Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795823] 25.09.19 19:04
Odgovori   +    32
Zadnja sprememba: anon-317028 25.09.2019 19:21
Kot je lucidno ugotovil "bc123a" rešujejo se slovenski tajkunski lastniki Adrie, ki z nemškimi slamnatimi možmi upravljajo z Adrio. Očitno so na dobri poti, saj vsi deležniki, ki bi Adrio morali likvidirati nekaj zavlačujejo in iščejo dodatni čas pri vladi. Sicer, tega Roka Marolta iz CAA bi zaradi prelaganja stečaja in ogrožanja potnikov trebalo zamenjati (kaj če pride do nesreče?), z druge strani ga je za razumeti, saj so mu verjetno grozili, da bodo zamenjali njega, če ne da Adrii še ne teden...

Sicer, največji je problem, da tudi če bi država nakazala 50 milijonov, ne bi bilo nič boljše, saj bi veliko denarja bilo porabljenega za izplačilo plač iz naslova delovne uspešnosti ali posebne delovne uspešnosti direktorjem za uspešno vodenje Adrie...Čez eno leto bi država morala nakazati še 50 milijonov in tako vsako leto...Raje likvidirajmo to zlo in prepustimo linije drugim podjetjem.

Slovenski tajkunski lastniki Adrie niso izgubili nič, ker tudi vložili niso nič, če pa so kaj zaslužili je v mejah špekulacije.
simondemsar sporočil: 45
[#2795830] 25.09.19 19:38 · odgovor na: anon-317028 (#2795823)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: simondemsar 25.09.2019 19:41
Če so pametni, bodo Načrt finančnega prestrukturiranja z dokapitalizacijo pogojevali s subvencijami s strani države za opravljanje javne gospodarske službe, kar je bilo ravno sprejeto. Zadeva bo še zanimiva.
FIN-366556 sporočil: 179
[#2795896] 26.09.19 07:20
Odgovori   +    0
Komu pa je Adria dolžna tako maso denarja?
Verjetno ga bomo vseeno izplačali vsi, tako ali drugače.
Zakaj pa smo ustanovili DUTB? Ravno za pokrivanje takih kraj.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795907] 26.09.19 08:35 · odgovor na: simondemsar (#2795830)
Odgovori   +    5
[simondemsar]
Če so pametni, bodo Načrt finančnega prestrukturiranja z dokapitalizacijo pogojevali s subvencijami s strani države za opravljanje javne gospodarske službe, kar je bilo ravno sprejeto. Zadeva bo še zanimiva.
Poglej zgodbico, ki jo je napletel Damijan s poveličevanjem podjetniške države in zaničevanjem zasebne lastnine, čez da zasebnik misli le na dobiček in ga boli k*rac za kvaliteto damijan.org/2019/09/...more-64219 Pozabil je le na dejsvo, da Slovenija "Nove AA" sploh ne potrebuje, ker bodo Adriine linije z minimalno subvencijo prevzeli drugi, ki že letijo na Pučnika ali čakajo trenutek, ko bo Adria izginila.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2795908] 26.09.19 08:35 · odgovor na: simondemsar (#2795830)
Odgovori   +    4
Hmmm..... ne vem če bodo šle subvencije za vse lete....kakšen jcvaen interes ima država za let v Sarajevo, Podgorico, Skopje....ali pa Rodos, Karpatos itd.... dobro v Sarajevo hodi Max predavati samo to je njegov privat interes ne pa javni interes.... sicer pa Adria nikoli ni poslovala pozitivno iz rednega poslovanja....
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795909] 26.09.19 08:42 · odgovor na: anon-18898 (#2795908)
Odgovori   +    0
[0121ZA1]
Hmmm..... ne vem če bodo šle subvencije za vse lete....kakšen jcvaen interes ima država za let v Sarajevo, Podgorico, Skopje....ali pa Rodos, Karpatos itd.... dobro v Sarajevo hodi Max predavati samo to je njegov privat interes ne pa javni interes.... sicer pa Adria nikoli ni poslovala pozitivno iz rednega poslovanja....
V praksi so med državami članicami EU proge, za katere velja obveznost javne službe, večinoma notranje proge, saj jih le sedem povezuje letališča v dveh različnih državah članicah...piše Damijan na:damijan.org/2019/09/...more-64219
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2795918] 26.09.19 09:12 · odgovor na: anon-317028 (#2795909)
Odgovori   +    1
Ja večinoma notranje proge..... dopuščam možnost ključnih povezave Slovenije znotraj EU(npr. Brussel) vendar so te linije že sedaj subvencionirane iz strani države.... nikakor pa ne bodo subvencionirane turistične linije npr v Grčijo ali pa Turčijo niti povezave v ex YU
bc123a sporočil: 48.253
[#2795929] 26.09.19 09:54 · odgovor na: FIN-366556 (#2795896)
Odgovori   +    3
[FIN-366556]
Komu pa je Adria dolžna tako maso denarja?
Vsem po evropi baje... so zelo zvito porazdelili "breme". Stecaj bo kar veliko dela za stecajnega. V sloveniji pa baje petrolu in kontroli letalskega prometa.
Verjetno ga bomo vseeno izplačali vsi, tako ali drugače.
Zakaj pa smo ustanovili DUTB? Ravno za pokrivanje takih kraj.
wizy sporočil: 65
[#2795934] 26.09.19 10:15 · odgovor na: FIN-366556 (#2795896)
Odgovori   +    5
DUTB = Državna Uprava Totalnih Barab - ustanovljen je bil zaradi tega, da se zdi da se neki dela, bistvo pa je, da se krade naprej. Čimprej ukiniti. In ostalih 200 agencij.
0302TROBI sporočil: 70
[#2795939] 26.09.19 10:52 · odgovor na: wizy (#2795934)
Odgovori   +    0
Zanimivo je to, da je na njihovi spl. strani še vedno mogoče kupiti in plačati karto?
DanijelP sporočil: 31
[#2795948] 26.09.19 11:37
Odgovori   +    4
Predlagal bi, da se družba nacionalizira in z državnim kreditom kupi 10 letal Boeing 747-8 (na prirejen javnem razpisu seveda).
Dodatno zgradimo letališče v vsakem malo večjem SLO mestu. Nacionalizirano družbo AA koristimo zgolj za notranje lete saj je zaradi zaradi nesposobnosti DARSa vožnja po SLO avtocestah praktično nemogoča in izredno stresna, železniška infrastruktura je pa iz časov AO.
Dodatno vse, ki so prijavljeni na zavodu za zaposlovanje opremimo s krampom in lopato in pošljemo na teren iskat nafto/dijamante/zlato.

Strani: 1