Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek (V ŽIVO) Adria nima več niti za kerozin

Strani: 1 2

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795685] 25.09.19 11:03
Odgovori   +    31
Zadnja sprememba: anon-317028 25.09.2019 11:04
Mi sploh ne vemo kaj je kapitalizem in kako je učinkovita pravna država in sodišča kot imunski sistem države. Thomasa Cooka so Angleži v enem dnevu poslali v stečaj, ni ga več, izginil je in dal priložnost, da na njegovem pogorišču zraste nekaj novega. Delavce in sindikate ni nihče nič vprašal. Mi pa še vedno mrcvarimo Adrio, vključil se je tudi sindikat, namesto, da podjetje crkne v stečaju, delavci gredo na borzo ali v iskanje novih služb. Hvalabogu, da imamo Generalni direktorat komisije za konkurenco ter mobilnost in promet v Bruslju, ki ne dovoli rokohiterskih rešitev na katere je naša politika pripravljena.
anon-524063 sporočil: 18
[#2795698] 25.09.19 11:56
Odgovori   +    12
čas vnosa: 25.09.19 11:08
Zanimivo, kako se trg regulira hitreje, kot ukrepajo kobajagi regulatorji. Isto v primeru Maxa, ki ga je dejansko prizemljil trg (ljudje z njim niso več hoteli leteti), FAA in EASA pa sta ukrepali šele, ko je bil sentiment trga jasen. Človk se vpraša, če take regulatorje sploh še rabimo.

Sicer pa, RIP Adrija. Verjetno tako majhna družba tako ali tako ni imela nobenih šans. Če jih ni imel Austrian, s precej močnejšim lokanim trgom, potem...?

Vsekakor tudi primer, iz katerega se da naučiti, da mantra "prodati državno premoženje komurkoli, makar za 1 evro" morda tudi ni tista prava. Dolgoročno bi bilo verjetno za državo ugodneje, če bi Adrijo šenkala Lufthansi in zahtevala ohranitev določeih linij.

Upoštevati moramo namreč, da je država zelo dolgoročen projekt, ki poleg tega "dividende" dobiva od vsake gospodarske družbe na njenem ozemlju, pa če je lastnik ali ne (skozi davke). Izgubljene povezave, ljudje na socialni podpori, izgubljeni davki, vse to hitro preseže kupnino 4M evrov.

Torej, prodati ja, a le kupcu, ki bo z družbo lahko gospodaril naslednjih xx let. Seveda si z ožanjem kroga kupcev zbiješ ceno, a kot rečeno, na dolgi rok cena ni najpomembnejša. Prodati tako strateško družbo neki firmici ki je bila ustanovljena malo prej s 25k kapitala, je očitno zelo, zelo slaba poteza.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2795721] 25.09.19 12:42 · odgovor na: anon-524063 (#2795698)
Odgovori   +    7
zaposleni bi si znižali plače za 15% pa bi preživeli....če se ne motim so pa oni celo stavkali...
bc123a sporočil: 48.253
[#2795760] 25.09.19 15:08
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: bc123a 25.09.2019 15:10
Bravo (sarkasticno receno). S tem so globoko pof* vse imetnike kart, ne glede na to kje so bile kupljene, saj ne bodo imeli podlage, da si uredijo rezervne scenarije. Ker adria uradno "se vedno leti" najdete Adrio v vseh rezervacijskih sistemih, ne agencije in ne letalske druzbe (recimo lufthansa) pa morajo pocakati, da ostanete prizemljeni (da bo za let, ki je uradno v sistemu, pisalo "cancelled"), da vam potem lahko urejajo nadomestni prevoz. Z zakasnitvijo dneva ali dveh...

PS. Koliko je sedaj uradni "bodycount" oziroma "framecount" letal s katerimi lahko Adria se vedno leti? Sedem od 17, ki jih je imela na zacetku kalvarije?
rame sporočil: 959
[#2795766] 25.09.19 15:25
Odgovori   +    0
Je pa manj ropotanja nad glavo.Kako so lahko Mariborčani srečni ker jim nič ne ropota nad glavami.Vsaka stvar je za nekaj dobra.
rame sporočil: 959
[#2795769] 25.09.19 15:41
Odgovori   +    5
Kaj bo pa lastnik izgubil? Popolnoma nič, ker so svoje že pobrali iz firme in bodo lepo odšli domov.Slovenija je pa že veliko izgubila.Če bi država dala sedaj 100M je že narejena nepopravljiva škoda.Slovenija rabi 5 CRJ 900 za neko normalno povezljivost.Če bi pa hotela več pa doda še kašnega Airbusa.Če bi dala država ta denar v Adrio namesto v falcona bi Adria še sedaj lahko lepo normalno funkcionirala.
zx14 sporočil: 13
[#2795777] 25.09.19 16:20
Odgovori   +    24
Kaj pa, če bi Adrio prevzele kar Slovenske železnice? Konec koncev sta oba "javni interes", oba sta jami brez dna in na koncu se pri obeh itak pelješ z avtobusom.
Gustl sporočil: 13.629
[#2795785] 25.09.19 16:45
Odgovori   +    11
Predlagan, da Adria zbere denar z ICO, s kovanci pa lahko kupiš letalske karte za naslednje dni.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2795786] 25.09.19 16:48
Odgovori   +    6
"Teden dni smo jim dali zato, ker doslej niso kršili pravil varnosti," pravi Marolt. Če bi imeli kakršnkoli dvom, da Adria ne bi letela varno, ne bi letela, je še povedal."

To je cisti humor od CAA Slovenija.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2795793] 25.09.19 17:11 · odgovor na: Gustl (#2795785)
Odgovori   +    4
Dobri stri samoprispevek
bc123a sporočil: 48.253
[#2795808] 25.09.19 18:10
Odgovori   +    13
Za bozjo voljo, zakaj ne tezite adriinim codeshare partnerjem, kaj mislijo o tem, da adria lete se vedno odpoveduje zadnji trenutek.

A veste v kaksni stiski so tisti, ki imajo recimo odhod v soboto, kupili so pa karto pri DRUGEM prevozniku? Lufthansa potnikom odgovarja da ne morejo nic, ker "izvaja let partnerska druzba" in seveda ne morejo nic zato, ker je let normalno napovedan!

Se pravi jutri bodo partnerske druzbe ki so prodale karte iz ljubljane, panicno morale urejati prevoze iz ljubljane, in se za petek. Potem bomo pa v petek spet cakali do petka zvecer, da priznajo, da v soboto ne bodo leteli!

Pa keri KRETEN na agenciji za letalstvo si drzna dopustiti to norisnico!
bc123a sporočil: 48.253
[#2795809] 25.09.19 18:13 · odgovor na: anon-48899 (#2795786)
Odgovori   +    10
[tes]
"Teden dni smo jim dali zato, ker doslej niso kršili pravil varnosti," pravi Marolt. Če bi imeli kakršnkoli dvom, da Adria ne bi letela varno, ne bi letela, je še povedal."

To je cisti humor od CAA Slovenija.
Jaz vedno bolj verjamem da so dejansko za 4K "nasi", tisti ki so denar spakirali v tujino, ga vrnili v domace rabote preko slamnatih nemcev in tistega monaskega italijana, in da vlecejo politicne linije s pritiskom na drzavo in preko najvisjih nivojev.

To ne more biti res da si tako butast kot se tule dela CAA butasta. Pa cetrtino flote so imeli na tleh ker ni bilo rezervnih delov, CRJ jim je gnil od faking aprila na brniku, dokler ga ni lizingodajalec zaplenil, popravil in odpeljal.

Pa oni pravijo da je letenje s to pokveko od firme varno?!
bc123a sporočil: 48.253
[#2795810] 25.09.19 18:15 · odgovor na: Gustl (#2795785)
Odgovori   +    10
[Gustl]
Predlagan, da Adria zbere denar z ICO, s kovanci pa lahko kupiš letalske karte za naslednje dni.
Predlagam da Finance koncno povprasajo na IATA (clearinghouse) in Lufthanso ter ostale codesharing partnerje, a se je tudi njim sfuzlalo poleg CAA? Ko sem zadnjic preverjal se je dalo pri nemskem TUIju se vedno kupiti karte za povezave ki vkljucujejo adrio, za lete cez mesec in vec!

Mislim kako dolgo na borzi obdrzijo clana ki se mu jebe za settlemente odprtih obveznosti?
sopranos sporočil: 11.404
[#2795813] 25.09.19 18:22 · odgovor na: rame (#2795769)
Odgovori   +    7
Država je že dala 100+ milijonov EUR v letih od 2007 do 2016. Pa vidiš kam so prišli. :)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2795815] 25.09.19 18:33 · odgovor na: bc123a (#2795809)
Odgovori   +    6
[bc123a]
> [tes]
> "Teden dni smo jim dali zato, ker doslej niso kršili pravil varnosti," pravi Marolt. Če bi imeli kakršnkoli dvom, da Adria ne bi letela varno, ne bi letela, je še povedal."
>
> To je cisti humor od CAA Slovenija.

Jaz vedno bolj verjamem da so dejansko za 4K "nasi", tisti ki so denar spakirali v tujino, ga vrnili v domace rabote preko slamnatih nemcev in tistega monaskega italijana, in da vlecejo politicne linije s pritiskom na drzavo in preko najvisjih nivojev.
Vse kaže, da je tako, naši lastniki Adrie so tisti, ki lobirajo in pritiskajo na vlado naj ponovno vlaga vanji, torej v nekaj kar vsi vidimo, da je propadlo. Čudi, da Jelinčič ni ničesar povedal?
Andree sporočil: 5
[#2795817] 25.09.19 18:42 · odgovor na: bc123a (#2795809)
Odgovori   +    2
Marolt,dete Adrie
sopranos sporočil: 11.404
[#2795819] 25.09.19 18:48 · odgovor na: bc123a (#2795810)
Odgovori   +    7
[bc123a]
> [Gustl]
> Predlagan, da Adria zbere denar z ICO, s kovanci pa lahko kupiš letalske karte za naslednje dni.

Predlagam da Finance koncno povprasajo na IATA (clearinghouse) in Lufthanso ter ostale codesharing partnerje, a se je tudi njim sfuzlalo poleg CAA? Ko sem zadnjic preverjal se je dalo pri nemskem TUIju se vedno kupiti karte za povezave ki vkljucujejo adrio, za lete cez mesec in vec!

Mislim kako dolgo na borzi obdrzijo clana ki se mu jebe za settlemente odprtih obveznosti?
A veš kaj je hecno, da ti postavljaš prava vprašanja. Mediji povečini pri takih zgodbah onanirajo. Vse je Breakinh news, v živo in ne vem kaj še vse. Uporabnih informacij pa zelo malo. Še manj je pravih vprašanj.

Potem pa zadevo komentira cvetličar iz Zagreba al kaj je že tisti tip, pa nekdanji direktor Adrie, ki je pomagal skopati še večjo luknjo kot ti Nemci itd.

Finance so sicer od teh medijev še najboljše. Medtem ko so RTV, 24ur, Planet poden od podna.

No, ali pa se motim in zadeve vidim čisto napačno.
anon-524418 sporočil: 1
[#2795821] 25.09.19 18:55 · odgovor na: anon-317028 (#2795685)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 25.09.19 18:47
Kdo je lastnik Adrije? Nihce drug kot Miha, Janez in Marko, ki so bili dovolj blizu, da so lahko "kupili" firmo pred 5imi leti, brez da bi kdo dobro pogledal kdo je zadaj za "tujimi" no name skladi.

Namesto da bi Lufhansa, ki je naravna gravitacija v nasi regiji ze takrat prevzela linije in lizinge letal, ter dala kaksno zavezo, da bo ohranila nekaj casa povezavo vec, dodatno pa se kaksno, ki bi jo financirala drzava (tako kot avtobusne prevoze).

Sedaj bomo na letalih ravno tako rekli "guten tag", le da bo povezav bistveno manj.
velikipok sporočil: 1.340
[#2795822] 25.09.19 18:55 · odgovor na: zx14 (#2795777)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 25.09.19 17:43
Pa v obeh imajo sindikat. In Brdajs bi lahko koordiniral skupne akcije in nabavo ozimnice...
anon-306927 sporočil: 206
[#2795826] 25.09.19 19:22 · odgovor na: velikipok (#2795822)
Odgovori   +    4
Na Wernerja si pozabil...

Če prav razumem nekatere tukaj bi naj bila prodaja Adrije posel, ki bi striem iz ozadja omogočal pranje denarja in morda zato zavlačujejo s stečajem?
bc123a sporočil: 48.253
[#2795832] 25.09.19 19:46 · odgovor na: (#2795824)
Odgovori   +    3
[abohte]
> Se pravi jutri bodo partnerske druzbe ki so prodale karte iz ljubljane, panicno morale urejati prevoze iz ljubljane, in se za petek. Potem bomo pa v petek spet cakali do petka zvecer, da priznajo, da v soboto ne bodo leteli!

?!?!

A, Lufthansi kdo drži pištolo na glavi, da se mora dogovarjati z Adrio? Če ne znajo v excelu izračunati tveganja, je to njihov problem... Če ne vedo, s kom se dogovarjajo, je to njihov problem.
Tocno tako. Ampak uradno bo adria v soboto letela, a ne? Kako si drznes trditi da ne, poglej v baze, lepo so leti not. In en svaba tam na supportu pac rece "ej, ne moremo vam pomagati, poklicemo ko bo kaj novega".

Govorim o resnicni zgodbi, tule:

twitter.com/jezerska...7398505472

Sem klicala Lufthanso, zanje ni sprememb v poletih za četrtek in petek.Naj čakam. Ampak to je eno samo sprenevedanje. Ko sem jih vprašala, če so oni odgovorni da me dostavijo v Mün, če je karta pri njih kupljena, se ni hotela izjasniti, ker kao imajo pogodbe z drugimi izvajalci.

Seveda je treba poudariti da je prodajalec karte obvezan potnika spraviti na cilj, je pa tocno tako, njegova stvar, da si ne zna izracunati rizika da prodaja karte s tako riskantnim partnerjem.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795835] 25.09.19 19:48 · odgovor na: (#2795825)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 25.09.2019 19:49
[abohte]
> [bc123a]
> To ne more biti res da si tako butast kot se tule dela CAA butasta. Pa cetrtino flote so imeli na tleh ker ni bilo rezervnih delov, CRJ jim je gnil od faking aprila na brniku, dokler ga ni lizingodajalec zaplenil, popravil in odpeljal.
>
> Pa oni pravijo da je letenje s to pokveko od firme varno?!

Problem bi bil, če bi kljub pomanjkanju rezervnih delov leteli. :)
Ja, saj onega CRJa na tleh so baje pocasi "jedli" za rezervne dele. Kar je sploh smesno, ker ni bil njihov :))

Imam obcutek da bodo terjali leasingodajalci od Adrije se kaj drugega kot samo neplacane najemnine za avione.

Kako pa ves da kdaj zmanjka rezervni del, ki ga ne morejo dobiti iz prizemljenih avionov, denarja zanj pa nimajo?
bigl sporočil: 18.363
[#2795848] 25.09.19 20:43
Odgovori   +    0
Sem prejle poslušal pri poročilih na TV. Ni čudno, če je denar romal iz AA bogvekam. Sedaj nimajo niti za burek in naj jih rešuje minister, ki je bil menda zraven, (tako pri poročilih) ko se jim je prodajala AA. Zgleda, da bo na primeru iskanja izgubljenega časa---beri denarja, delalo veliko ljudi po službeni dolžnosti, razmišljam. Lep dan.
rame sporočil: 959
[#2795860] 25.09.19 21:29 · odgovor na: sopranos (#2795813)
Odgovori   +    1
Težko je to zagovarjati ampak mislim ,da je država dobila okoli 300 do 350 M v teh 10 letih preko davkov ,prispevkov itd.Problem je ker smo premajhna država vse bi pa imeli.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2795862] 25.09.19 21:34 · odgovor na: zx14 (#2795777)
Odgovori   +    0
[zx14]
Kaj pa, če bi Adrio prevzele kar Slovenske železnice? Konec koncev sta oba "javni interes", oba sta jami brez dna in na koncu se pri obeh itak pelješ z avtobusom.
+++++
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2795864] 25.09.19 21:38 · odgovor na: bc123a (#2795809)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-20353 25.09.2019 21:47
Zdaj je pa zares varno letenje z njimi, ko so prizemljeni.
Bo dobra osnova za podaljšanje dovoljenja, kajne CAA?

Fingiran nemški sklad! Ja pajade, za rajo farbat.
Bodo naši ministri zahtevali razkritje dejanskih končnih lastnikov? Al to ni potrebno, ker itak že vejo kateri strički so zadaj?
rame sporočil: 959
[#2795867] 25.09.19 21:41 · odgovor na: bc123a (#2795809)
Odgovori   +    1
Letenje s temi letali je popolnoma varno.Problem letala ,ki ga omenjaš je pa problem motorjev ki jih ni na trgu.Kar se še dobi je pa abnormalno drago.Letalo je sveže iz C pregleda narejeno v Solinairu.Sedaj je že pri lastniku.Lufthansa ni nič bolj varna kot Adria samo ima srečo ,da za njimi stoji Nemčija in ne Slovenija.
sopranos sporočil: 11.404
[#2795869] 25.09.19 22:14 · odgovor na: rame (#2795860)
Odgovori   +    7
[rame]
Težko je to zagovarjati ampak mislim ,da je država dobila okoli 300 do 350 M v teh 10 letih preko davkov ,prispevkov itd.Problem je ker smo premajhna država vse bi pa imeli.
Osebno imam problem s tem, da se kar za vsako stvar vzpostavi kar neka javna služba oz. se ugotavlja, da je vse v nacionalnem interesu in se potem to vsepovprek financira.

Recimo primer SŽ. Dajo jim 60+ mio. za potniški promet, na trgu ga dobijo samo 30+ mio., firma pa dela solidnih 9 mio. dobička. Kaj tukaj ne gre skupaj?

Recimo jaz bi jim dal denar in bi jim postavil 3 letni cilj. Število vseh zaposlenih na SŽ in vseh njenih podjetij zmanjšati za 1.500. Prihodke iz potniškega prometa na trgu povečati recimo za 10-15 milijonov EUR. Na vseh vlakih uvesti Wi-Fi. Vsaj 30% vozovnic prodati online. Zmanjšati število zamud za 15%.

Če bi to uresničili bi potem država povečala vlaganja v železniško infrastrukturo za 100-150 milijonov EUR na leto. In potem bi si zadali nove cilje. Recimo povečati povprečno potovalno hitrost za recimo 5-10 km na uro. Dodatno zmanjšanje zamud. Morda izgradnja zanke do letališča in Kranja.

To sedaj malo na pamet. Bolj tako za predstavo.

Tako kot je sedaj, ko niso v stanju elektonske vozovnice in Wi-Fi zrihati, pa dajejo Wernerju po 80.000 EUR za ne vem kaj, se je pa morda za vprašati, ali je res smiselno, da jim damo 60+ milijonov EUR na leto.
Gustl sporočil: 13.629
[#2795888] 26.09.19 00:51 · odgovor na: bc123a (#2795810)
Odgovori   +    0
Posredovano... Tnx.
Gustl sporočil: 13.629
[#2795889] 26.09.19 00:56 · odgovor na: bc123a (#2795832)
Odgovori   +    7
Jaz se vedbo prodajam mojo karto danes zvecer iz Münchna, ce kdo zeli :)

"Ugodno prodam letalsko karto Munchen - Ljubljana za jutri ob 20:25, let je označen "Brez posebnosti"

Strani: 1 2