
sporočil: 48.253
Kljub temu, da je Petrolu po neuradnih podatkih najavila 10 do 15 letov že za soboto, Adria Airways uradno obvešča, da bo jutri, 28. 9., in v nedeljo, 29. 9., izvedla le leta med Frankfurtom in Ljubljano.Eh, za tisti drobiz, 10-20 jurjev, kolikor so ga nakazali po vasih besedah pa res ne morejo cele flote v zrak spraviti, tudi ce je sedaj ze precej manjsa :)
Cez palec je poraba kerozina 3 litre na 100 km na sedez pri najbolj ucinkovitih (nizkocenovnikih). Pri ceni kerozina 0.8 USD na liter je to 2.2 EUR na 100 km na sedez. Ce ima letalo s katerim letijo 100 sedezev, je to 220 EUR na 100 km, do frankfurta je 700 km po zraku, je to 1540 EUR absolutni minimum brez obvezne rezerve in ob res optimalnih pogojih in ucinkovitosti, ki jo dosega recimo Ryanair in ceno kerozina na danasnji dan ki sem jo pobral v Belgiji, ker drugih podatkov nimam :)
Dajmo reci 2000 EUR za let 100 sedeznega aviona za Frankfurt. Ja, sedaj ko ima flota samo se 6 avionov, lahko s tem denarjem letijo vsi avioni glih enkrat v frankfurt, nazaj pa ne vec... ali pa lahko tisti en WDL aviation tankajo se tri ali stiri dni in se naprej zajebavajo regulatorja, potnike, codeshare partnerje, IATA, star alliance, itd...
Dajte pa vi to kdaj sami poracunat, da ne bom jaz :)
sporočil: 2.368
oj, čau! kaj pa sem pisala ob privatizaciji Adri, če mi lahk
poveš.
hvala. lep vikend, čim boljši želodec ti želim ;)
hvala. lep vikend, čim boljši želodec ti želim ;)
sporočil: 959
Kakšna nova Adria.Vsi skupaj nimajo pojma kaj je ustanoviti novo
letalsko firmo.Ali se komu sanja koliko stane avion.Tole kar želi
Adria je drobiž glede na ustanovitev nove firme.Ali smo narod total
bedakov ?Kmet ki je zafural kmetijo,če mu daš novo jo bo isto
zafural.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 28.09.2019 14:50
[PetraS]... čuj, pojma nimam, ampak nekaj ziher si, priznaj ...
oj, čau! kaj pa sem pisala ob privatizaciji Adri, če mi lahk poveš.
hvala. lep vikend, čim boljši želodec ti želim ;)... OK, da ne bo pomote, seveda mi gre še bolj na bruhanje zaradi tistega, o čem pišeš, ampak pri tebi - to me moti - imam občutek meni nerazumljive schadenfreude zaradi lahkotne razprodaje slovenskega premoženja, ki v kapitalizmu k nam ni padlo z Lune, ampak so ga neki drugi očitno zelo drugačni Slovenci - ja, tudi tvoji starši - ne glih zlahka ustvarili v času socializma ...
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 28.09.2019 15:47
[najobj]Pa ne pozabi, NKBM, NLB in ABanko je prodala Bratuškova in bi banke bile prodane tudi če Finance ne bi o tem niti stavka napisale. Upajmo, da bosta Bratuškova in Čufer o tem kmalu imela perfonmans na sodišču, kje bosta ob Jazbecu glavna igralca na sojenju Banki Slovenije in Vladi RS, ki sta izbrisanim kot 1945 nacionalizirala zasebno lastnino.
... če zdaj pozabim na NKBM, NLB in ostale "uspešne" razprodaje slovenskega premoženja...
Strani: 1